XXL Nutrition

eerste foto.s limburgse open 29 mrt

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
http://s1260.photobucket.com/user/divaachick20/media/20140329_220222_zps73b51ad8.jpg.html

http://s1260.photobucket.com/user/divaachick20/media/20140329_1808100_zpsc6622490.jpg.html

http://s1260.photobucket.com/user/divaachick20/media/20140329_220031_zpse1539957.jpg.html

dbb-ers

ik was gisteren op de open limburgse in roermond goede wedstrijd en wat zie ik in de klasse boven 90 kg
ons forum lid ,, rob s ,, ongelooflijk wat een fysiek, symmetrisch -massa - keihard

bij opkomst zei ik al die word 1e en overall-winnaar ben even later back stage gegaan blijkt dat hij helemaal alleen was met vriendin heb hem aangeboden om hem de rest van de dag te begeleiden en te helpen opwarmen etc vond hij prima

rob is in zijn voorbereiding geholpen door niemand minder dan ,, berry de mey,, en dat was te zien
die kon helaas niet komen over 2 weken doet rob de ,, open rotterdamse,, en word back stage begeleid
door,, berry de mey ,,zelf das toch wel uniek hoor

ik heb 2 schilderijen gegeven voor de overall-winnaars heren en dames en ja niks leuker is als je schilderij gaat naar iemand die je kent

dus bij deze de eerste foto.s van rob ( met mijn lelijke kop erbij ):D

rob bij deze nogmaals gefeliciteerd denk dat wij nog veel van jou gaan zien in de toekomst

opa

Gaaf hoor opa! Goed gedaan Rob, congratz!

Gaaf!
Die vrouw is Pricilla, toch? Ik zag op FB al veel van haar langskomen, maar niet van RobS

Wie is die lelijke gast die telkens de foto's verknald ? geintje top man mooie foto's !!

gave foto's opa!
knappe prestatie van Priscilla(?) en Rob!

• Topic Starter Topic Starter
Gaaf!
Die vrouw is Pricilla, toch? Ik zag op FB al veel van haar langskomen, maar niet van RobS

patriciaa ik ken haar niet maar ze zag er echt goed uit en was helemaal overdonderd dat ze 1e werd en overall winnares echt mooie dame en erg aardig

opa

:roflol: :roflol: :roflol: Je zal maar keihard trainen en jezelf verhongeren om dan zo'n afschuwelijk "schilderij" te krijgen. Ik zou het nog niet eens in m'n garage willen ophangen naast de vuilniszakken.

mooie prestatie voor hun beide,mooie schilderijen (zag ze al staan aan de zijkant van de podium).

Wat een fysiek heeft die Rob S. toch! Maar ligt het aan mij of heeft hij echt ziek grote voeten in vergelijking met zijn lengte?

Mijn bek viel open toen ik rob s zijn fysiek in het echt zag... Nog steeds een beetje in shock!

Wat een fysiek heeft die Rob S. toch! Maar ligt het aan mij of heeft hij echt ziek grote voeten in vergelijking met zijn lengte?

Hahaha ik heb heel platte voeten dus dat lijkt idd zo. Heb maatje 43/44 bij 1.82m dus qua grootte valt het nog wel mee denk ik. Dat mijn kuiten zover achterlopen helpt ook niet echt mee aan de verhoudingen :D

Is dat Patriciaa? Wow om een of andere reden dat ik een heel andere voorstelling van haar. Gefeliciteerd met de winst, jullie 2!

Volgens mij is die blond (patricia)...

Is dat Patriciaa? Wow om een of andere reden dat ik een heel andere voorstelling van haar. Gefeliciteerd met de winst, jullie 2!
Huh? ???

Ja idd, dat is Pricilla.
Ze traint/wordt begeleid bij de gym waar ik train.
Zag haar paar weken voor de wedstrijd, topfysiek hoor.
Kneets, of niet?
Maar dat geloof ik gelijk :)

Rob S past ook niet meer fatsoenlijk op de foto. Huge mofo dat t is:p
Hahahaha dat verklaart het :D

Terug
Naar boven