Fitness Seller

Eerste foto's (nog niks gedaan)

Wat is dat toch met nieuwelingen en foto's posten . Hou dat fototje gewoon voor jezelf , train en bulk hard en post binnen een jaartje nog eens iets . No offence .

• Topic Starter Topic Starter
Weegschaal is geen goeie indicator.

Driepuntsmeting is nog altijd het nauwkeurigste.

Ik heb ook gevraagd hoe die weegschaal da kon berekenen, en die stuurt een kleine electrische stroom door je lichaam en kan aan de hand van de weerstand van je lichaam je vetpercentage berekenen.

Die dokter zei wel dat hun weegschaal enorm veel geld kostte, en dat die heel betrouwbaar is tov die weegschaaltjes dat je in de winkel kan kopen.

Het zag er in elk geval wel een proffessioneel ding uit, met een aparte unit waarop alle gegevens kwamen.

Wat is dat toch met nieuwelingen en foto's posten . Hou dat fototje gewoon voor jezelf , train en bulk hard en post binnen een jaartje nog eens iets . No offence .

wtf dude......

Tussen die foto's zit al wel 6 maanden tussen he.

Ik heb speciaal geen foto's gepost na 3 maanden omdat da de moeite niet is. Maar na 6 maanden mag ik al wel eens een update posten vind ik persoonlijk.

En die foto's van helemaal int begin is gewoon gepost omdat het leuk is om die binnen enkele jaren te vergelijken.

Als ik nu helemaal geen foto's had gepost en binnen 2 jaar maar pas het resultaat, dan is het weer commentaar van "post ook eens foto's van ervoor,want zo kunnen we niet zien wat de vooruitgang is"

Wees blij dat ik hier niet om de 2 weken foto's post zoals sommige doen.
Sommige zelfs al na 8 dagen........ :cool:

*edit*

Je bent zelf nog maar 5 maanden lid.........

Ohja . Zoals gezegd : goeie basis . Zo te zien ben je een hardgainer dus je gaat serieus wat mogen vreten . Succes.

Ohja . Zoals gezegd : goeie basis . Zo te zien ben je een hardgainer dus je gaat serieus wat mogen vreten . Succes.

Ja idd.

Ik vreet 2x zoveel dan vroeger en ik kom nog amper bij.

En als ik nog meer eet voel ik me heel de dag slecht omdat ik echt teveel eet.
Dus meer eten is ook geen optie

Ja idd.

Ik vreet 2x zoveel dan vroeger en ik kom nog amper bij.

En als ik nog meer eet voel ik me heel de dag slecht omdat ik echt teveel eet.
Dus meer eten is ook geen optie

Dat hebben wij hardgainende ecto's dan voor he . Gewoon toch nog meer proberen eten . Lukt je heus wel .

Mannen moeten ook scheren.

Ondertussen weer een half jaartje later en weer nieuwe foto's.

Ik vind dat er persoonlijk niet erg veel verschil is, maar heb wel 3 maanden pauze gehad omdat ik enorm veel moest werken, en ook op vakantie ben geweest.

De laatste 3 weken ben ik serieus beginnen eten (ben 3kg bijgekomen op 3 weken) en trainen.
Ben bij de meeste de datum vergeten bij te zetten....

bovenste 27-09-07
middelste 23-03-08
onderste 12-09-08

[Link niet meer beschikbaar]

Is toch al een verschil ?

Rome wasn't built in a day

Goed dat je op je voeding let (vooral de hoeveelheid dan).

go for it!

kom op jongen! door blijven gaan en niet opgeven hoor. Ik zi het meeste verschil bij die rug foto van je!

Enne...je hoofd is geen smilie meer op 1 foto;)

kom op jongen! door blijven gaan en niet opgeven hoor. Ik zi het meeste verschil bij die rug foto van je!

Enne...je hoofd is geen smilie meer op 1 foto;)

Ik ga zeker door blijven gaan hoor ;)

Enkel men borst gaat wat traag vooruit vind ik, terwijl ik daar toch redelijk wat oefeningen voor doe.

ivm die smiley : Maakt niet uit, zolang ge maar geen bang krijgt van mij :D

meer shoarma etenxD

Terug
Naar boven