XXL Nutrition

eerste keer/kuur :)

SHaDoWLanDZ

Competitive Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
17%

(stats: 80kg, bf 15%, 1.80m)

Voeding + training is nu reeds op hoogtepunt gebracht, en dacht nu toch even eens naar wat 'hoger' te grijpen :)

Deca, winstrol, sustanon..

Misschien dat jullie me hier wat meer over kunnen vertellen of dit wat lijkt EN natuurlijk.. mij misschien kan kennis laten maken met de zwarte markt.. :rolleyes:

Thanx!

Laatst bewerkt:
Hier kun je niets mee.
Ik zou zeggen ga je eerst inlezen.

Je stats zijn niet heel erg bijzonder, hoe ziet je voedingsschema eruit als ik vragen mag?

• Topic Starter Topic Starter
07.00u maaltijd 1:
- bord brinta met magere melk
- 250 ml kwark
- 1 stuk fruit naar keuze
- eetlepel lijnzaadolie
- 1 gram vitamine C

09.30u maaltijd 2:
- 3 boterhammen
- blikje markreel + sla + komkommer
- eiwitshake (pro 85)

12.00u maaltijd 3:
- 3 boterhammen
- 1 stuk fruit naar keuze
- 2 gekookte eieren (om de dag met/zonder dooier)
- 1 gram vitamine C

14.30u maaltijd 4:
- 100 gram gekookte rijst
- >200 gram groente
- 250 ml kwark
- 1x multivitamine

17.00u maaltijd 5:
- eiwitshake (pro 85)
- op trainingsdagen nog 3 schijven ananas erbij

19.30u maaltijd 6:
- 100 gr gekookte rijst (nat wegen) OF pasta
- >200 gr groente
- blikje tonijn (oliebasis)

22.00u maaltijd 7:
- 250 ml kwark

Ziezow..

Nee mijn stats zijn zeker en vast niet erg bijzonder, ik kom namelijk van de 102kg en 26% bf :)

Daarom dacht ik nu dat het eens tijd kon zijn voor wat meer.. ik zou graag ongeveer deze zomer zo'n 85-86kg wegen met 12-13% bf..

De basis is goed, alleen lijkt het mij een beetje weinig. Kan je calorien niet tellen, maar ik denk dat je de kwark zowieso kunt verdubbelen naar een hele bak elke keer en de koolhydraten kunnen IMO ook nog wel omhoog, dus wat meer brood en rijst.

17.00 uur is pre workout of post workout? Kan ook nog wel wat verbetering gebruiken.

30 minuten voor de training: 25 gr whey
direct na de training: 25 gr whey + 50 gr dextrose
45-60 minuten na de training: maaltijd

Nette prestatie btw dat je je bf zo omlaag gebracht hebt.
Maar goed ik denk dat je zowiezo wel meer moet gaan eten, ongeacht of je nu gaat kuren of niet. Persoonlijk zou ik het nog even uitstellen, met meer eten kun je IMO al een hoop gainen. Bedenk wel dat voeding nog altijd het meest anabole spul is :)

Klopt idd als een bus wat je zegt :)

Dat was ik natuurlijk ook van zin, samen met een kuurtje natuurlijk mijn voeding nog een keertje op een hoger niveau zetten en alles wat verhogen..

Thanx 4 the advice in ieder geval over de voeding ;)

17u is post workout, dit kan soms ook gewone Whey zijn, hangt net af wat ik nog in huis heb :)

mvg, Melvin

Als je besluit te gaan kuren, zou ik wel meteen een goede zetten. Je lichaam reageerd het beste op je eerste kuur.

week 1 t/m 9 Test e 250mg 1x in de week
week 1 t/m 8 Deca 200mg 1x in de week
week 1 t/m 3 Dianabol 40mg per dag
week 12 t/m 14 nolvadex eerste week 40mg dag week 12 en 13, 20mg dag
week 12 t/m 13 Clomid week 11 100mg dag en week 2 50mg dag

Je zou week 9 t/m 11 Winstrol erbij kunnen pakken om harder uit je kuur te komen ;)

Mijn eerste kuur was niet goed maar ging er wel hard op, als ik dus wel een goede kuur had was ik nog harder gegaan!! Jammer maar helaas :P

Greetzzz

Thanx 4 the info Jos!

Mijn doel is eigenlijk na de kuur toch rond de 85-86kg te wegen en zo'n vetpercentage van 12-13..

de vraag is.. met mijn stats nu.. 80kg en 15%..

ik hoop dat ik via de kuur toch nog wat in % kan zakken.. maar omwille van mijn schuchtere kennis van zaken.. "wat" zou mijn vetpercentage nog wat kunnen aanpakken.. deca en test/sustanon al niet denk ik..

is winstrol daar niet misschien ook geschikt voor..?

want van de dingen die jij (jos) opnoemt, daar ken ik maar enkele van, van de andere weet ik niet de werking juist, (of het nu puur massa is of..)

mvg, Melvin

Mijn doel is eigenlijk na de kuur toch rond de 85-86kg te wegen en zo'n vetpercentage van 12-13..

de vraag is.. met mijn stats nu.. 80kg en 15%..

ik hoop dat ik via de kuur toch nog wat in % kan zakken.. maar omwille van mijn schuchtere kennis van zaken.. "wat" zou mijn vetpercentage nog wat kunnen aanpakken.. deca en test/sustanon al niet denk ik..

is winstrol daar niet misschien ook geschikt voor..?

want van de dingen die jij (jos) opnoemt, daar ken ik maar enkele van, van de andere weet ik niet de werking juist, (of het nu puur massa is of..)
mvg, Melvin

als je dianabol en nolvadex bedoelt dan zou ik nog maar effe niet kuren...

en durf te zoeken vriend.

Als je besluit te gaan kuren, zou ik wel meteen een goede zetten. Je lichaam reageerd het beste op je eerste kuur.

Je zou week 9 t/m 11 Winstrol erbij kunnen pakken om harder uit je kuur te komen ;)

Mijn eerste kuur was niet goed maar ging er wel hard op, als ik dus wel een goede kuur had was ik nog harder gegaan!! Jammer maar helaas :P

Greetzzz

wat een K U T kuur.

zeker voor een eerste kuur is dit ronduit een slecht advies.

-rodge

wat een K U T kuur.

zeker voor een eerste kuur is dit ronduit een slecht advies.

-rodge

Nou hoe zou jij het dan doen? Niet alleen maar commetaar geven en kom een met een kuur dan!

Ik denk dat dit een goede kuur is aangezien wat jij wil. Ik ga heel hard op dianabol,test en deca, kijk jij misschien niet maarja dat is bij iedereen verschillend.

Wat ik wel weet is dat ik het een lekker kuurtje vindt. Van de Dianabol verlies ik % aan BF en van de winny niet veel maar kom er harder uit.

Greetzz,
jos

Geef zelf een uitgedacht voorstel anders ;) lees er een beetje over, wat het spulletje precies in je lichaam doet en teweegbrengt. Wat de voor-en nadelen zijn, kuurervaringen van andere mensen, cookie-cutter cycles, avanced cycles, etc. Vooral de stickies dus ';)
Overigens zou ik wat meer eten.

Greetzzz

Dit gaat helemaal nergens over..???
en als eerste kuurtje is dit ook niks..

week 1 t/m 10 Test e 500mg ew
week 1 t/m 4 Dianabol 30mg ed

dit lijkt me al ruim voldoende voor de 1e keer!

Nou hoe zou jij het dan doen? Niet alleen maar commetaar geven en kom een met een kuur dan!

Ik denk dat dit een goede kuur is aangezien wat jij wil. Ik ga heel hard op dianabol,test en deca, kijk jij misschien niet maarja dat is bij iedereen verschillend.

Wat ik wel weet is dat ik het een lekker kuurtje vindt. Van de Dianabol verlies ik % aan BF en van de winny niet veel maar kom er harder uit.

Greetzz,
jos

ik ga niet nog eens vertellen hoe het in mijn ogen wel zou moeten, doe maar een search er naar. ik heb het denk ik wel tig keer gepost.

ik wil wel toelichten waarom het een slecht advies is naar mijn mening.

je geeft hem het advies om 3 dingen te stacken voor een eerste kuur. wat nou als hij sides krijgt? dan heeft hij geen idee waar deze van komt/komen. ga jij hem dan vertellen van welk product hij last heeft ??? als jij hem dan met 100% zekerheid kan zeggen waar de sides vandaan komen mag jij ook de volgende keer mijn lotto formulier invullen :D

-rodge

ik ga niet nog eens vertellen hoe het in mijn ogen wel zou moeten, doe maar een search er naar. ik heb het denk ik wel tig keer gepost.

ik wil wel toelichten waarom het een slecht advies is naar mijn mening.

je geeft hem het advies om 3 dingen te stacken voor een eerste kuur. wat nou als hij sides krijgt? dan heeft hij geen idee waar deze van komt/komen. ga jij hem dan vertellen van welk product hij last heeft ??? als jij hem dan met 100% zekerheid kan zeggen waar de sides vandaan komen mag jij ook de volgende keer mijn lotto formulier invullen :D

-rodge

Zit wel wat in natuurlijk. Niets is zo belangrijk dan vertrouwen hebben in je kuur.
Als jij 3 producten tegelijk gebruikt gebruikt en je hebt sides weet je de volgende keer niet waar je die sides van hebt.
En omdat test meestal de basis is van je kuur zou je toch wel moeten weten of je de sides nu van test heb of van deca.
Ik denk dat je de sides van dianabol wel weer kan onderscheiden IMO al weet je dat nooit 100% zeker.

Thanx voor de 'discussie'..

Heb ik wel wat aan :)

Overigens wil de man cutten met wat vvm erbij, dan moet je zo weinig mogelijk producten gebruiken die oestrogeen verhogen of je moet de nodige AI erbij pakken.

Mijn voorstel zou zijn:

Test enan 375mg 1-10
Winstrol 50mg ED 7-11

Tjha sides dat kan je natuurlijk altijd krijgen, mocht dat het geval zijn zal het waarschijnlijk van de dianabol zijn. Omdat je lichaam snel op dianabol reageerd, dan zou ik die weg laten en kijken of de sides weg gaan ( moet wel binnen 3 dagen zijn omdat het snel uit je systeem is ). Mocht je nog steeds last hebben dan moet het in je deca en test zitten. Dat lijkt me niet omdat je daarvan niet veel sides hebt.

Ik vind wel een goed kuur, maar dat vind ik! Wat een ander daar van vind moeten ze zelf weten. Waarom ik die dianabol erbij pak, om als kick start. Je test e en deca begin je pas te voelen na 2 a 3 weken en de dianabol al binnen paar dagen! Knal je daar lekker op en na 3 weken stop je er mee en knalt de test en deca er lekker in.

Ik denk dat je dit makkelijk kan hebben als eerste kuur omdat het lage doseringen zijn!!!!!

Greetzzz

Mocht je nog steeds last hebben dan moet het in je deca en test zitten. Dat lijkt me niet omdat je daarvan niet veel sides hebt.

"jos" je bedoelt t vast goed maar lult er wel ff dik langs....'niet veel sides van test en deca':rolleyes: mss belangrijk als je leer nuanceren...

als voorbeeld nemend: bij zulke doseringen zijn ongewenste bijwerkingen van de test en deca hoogst onwaarschijnlijk;)

@ ts: houd t simpel en makkelijk, geen 3 middelen stacken!

Terug
Naar boven