XXL Nutrition

eerste keer/kuur :)

Tjha sides dat kan je natuurlijk altijd krijgen, mocht dat het geval zijn zal het waarschijnlijk van de dianabol zijn. Omdat je lichaam snel op dianabol reageerd, dan zou ik die weg laten en kijken of de sides weg gaan ( moet wel binnen 3 dagen zijn omdat het snel uit je systeem is ). Mocht je nog steeds last hebben dan moet het in je deca en test zitten. Dat lijkt me niet omdat je daarvan niet veel sides hebt.

Ik vind wel een goed kuur, maar dat vind ik! Wat een ander daar van vind moeten ze zelf weten. Waarom ik die dianabol erbij pak, om als kick start. Je test e en deca begin je pas te voelen na 2 a 3 weken en de dianabol al binnen paar dagen! Knal je daar lekker op en na 3 weken stop je er mee en knalt de test en deca er lekker in.

Ik denk dat je dit makkelijk kan hebben als eerste kuur omdat het lage doseringen zijn!!!!!

Greetzzz

Dat vind ik een gevaarlijke redenering geen sides van test en deca:eek:
jij misschien niet maar ik alleszins wel ik weet nu dat bij mij enkel letro mij helpt tegen gino en dat is al te laat dan, nu in belgie kost dit niet zoveel om dat telaten wegdoen maar dat kan niet de bedoeling zijn
eerst eens kijken hoe je reageert op test en alles bij de hand houden (nolva event. ari);)

Ik zeg niet dat er geen sides aan test en deca zitten, maar ik kijk naar mezelf he. Dbol is best heftig ik kreeg erg gevoelige tepels en heel kleine beetje gyno. Toen ik verder novadex in nam had ik er een stuk minder last van. Toen ik na 3 weken klaar was met mijn dbol stopte ik ook met de novadex en had toen nergens meer last van. mijn ervaring he ;)

Greetz

• Topic Starter Topic Starter
Overigens wil de man cutten met wat vvm erbij, dan moet je zo weinig mogelijk producten gebruiken die oestrogeen verhogen of je moet de nodige AI erbij pakken.

Mijn voorstel zou zijn:

Test enan 375mg 1-10
Winstrol 50mg ED 7-11

dit lijkt me wel wat..!

met de juiste voeding/training.. moet dit me toch een 5-7kg opleveren lijkt me..

dus..

sustanon 500mg 1-10
Winstrol 50mg ED 7-11

geen deca hierbijkegelen..?

Dit had ik ook op 'bodypage' gevonden..

...hmm..

"Een veel gebruikte één steroïde kuur voor een beginneling zou, het injecteren van 100 mg Deca elke 4 dagen voor een periode van 8 weken, moeten zijn. Als dit gecombineerd wordt met gezond vetarm proteïnerijk dieet, kan de gebruiker een goede toename van kracht en spiermassa verwachten, hoewel de resultaten natuurlijk afhangen van zaken als voldoende rust, dieet en een goed trainingsprogramma. De meest voorkomende Deca-Durabolin soorten zijn de 50mg/ml en 100mg/ml. Deze kuur is gebaseerd op het 100mg/ml type."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of het was is... nooit van deze 'cycle' gehoord eigenlijk..

Ik zoek dus gewoon de 'beste' beginnerskuur waar ik ook niet te veel vocht mee ga vasthouden, wil absoluut niet de zomer ingaan met een puffy shizzle head!

en ik zou denkelijk ook onder Kcal eten omwille van het cutten terwijl..

dus een "goeie beginnerskuur" waar ik zeker wat massa van zou aanzetten, maar toch m'n BF% minstens 1 à 2 zou kunnen omlaagtrekken.. (na vochtafname..?)

Dit had ik ook op 'bodypage' gevonden..

...hmm..

"Een veel gebruikte één steroïde kuur voor een beginneling zou, het injecteren van 100 mg Deca elke 4 dagen voor een periode van 8 weken, moeten zijn. Als dit gecombineerd wordt met gezond vetarm proteïnerijk dieet, kan de gebruiker een goede toename van kracht en spiermassa verwachten, hoewel de resultaten natuurlijk afhangen van zaken als voldoende rust, dieet en een goed trainingsprogramma. De meest voorkomende Deca-Durabolin soorten zijn de 50mg/ml en 100mg/ml. Deze kuur is gebaseerd op het 100mg/ml type."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of het was is... nooit van deze 'cycle' gehoord eigenlijk..

Ik zoek dus gewoon de 'beste' beginnerskuur waar ik ook niet te veel vocht mee ga vasthouden, wil absoluut niet de zomer ingaan met een puffy shizzle head!

en ik zou denkelijk ook onder Kcal eten omwille van het cutten terwijl..

dus een "goeie beginnerskuur" waar ik zeker wat massa van zou aanzetten, maar toch m'n BF% minstens 1 à 2 zou kunnen omlaagtrekken.. (na vochtafname..?)

Wat heb jij met deca??
Ik zeg: pak gewoon test, en wil je er droger uitkomen pak je er winnys bij..

Terug
Naar boven