u299778
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Tjha sides dat kan je natuurlijk altijd krijgen, mocht dat het geval zijn zal het waarschijnlijk van de dianabol zijn. Omdat je lichaam snel op dianabol reageerd, dan zou ik die weg laten en kijken of de sides weg gaan ( moet wel binnen 3 dagen zijn omdat het snel uit je systeem is ). Mocht je nog steeds last hebben dan moet het in je deca en test zitten. Dat lijkt me niet omdat je daarvan niet veel sides hebt.
Ik vind wel een goed kuur, maar dat vind ik! Wat een ander daar van vind moeten ze zelf weten. Waarom ik die dianabol erbij pak, om als kick start. Je test e en deca begin je pas te voelen na 2 a 3 weken en de dianabol al binnen paar dagen! Knal je daar lekker op en na 3 weken stop je er mee en knalt de test en deca er lekker in.
Ik denk dat je dit makkelijk kan hebben als eerste kuur omdat het lage doseringen zijn!!!!!
Greetzzz
Dat vind ik een gevaarlijke redenering geen sides van test en deca
jij misschien niet maar ik alleszins wel ik weet nu dat bij mij enkel letro mij helpt tegen gino en dat is al te laat dan, nu in belgie kost dit niet zoveel om dat telaten wegdoen maar dat kan niet de bedoeling zijn
eerst eens kijken hoe je reageert op test en alles bij de hand houden (nolva event. ari)