XXL Nutrition

eerste keer

je traint 13 jaar? je bent 1.83 met 85 kg...kzou zegge...naturel blijve doorgaan en u voeding en training iets wat aanpassen... en probeer daar nog wat op te groeien...en niet eerder dan als dat in orde is kan je met AS beginnen...

je kan het ook anders bekijken.

Hij traint 13 jaar, hard, naturel, een echte ectomorf,
Hij heeft de basis,komt geen grammetje bij en gaat eindelijk een kuur nemen.
Mijn mening is Ga je gang,:thumb:
Maar dan bv met 6weken 30mg dianaboll/of 40mg Winstroll, ED
Met uiteraard een nakuur

Maar misshien beter is de bread & butter kuur van Bigcat.
Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-3 : 30 mg D-bol /ED
Week 12-15 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Of gebruik de search functie;)

Succes

Winstrol/stromba is een leuk kuurtje voor een beginner. Gewoon 6 weken 40 of 50mg elke dag. Als je kiest voor de inject versie dan zou ik 50mg elke om de dag doen.

Het word steeds tegenstrijdiger hier, de ene keer word oraal only als een lachertje gezien
en de andere keer is het weer een goed beginners kuurtje.

Mijn advies :
Post eerst je train en voedingsschema(die moet zoiezo in orde zijn als je gaat kuren)
mocht daar nog wat aan schorten moet je daar eerst aan werken.
En als je een kuurtje zou doen zou ik het simpel houden en 10 weken 500mg testo enth per week zetten.
Dan kan je eerst eens kijken hoe je op 1 middel reageerd.

Tja niet iedereen heeft dezelfde mening. Meest voorkomende kuren voor beginners die ik hier zie zijn:

- 6 weken winny
- 10 weken 500mg test only
- 10 weken test 250mg + 200mg deca

axestream zei:
Tja niet iedereen heeft dezelfde mening. Meest voorkomende kuren voor beginners die ik hier zie zijn:

- 6 weken winny
- 10 weken 500mg test only
- 10 weken test 250mg + 200mg deca

Goed opgesomt, vind ik persoonlijk 3 nette beginnerskuren..

Langeman zei:
Het word steeds tegenstrijdiger hier, de ene keer word oraal only als een lachertje gezien
en de andere keer is het weer een goed beginners kuurtje.

Het word pas tegenstrijdig als dezelfde mensen steeds verschillende adviezen geven.

Dr. Worf zei:
Goed opgesomt, vind ik persoonlijk 3 nette beginnerskuren..

Het word pas tegenstrijdig als dezelfde mensen steeds verschillende adviezen geven.

Doel je op iemand persoonlijk of in het algemeen?

• Topic Starter Topic Starter
lll

Laatst bewerkt:
Goeie basis heb je opgebouwd :thumbs:
Hoewel ik niet kan bepalen hoeveel eiwit/kh/vet alles is ziet je voedingsschemaer wel aardig uit.

JAXX zei:
de echte voedingswaarden/energiebehoefte heb ik er niet bij gezet omdat die namelijk afhankelijk is van mijn gewicht en trainingsintensiteit,

Ik doelde niet op wat je nodig hebt maar op wat je eet.
Ik weet bijvoorbeeld niet hoeveel rijst je eet en wat de ei/kh/vet verhouding
daarvan is.
Zoiezo lijkt het me dat je wel redelijk goed eet, maar dat is beter te zien met die waardes erbij.

Dag 2 zou ik anders timen als ik jouw was omdat je deels dezelfde spiergroepem gebruikt als de dag ervoor. Je zou het bijvoorbeeld dag 2 met de benendag om kunnen ruilen.

Greetz

JAXX zei:
Heey bedankt alvast allemaal , ben er zo en zo over eens dat ik het eerst bij 1 middel hou om te kijken hoe ik reageer wil niet meteen een combi nemen en mijn voorkeur gaat uit naar winstrol ipv test en uiteraard een nakuurtje met clomid.
training schema :
dag 1 :
borst+ biceps+ buik

dag2;
rug +triceps+ buik

dag3 :
rust
dag4:
schouders buik +evt cardio
dag5:
benen +kuiten +buik
dag6:
Rust
aansluitend weer beginnen bij dag 1
train momenteel weer pyramide met supersets
doordat ik onregelmatig werk moet ik soms wel eens wisselen met mijn rustdagen,
Voedingschema:
momenteel even zonder whey of enig ander suplement heb vorig jaar veel supplementen gebruikt tot en met dec. nu even helemaal weer clean trainen heb dan wel terugval weet ik maar doe ik al jaren even lichaam weer zelf hard laten werken, is wel frusterend maar des te motiverender als je na 2 maand nix weer vooruit gaat. Woog dec rond de 89 kg en nu weer rond de 85 kg
schema :
-smorgens /ontbijt
4 bruin brood met hartig en halvarine, halve liter yoghurt / brinta, bak thee met suiker
na 1.5/2 uur
reep/fruit, wit bolletje met hartig,bak thee met suiker
Lunch:1230/1300u
4 bruin brood met hartigen halvarine , 2 eieren gekookt of gebakken (wisselt) bak rijst of pasta.>op donderdag witvis
rond 1500u:
2 bruine boterhammen met halvarine en zoet

Avondmaaltijd:
Aardappelpurree /rijst /pasta, 300 gram groente, , roodvlees /witvis
1900uu:
halve liter magere yoghurt /fruit
2100 uur
rijst/pasta

1 dag in de week een snackdag,
Ik ben van het type Ectomorf , maar door lang trainen denkt men nu meso , ik train niet langer dan 1 uur ik ken na een langetijd prcies mn grenzen en beperkingen, verander om de+_ 6 wken ook mijn training :
Maten in ochtend:
taiile:86cm
Borst:112cm
Arm:41cm
Been:62cm

En je doet ook beetje veel buik naar mijn mening.

Elmo zei:
Dag 2 zou ik anders timen als ik jouw was omdat je deels dezelfde spiergroepem gebruikt als de dag ervoor. Je zou het bijvoorbeeld dag 2 met de benendag om kunnen ruilen.

Greetz
.:yes:

Laatst bewerkt:
jjj

Laatst bewerkt:
ironmike86 zei:
je traint 13 jaar? je bent 1.83 met 85 kg...kzou zegge...naturel blijve doorgaan en u voeding en training iets wat aanpassen... en probeer daar nog wat op te groeien...en niet eerder dan als dat in orde is kan je met AS beginnen...

Wilde jij ook niet aan een kuur beginnen kerel?
Jij traint pas 3 jaar en bent nog geen 20. Vind ik onverstandiger als wat Jaxx doet.

Terug
Naar boven