- Waardering
- 12
de
tttt
tttt
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
axestream zei:Tja niet iedereen heeft dezelfde mening. Meest voorkomende kuren voor beginners die ik hier zie zijn:
- 6 weken winny
- 10 weken 500mg test only
- 10 weken test 250mg + 200mg deca
Langeman zei:Het word steeds tegenstrijdiger hier, de ene keer word oraal only als een lachertje gezien
en de andere keer is het weer een goed beginners kuurtje.
Dr. Worf zei:Goed opgesomt, vind ik persoonlijk 3 nette beginnerskuren..
Het word pas tegenstrijdig als dezelfde mensen steeds verschillende adviezen geven.
XLarge zei:
Dr. Worf zei:Het word pas tegenstrijdig als dezelfde mensen steeds verschillende adviezen geven.
LangeMan zei:
JAXX zei:de echte voedingswaarden/energiebehoefte heb ik er niet bij gezet omdat die namelijk afhankelijk is van mijn gewicht en trainingsintensiteit,
JAXX zei:Heey bedankt alvast allemaal , ben er zo en zo over eens dat ik het eerst bij 1 middel hou om te kijken hoe ik reageer wil niet meteen een combi nemen en mijn voorkeur gaat uit naar winstrol ipv test en uiteraard een nakuurtje met clomid.
training schema :
dag 1 :
borst+ biceps+ buik
dag2;
rug +triceps+ buik
dag3 :
rust
dag4:
schouders buik +evt cardio
dag5:
benen +kuiten +buik
dag6:
Rust
aansluitend weer beginnen bij dag 1
train momenteel weer pyramide met supersets
doordat ik onregelmatig werk moet ik soms wel eens wisselen met mijn rustdagen,
Voedingschema:
momenteel even zonder whey of enig ander suplement heb vorig jaar veel supplementen gebruikt tot en met dec. nu even helemaal weer clean trainen heb dan wel terugval weet ik maar doe ik al jaren even lichaam weer zelf hard laten werken, is wel frusterend maar des te motiverender als je na 2 maand nix weer vooruit gaat. Woog dec rond de 89 kg en nu weer rond de 85 kg
schema :
-smorgens /ontbijt
4 bruin brood met hartig en halvarine, halve liter yoghurt / brinta, bak thee met suiker
na 1.5/2 uur
reep/fruit, wit bolletje met hartig,bak thee met suiker
Lunch:1230/1300u
4 bruin brood met hartigen halvarine , 2 eieren gekookt of gebakken (wisselt) bak rijst of pasta.>op donderdag witvis
rond 1500u:
2 bruine boterhammen met halvarine en zoet
Avondmaaltijd:
Aardappelpurree /rijst /pasta, 300 gram groente, , roodvlees /witvis
1900uu:
halve liter magere yoghurt /fruit
2100 uur
rijst/pasta
1 dag in de week een snackdag,
Ik ben van het type Ectomorf , maar door lang trainen denkt men nu meso , ik train niet langer dan 1 uur ik ken na een langetijd prcies mn grenzen en beperkingen, verander om de+_ 6 wken ook mijn training :
Maten in ochtend:
taiile:86cm
Borst:112cm
Arm:41cm
Been:62cm
''IKKE zei:
.Elmo zei:Dag 2 zou ik anders timen als ik jouw was omdat je deels dezelfde spiergroepem gebruikt als de dag ervoor. Je zou het bijvoorbeeld dag 2 met de benendag om kunnen ruilen.
Greetz

ironmike86 zei:je traint 13 jaar? je bent 1.83 met 85 kg...kzou zegge...naturel blijve doorgaan en u voeding en training iets wat aanpassen... en probeer daar nog wat op te groeien...en niet eerder dan als dat in orde is kan je met AS beginnen...