Fitness Seller

eerste keer

axestream zei:
Tja niet iedereen heeft dezelfde mening. Meest voorkomende kuren voor beginners die ik hier zie zijn:

- 6 weken winny
- 10 weken 500mg test only
- 10 weken test 250mg + 200mg deca

:thumbup: Uit 1 van deze moet je gewoon kiezen! Als je voor die stromba gaat zal ik het echt op 50mg p/d doen! Anders merk je alsnog geen **** ;)

Tsja of Dianabol! Als je ECHTE GOEDE hebt kan 30mg per dag al genoeg zijn.
Er zit namelijk echt een groot verschil tussen sommige Diana's!

• Topic Starter Topic Starter
ghjt

Laatst bewerkt:
Nope,gewoon meteen beginnen met dosis en hele kuur aanhouden.

Ik persoonlijk zou wel nakuren maar er zijn zat mensen die het niet nodig vinden dus de keuze is aan jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
ij

Laatst bewerkt:
XLarge zei:
verschil in hoeveelheid...vriend van me is dbol geil en heeft ondertussen al velen geprobeerd...en bij sommige was het verschil vrij groot..ging met bv die van akrihin tot max 40mg en weer met andere tot 80mg voor zelfde effect...
voglende keer ga ik hem die van GG geven...die schijnt ook wel vrij heavy te zijn..

50mg en dan merk je nog geen ****? 40mg per dag 7 weken is ook goed en kom je met precies 2 potjes uit.

XLarge zei:
Echte Apuxuh's (akrihkin) zijn echt zwaar, heb je aan 40mg genoeg (als gevorderde) hetzelfde geld voor die Tjechise (heb ik gehoord).
Maar die van British Dispencery doen onder de 50mg sowieso niks! Of je nou 1 van de miljoen nepperds heb of toevallig echte! ;)
(of is er iemand die er wel wat mee gewonnen heeft?)

Terug
Naar boven