Fitness Seller

Eerste kuur allergische reactie

Update : was dus door het alchohol doeksje en het inmasseren samen.

Stats voor de kuur : 178cm, 76.5kg, 10% bf
Stats na de kuur : 83kg, 10% bf

15 weken test e 500 mg
+- 3300 kcals
Je bent in ieder geval niet zo stom om met een vetpercentage van 20% of meer test te gaan spuiten 😂

• Topic Starter Topic Starter
Misschien iets meer behaard maar zie ik niet als side

• Like
Waarderingen: K82
500mg/week

Ben benieuwd hoeveel ik zal overhouden, zal na de nakuur eens terugkomen, en een update geven

Zit ondertussen in de laatste week van de nakuur, gewicht is gezakt van 83 naar 81 en vet% hetzelfde gebleven.

Snap dat nakuren niet als je weer ' snel' gaat kuren. neem dan gewoon cruise/TRT dosis als overbrugging

Dan hersteld je normale testosteron activiteit toch helemaal niet meer ? Ik 16 weken on dan 16weken off

Dan hersteld je normale testosteron activiteit toch helemaal niet meer ? Ik 16 weken on dan 16weken off
Ik heb nooit nakuur gedaan, lichaam moet gewoon zijn best doen om zelf terug op te starten anders wordt het lui. Voordat ik met kinderen begon ben ik 2 jaar off gegaan en gewoon een gezond kind gekregen, veel pret aan dit proces heb ik ook niet gehad want was na eerst keer al raak😂😂. Nu dat ik 2 kids heb ben ik niet meer off gegaan al jaren. Gewoon blaste en cruise 💪🏼💪🏼

• Like
Waarderingen: GruX
Is 500mg test niet veel? Wat is eigenlijk minimale hoeveelheid voor eerste kuur? En was je niet bang voor haar uitval

Is 500mg test niet veel? Wat is eigenlijk minimale hoeveelheid voor eerste kuur? En was je niet bang voor haar uitval
Eigenlijk niet. je kunt wel kuren met 375mg ja, maar vele zien dat al aanklooien. Vroeger was het ook normaal dat je 12 weken kuurde met 500mg test, als 1e kuur !
Je kunt ook starten op 375mg en na week of 6/7 verhogen naar 500mg.
Minimale hoeveelheid is wel 250mg EW

• Like
Waarderingen: GruX
Eigenlijk niet. je kunt wel kuren met 375mg ja, maar vele zien dat al aanklooien. Vroeger was het ook normaal dat je 12 weken kuurde met 500mg test, als 1e kuur !
Je kunt ook starten op 375mg en na week of 6/7 verhogen naar 500mg.
Minimale hoeveelheid is wel 250mg EW
Ah oké ik zit er wel over na te denken

250/300mg testosteron is voor een eerste kuur in principe ook al genoeg. Ik zou dit zeker niet als “aanklooien” zien.

Laatst bewerkt:
Even een update 2 maanden na mijn test only kuur 500mg
Stats zijn gebleven 178cm , 82 kg 10% bf
Nu ben ik van plan binnen een 2 maand opnieuw een kuur te doen met overbrugging trt tot de 3de kuur.
Wat zijn goede opties? Ik was voorstander van test /primo.
Laat eens horen wat jullie goede opties vinden grtz

Waarom niet hetzelfde weer ?
Of met Mast erbij

Doel is om iets meer massa te pakken, zou ook graag de werking van verschillende middelen eens ervaren

Voeding zit top, train al 8jaar dus weet wel wat te eten , weet dat ik bij test only kan groeien, de vraag is met wat ik het kan combineren

Terug
Naar boven