AndroidHealthClinic

Eerste kuur - Become a DUCK

Hahaha als je mijn vorige post niet geloofd, dan lieg ik je wel wat anders voor! :roflol:

@LM had al twijfels, dus ik knal er denk ik ook meteen een cruise achter en blast hem minimaal door tot ik zo groot ben als het ballonnen-pak.

On a serious note; geen bijwerking hoor, melige dag vandaag, op en top vrolijk CUZZ IT’S MA BIRTHDAY.
Gefeliciteerd maat!

• Topic Starter Topic Starter
+7kg nu. Gaat lekker!!

Nah. Was het maar zo makkelijk. Geen pijn meer, voel me goed, maar dat deed ik al. Niks te merken dusver. Goed aan het eten vandaag, lekkere rug training er op zitten en nu aan het werk. Joe joe!

Benieuwd naar de ‘startfoto’s’!

Benieuwd naar de ‘startfoto’s’!
Ja, wou ze eigenlijk vandaag bijsnijden / m’n kop verbergen.. Maar weer geen tijd voor gehad :duh: Nu m’n laatste maaltijd aan het bereiden... Morgen een hele drukke dag dus denk dat het donderdag wordt.

• Like
Waarderingen: GO02
Overgestapt op elke zondag 1ml en elke donderdag ochtend 1ml. Merk toch wel dat verdelen fijner is, je gaat toch uitkijken naar het prikmoment... Zoals verwacht nog weinig te merken, enige wat ik merk is dat ik na het trainen wat langer de pomp vast begin te houden. Vandaag een prima legday gehad, benen zijn goed zwaar :P

Merk wel dat ik slechter begin te slapen, nachtrust is korter en als ik dan wakker wordt ben ik ook écht meteen wakker. Normaliter ben ik het type persoon dat eerst 3 koffie nodig heeft om op te starten.

Oh lol dacht dat die andere je kuurlog was.

Herkenbaar wat je zegt, je wordt gewoon een machine. Heerlijk

In, komen er nog before foto's ?

Overgestapt op elke zondag 1ml en elke donderdag ochtend 1ml. Merk toch wel dat verdelen fijner is, je gaat toch uitkijken naar het prikmoment... Zoals verwacht nog weinig te merken, enige wat ik merk is dat ik na het trainen wat langer de pomp vast begin te houden. Vandaag een prima legday gehad, benen zijn goed zwaar :P

Merk wel dat ik slechter begin te slapen, nachtrust is korter en als ik dan wakker wordt ben ik ook écht meteen wakker. Normaliter ben ik het type persoon dat eerst 3 koffie nodig heeft om op te starten.
Waarom pak je niet eo5d voor stabielere waarden? Nu heb je eerst 4 en dan 3 dagen ertussen. Halfwaardetijd ligt op 4.5/5 dagen.

Waarom pak je niet eo5d voor stabielere waarden? Nu heb je eerst 4 en dan 3 dagen ertussen. Halfwaardetijd ligt op 4.5/5 dagen.
Ik pak het precies om de 3 en een halve dag qua tijd... Lijkt me prima.. 1x pw 2ml was goed te doen, 1ml voel je echt helemaal niks van en heb ik stabielere waardes :)

Oke! Dacht dat 1 x per 5 dagen voldoende was voor een lange ester.

-

Laatst bewerkt:
In.... @duck...veel succes met je eerste kuur. Ben benieuwd naar je ervaringen dus volg je log met interesse

Beetje laat, maar IN!

Ook nogal laat maar benieuwd naar de resultaten dus in

Voedingsschema aangepast en weer 200kcal extra toegevoegd. Dit na hercalculatie obv m’n ochtendgewicht. Begin wel iets van kracht toename te merken, al dan niet door minder verzuring. Kan ondanks verzwaren toch al snel een extra set drukken. Wat ook opvalt is dat ik bijv na 10 minuten rust weer een opvallende kracht terug heb ondanks dat ik het gevoel had daarvoor de spiergroep ook echt “afgemaakt” te hebben. Verder geen sides, geen ander gevoel, geen opvallende dingen :)

Even een update. Krachtwinst dusver nog minimaal, maar merk wel dat de pomp langzaam veranderd tov naturel trainen. Daarnaast begin ik droger te worden, wat ook echt goed te zien is. Meer en meer aderen worden zichtbaar!

Maten 20-01-2020
Rug-borst: 105cm
Bovenarm: 37.5cm
Bovenbeen: 60.5cm
Taille: 88cm
Onderarm: 33cm

Maten 25-02-2020
Rug-borst: 109cm
Bovenarm: 39cm
Bovenbeen: 63cm
Taille: 85cm
Onderarm: 34cm

Voornaamste dingen die ik merk zijn een verkorte nachtrust, moeilijker in slaap komen en..... Helaas best wel gevoelige tepels. Dit dus in de gaten houden, mocht ik verdikte klieren op gaan merken ga ik nolva mee laten lopen. Ivm lichte aanwezige puber-gyno ging ik er vanuit dat ik wat sneller zou reageren op oestrogeen, ook gezien het vetpercentage van 13% (wat nu wel opnieuw gemeten dient te worden, dit ga ik straks even doen!). Al met al merk ik inmiddels echt wel dat dit gaat werken, dat ik een juiste hoeveelheid zet. Ben dan ook vooral uit aan het kijken naar week 7/8-12 wanneer ik de echte gains verwacht :D

Terug
Naar boven