- Waardering
- 1.914
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Dankjewel!
Thanks! Een beest, ja. Maar een pulletje. On my way to become a D.U.C.K.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel!
Thanks! Een beest, ja. Maar een pulletje. On my way to become a D.U.C.K.
Gefeliciteerd maat!Hahaha als je mijn vorige post niet geloofd, dan lieg ik je wel wat anders voor!
@LM had al twijfels, dus ik knal er denk ik ook meteen een cruise achter en blast hem minimaal door tot ik zo groot ben als het ballonnen-pak.
On a serious note; geen bijwerking hoor, melige dag vandaag, op en top vrolijk CUZZ IT’S MA BIRTHDAY.
Ja, wou ze eigenlijk vandaag bijsnijden / m’n kop verbergen.. Maar weer geen tijd voor gehad
Nu m’n laatste maaltijd aan het bereiden... Morgen een hele drukke dag dus denk dat het donderdag wordt.
Waarom pak je niet eo5d voor stabielere waarden? Nu heb je eerst 4 en dan 3 dagen ertussen. Halfwaardetijd ligt op 4.5/5 dagen.Overgestapt op elke zondag 1ml en elke donderdag ochtend 1ml. Merk toch wel dat verdelen fijner is, je gaat toch uitkijken naar het prikmoment... Zoals verwacht nog weinig te merken, enige wat ik merk is dat ik na het trainen wat langer de pomp vast begin te houden. Vandaag een prima legday gehad, benen zijn goed zwaar
Merk wel dat ik slechter begin te slapen, nachtrust is korter en als ik dan wakker wordt ben ik ook écht meteen wakker. Normaliter ben ik het type persoon dat eerst 3 koffie nodig heeft om op te starten.
Ik pak het precies om de 3 en een halve dag qua tijd... Lijkt me prima.. 1x pw 2ml was goed te doen, 1ml voel je echt helemaal niks van en heb ik stabielere waardesWaarom pak je niet eo5d voor stabielere waarden? Nu heb je eerst 4 en dan 3 dagen ertussen. Halfwaardetijd ligt op 4.5/5 dagen.

Denk dat ik einde kuur en dan 6 weken na kuur de foto’s direct naast elkaar knal. Kun je mooi de resultaten zien

Precies wat ik dacht