AndroidHealthClinic

Eerste kuur - Become a DUCK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb het volgens mij niet zien staan; hoe veel gewicht aangekomen?
 
Zit nu op 1.3kg verschil, maar even mee te nemen dat ik echt droger wordt. Normaliter netjes 400-500gram per week, dit valt nu dus lager uit. Vind de look echter een stuk mooier worden! Wel m’n kcal’s geuppt zoals vermeld in m’n eerdere bericht, denk dat m’n lichaam 2-3 weekjes nodig heeft om deze extra kcals goed terug te laten komen in de getallen..
 
Je zal een stuk voller staan. Lijkt of je droger bent.
 
Ik snap LM nu wel beter aan het begin van dit topic. Prikken is verslavend, ik begin steeds meer uit te kijken naar het volgende prikmoment. Gisteren weer gehad en kan niet wachten tot zondag. Slechte zaak, maar hé, ik blijf stevig in m’n schoenen staan en hierna is het klaar. Al met al moet ik zeggen dat het een heel avontuur is, ik me kip lekker voel en weer goed slaap. Going strong :D
 
Lekker genieten van het proces en niet teveel met de rest bezig zijn. Er is ook leven na een kuur ;)
Enjoy!
 
Ik snap LM nu wel beter aan het begin van dit topic. Prikken is verslavend, ik begin steeds meer uit te kijken naar het volgende prikmoment. Gisteren weer gehad en kan niet wachten tot zondag. Slechte zaak, maar hé, ik blijf stevig in m’n schoenen staan en hierna is het klaar. Al met al moet ik zeggen dat het een heel avontuur is, ik me kip lekker voel en weer goed slaap. Going strong :D
Ik lees net pas in. Een beetje en is niet anders. Je bent nu 8 weken onderweg? Hoe voel en merk jij je fysieke en mentale voorruitgang, tot nu toe?
 
Ik snap LM nu wel beter aan het begin van dit topic. Prikken is verslavend, ik begin steeds meer uit te kijken naar het volgende prikmoment. Gisteren weer gehad en kan niet wachten tot zondag. Slechte zaak, maar hé, ik blijf stevig in m’n schoenen staan en hierna is het klaar. Al met al moet ik zeggen dat het een heel avontuur is, ik me kip lekker voel en weer goed slaap. Going strong :D
Dat gevoel gaat wel weg hoor.
 
Ik lees net pas in. Een beetje en is niet anders. Je bent nu 8 weken onderweg? Hoe voel en merk jij je fysieke en mentale voorruitgang, tot nu toe?
4.5 weken nu! Begin me voller te voelen, spieren zijn duidelijk harder en oogt droger. Ben heel benieuwd waar ik over 2-3 weken zal staan.
 
Zijn die vreet kicken normaal? Holy moly. Omdat er iets gevierd moest worden met de kleine naar de Mc geweest. Aldaar 2 cheese burgers, een Mc Kroket, een Chickenburger en een groot Big Mac menu op. Moet wel zeggen dat ik voldaan naar huis ben gereden, al wil ik vast en zeker geen kcal tellen op deze maaltijd. Ergste is nog dat ik écht zin heb in een toetje... Dus pak zo lekker een bak melkunie protein :D
 
Zijn die vreet kicken normaal? Holy moly. Omdat er iets gevierd moest worden met de kleine naar de Mc geweest. Aldaar 2 cheese burgers, een Mc Kroket, een Chickenburger en een groot Big Mac menu op. Moet wel zeggen dat ik voldaan naar huis ben gereden, al wil ik vast en zeker geen kcal tellen op deze maaltijd. Ergste is nog dat ik écht zin heb in een toetje... Dus pak zo lekker een bak melkunie protein :D
Haha herkenbaar Vooral als ik cut met anna. Toen ik 500test e zetten kon ik ook freten als een paard. Ik zat na een avondje zuipen toen op 2 bigtasty menus 5 chilichickens 3 normale burgers en een macflurry. Hoop wel dat die geen weekelijke kost word anders word je zo vet als ik Weet niet wa.
 
Heeft LM toch gelijk gehad hea.

Cruisend door tot na corona. Te weinig gewichten in huis om alles er uit te halen wat er in zit. Na week 6 dus op 125mg gestart met cruisen, daarna de laatste 6 weekjes van de kuur afmaken.

Jaja, je hebt het gezegd. Maar dit was meer noodzaak.. :(
 
Hoeveel kg heb je nu gepakt in deze 6 weken?
 
Haha eerste kuur en gelijk cruiseship :roflol: zyzz 2.0 confirmed
 
Beetje flauw, niet? Trek lekker in twijfel of er een 2de kuur komt. Snap dat de wetenschap van statistieken voor sommigen veel betekend en ik “een nummertje” ben van weer een nieuwe gebruiker die een 95% kans heeft om een tweede en misschien zelfs 3de kuur te doen, of misschien zelfs levenslang on/off blijft gaan. Maar zoals aangegeven, in mijn situatie niet werkbaar/wenselijk en verre van de bedoeling. Ben erg strict als het aankomt op dat soort dingen en denk dat we hier nu genoeg posts gewijd hebben aan wantrouwen? Lijkt me allereerst irrelevant en daarnaast zegt het meer over jullie dan over mij. Lekker demotiverend ook, dacht dat jullie informatie zouden verwelkomen om weer mee te nemen in de informatiebak van gebruikerservaringen.

Ik snap @LM nu wel beter aan het begin van dit topic. Prikken is verslavend, ik begin steeds meer uit te kijken naar het volgende prikmoment. Gisteren weer gehad en kan niet wachten tot zondag.

Pom-pie-dom-dom...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GJX
Pom-pie-dom-dom...
Gaf het zelf al aan, toch? :P Beetje zonde om nog 6 weken te kuren met een homegym waar ik 40% van de gewichten mis en dus niet voluit kan gaan..
 
Gaf het zelf al aan, toch? :P Beetje zonde om nog 6 weken te kuren met een homegym waar ik 40% van de gewichten mis en dus niet voluit kan gaan..
Zwz zei je maar een kuur toch ? Kan ook een kuur zijn van 52 weken :shrug:
 
Back
Naar boven