XXL Nutrition

eerste kuur deca/sus gg

• Topic Starter Topic Starter
ja,maar zonder attesten betaal je de eerste keer dat ze je pakken 500 euro en erna worden die boetes veel zwaarder eh.ken ook wel gasten die staan zonder papieren,maar die zen ook wel gepakt ze.ik weet nog niet waar ik ga staan,maar ken wel wat mensen om in het werledje te geraken ze.

200 euro heeft mn maat boete gehad, is een van die 17, eerste keer in de 2 jaar dat hij er stond dat hij controle heeft gehad

Welk attest heb je dan en hoe verkregen? Ik heb er ook geen en zoek binnekort terug te beginne... Ms maar op zeker spelen deze keer, het lijkt erop dat ze binnekort nog een controle gaan doen of alles wel al in orde is

Wie wil er nou portier zijn bij kindercolafantafeestjes?

als ze goed betalen en de kindertjes goede fooi geven, ik!

ja ik ook ze;met 200 euro per avond ben ik ook content ze en als binnenportier toch een goede 125 a 150 euro ze,dus das goe meegepakt eh.

ik heb de wet tobbak en attest persoonscontrole,deze heb je zeker nodig om te portieren en dan moet je ook nog psycho-technische testen doen bij een psycholoog ofzo.ga is naar deze website hier heb ik mijn attesten gehaald,faceo Belgium Home gaat je wel geld kosten eh.

attest persoonscontrole: 500 euro
**** that, zonder papieren verderdoen dus :)

hahahaha,met 500 euro komde er zelfs nog nie,ik heb voor alles toch een goei 1600 euro betaald ze.763 basis,690 pers contr. en 125 psycho...

idd dat klopt persoonscontrole 500 wettobback 1125 € en psycotech. 150€

en dan maar wachten tegen dat ministerie u identificatiepasje geeft ik wacht er al 2 maand op ( en das nog niets) kan min 2 weken duren max 1 jaar ^o)

KLOTE ZOOI

kan zelfs zijn bij mij da ik ne advocaat moet inschakelen om da te krijgen,heb al wel is wa uitgestoken toen ik minderjarig was.

komaan man dat alles voor aan een deur te moge staan? Het is 10 keer makkelijker om belg te worden dan allemaal da gezever...

Gewoon vriendelijk zijn tegen de klanten en vaarwel zeggen als je aan de deur staat, aftaste aan de inkom en kijke of ze niet té ver weg zijn en kleding volgens regels is, altijd eerst waarschuwing geven als ze iet misdoen tenzij het serieus is, buite duwen als het te ver ga, als ze tegespruttele ze een punch geven dat ze direct weten waar ze staan.

ja ma ge krijgt er wel poen mee e in discotheek , als hoofdportier die ik ken verdiene 1000 de weekend dus maal vier. ni vergeten extra fooien ( ook al mag het ni bla bla bla ) en eu vind je drugs bij ene ga je ni de flikke bellen e kijk je wat de klant doe en die geeft je nog centhje bji en dan spreek ik ni van 20 euro ofzo e ( tenzij je ni brave portier zijt die alles gaat raporteren)

Wijze les in Belgie : door alles legaal te doen schep je geen poen .
( tenzij ge de lotto wint)

en ja u advo. hehe ja je moet blanco strafblad hebben enzo enze checken ej jeugd ook na dus ja ma je hebt je job e dus alles cva e )

hahaahhahaahaa dit komt TE kansloos over, sorry:o

nerd

ik train een dikke twee jaar natuurlijk, ben 19 jaar en ben gvd 5 keer zo breed als u gij dikken duts.
zwak lichaampje voor gekuurd te hebben.

Je hebt veel fans, donkeremanx.

joachim zit hier ook niet lang meer.
Verder nog nieuws Darkmanx? Nog mensen in elkaar geslapen nu je enorm bent? :P

is dit een log???

en vragen heb ik ook niemeer,ik weet al wat mijn volgende kuur word,heb raad gekregen van iemand en die heeft me dit aanbevolen om in massa bij te komen.

week1-8 500mg testo enanthaat
week1-8 500mg boldenone
week1-8 400mg trenbolone
week1-4 30mg dianabol per dag

nakuren: met nolvadex en pregnyl

week10 40mg tamoxifen per dag
11 30mg
12 20mg
13 10mg

goede raad heb je gekregen dan. lekker zware kuur voor 2e kuur.:rolleyes:

hier gaat ge op groeien ze!!!

Terug