truebreaktrue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en vragen heb ik ook niemeer,ik weet al wat mijn volgende kuur word,heb raad gekregen van iemand en die heeft me dit aanbevolen om in massa bij te komen.
week1-8 500mg testo enanthaat
week1-8 500mg boldenone
week1-8 400mg trenbolone
week1-4 30mg dianabol per dag
nakuren: met nolvadex en pregnyl
week10 40mg tamoxifen per dag
11 30mg
12 20mg
13 10mg
Je zou je potverdomme dood moeten schamen. Met zo'n fysiek gaan kuren. Maar aan je posts te zien ontbreekt bij jou de herseninhoud sowieso. Misschien kun je beter bij een of ander lokaal boerenbreezerfeest gaan staan bij het hek? Als mensen zoals jij portier moeten worden weet ik waar het op uitdraait: zo snel mogelijk knokken, ipv iemand met verstand dingen duidelijk maken. Mensen zoals jij geven bodybuilders èn portiers een slechte naam.
Je zou het vast goed doen als stratenmaker.
Je zou je potverdomme dood moeten schamen. Met zo'n fysiek gaan kuren. Maar aan je posts te zien ontbreekt bij jou de herseninhoud sowieso. Misschien kun je beter bij een of ander lokaal boerenbreezerfeest gaan staan bij het hek? Als mensen zoals jij portier moeten worden weet ik waar het op uitdraait: zo snel mogelijk knokken, ipv iemand met verstand dingen duidelijk maken. Mensen zoals jij geven bodybuilders èn portiers een slechte naam.

. Je hebt misschien wel gelijk, maar je brandt hem wel helemaal af. Als hij dadelijk meer informatie heeft gevonden weet hij ook dat ie fout is, maar ja dat heeft iedereen in het begin toch. Jij hebt het waarschijnlijk zelf ook gehad. Dat hij af en toe dom uit de hoek komt ben ik met je eens, maar ja je moet onthouden dat het een belg is.
Maar ja iedereen komt op dit board om te leren, en om hem zo te behandelen vind ik nergens voor nodig maar ja je moet het zlef weten.