MuscleMeat

eerste kuur deca/sus gg

• Topic Starter Topic Starter
zie legt mij da tegoed uit en ik zal erop zetten,ik heb da al 100 keer geprobeerd,ik load die up en dan komt er quickpost enz op,maar ik geraak er nie aan uit hoe ik die hier op de site moet krijgen

[Link niet meer beschikbaar]

deze is die van op mijn avatar.

deze foto's zen wel op dezelfde moment getrokken als die van mijn avatar he,andere heb ik nie ze,ja van voor die kuur,maar daar zedde niks mee he.als ik da had geweten da da zo moest,die foto's erop zetten,ik was maar aant zoeken waar ik deze website moest typen om die erop te krijgen.

Laatst bewerkt:
en vragen heb ik ook niemeer,ik weet al wat mijn volgende kuur word,heb raad gekregen van iemand en die heeft me dit aanbevolen om in massa bij te komen.

week1-8 500mg testo enanthaat
week1-8 500mg boldenone
week1-8 400mg trenbolone
week1-4 30mg dianabol per dag

nakuren: met nolvadex en pregnyl

week10 40mg tamoxifen per dag
11 30mg
12 20mg
13 10mg

Jij bent nu klaar voor het portieren.

Een echte uitsmijter.
Met ham en kaas wel te verstaan :P

en vragen heb ik ook niemeer,ik weet al wat mijn volgende kuur word,heb raad gekregen van iemand en die heeft me dit aanbevolen om in massa bij te komen.

week1-8 500mg testo enanthaat
week1-8 500mg boldenone
week1-8 400mg trenbolone
week1-4 30mg dianabol per dag

nakuren: met nolvadex en pregnyl

week10 40mg tamoxifen per dag
11 30mg
12 20mg
13 10mg

Of bold of tren niet allebei.Tren voor je 2e kuur kan maar schijnt nogal heftig te zijn.Zou het eerder bij boldenone houden.Verder niet nakuren met pregnyl maar met nolva+clomid.Verder zou ik als je bold kiest er 12 weken van maken omdat het ester erg lang is van bold en niet tot zijn recht komt met 8 weken

Je zou je potverdomme dood moeten schamen. Met zo'n fysiek gaan kuren. Maar aan je posts te zien ontbreekt bij jou de herseninhoud sowieso. Misschien kun je beter bij een of ander lokaal boerenbreezerfeest gaan staan bij het hek? Als mensen zoals jij portier moeten worden weet ik waar het op uitdraait: zo snel mogelijk knokken, ipv iemand met verstand dingen duidelijk maken. Mensen zoals jij geven bodybuilders èn portiers een slechte naam.

Je zou het vast goed doen als stratenmaker.

Je zou je potverdomme dood moeten schamen. Met zo'n fysiek gaan kuren. Maar aan je posts te zien ontbreekt bij jou de herseninhoud sowieso. Misschien kun je beter bij een of ander lokaal boerenbreezerfeest gaan staan bij het hek? Als mensen zoals jij portier moeten worden weet ik waar het op uitdraait: zo snel mogelijk knokken, ipv iemand met verstand dingen duidelijk maken. Mensen zoals jij geven bodybuilders èn portiers een slechte naam.

relax amice

Recente foto?

Dat kan ook wel anders ofniet kerel

We hebben jou ook verhalen zien posten die eigenlijk niet door de beugel kunnen:D

Ik vind de uitspraak van benchmark ook iets te ver gaan en érg stereotyperend. Maar de boodschap is duidelijk, deze jongen zou eigenlijk beter niet kuren, in ieder geval niet met de genoemde doseringen. Of hij moet zwaar lichamelijk werk doen. ;)

Ik verwacht een scheldkannonade van de beste jongeman. Echt intellectueel talent heeft ie namelijk niet.

Je hebt misschien wel gelijk, maar je brandt hem wel helemaal af. Als hij dadelijk meer informatie heeft gevonden weet hij ook dat ie fout is, maar ja dat heeft iedereen in het begin toch. Jij hebt het waarschijnlijk zelf ook gehad. Dat hij af en toe dom uit de hoek komt ben ik met je eens, maar ja je moet onthouden dat het een belg is ;).

Maar ja iedereen komt op dit board om te leren, en om hem zo te behandelen vind ik nergens voor nodig maar ja je moet het zlef weten.

Je hebt misschien wel gelijk, maar je brandt hem wel helemaal af. Als hij dadelijk meer informatie heeft gevonden weet hij ook dat ie fout is, maar ja dat heeft iedereen in het begin toch. Jij hebt het waarschijnlijk zelf ook gehad. Dat hij af en toe dom uit de hoek komt ben ik met je eens, maar ja je moet onthouden dat het een belg is ;).

Maar ja iedereen komt op dit board om te leren, en om hem zo te behandelen vind ik nergens voor nodig maar ja je moet het zlef weten.

Ach, als iemand eerst met een vraag komt, daarna adviezen krijgt van mensen hier en ze in de wind slaat, met het nodige domme gepraat en gescheld dan kan zo'n persoon een dikke van me krijgen. Toch tegen beterweten in doorgaan op eigen houtje. Totaal geen dingen onderzoeken en maar wat loos rondkloten. Moet ik daar dan respect voor hebben? Dacht het niet. Zo'n persoon verdient het om tot de grond te worden afgebrand.

Terug
Naar boven