Fitness Seller

eerste kuur deca/sus gg

oke maar stel me dan een goeie kuur voor,ik wil gewoon naar de 90 gaan.
als ik de boldenone op 750 pak en testo op 500 is dit dan een goeie kuur,voor 10 weken ofzo?geef opbouwende kritiek hierop,afbrekende heb ik nie nodig,daar kom ik geen stap verder mee.

Het punt is dat je niet eens weet waar de diverse substanties voor zijn. Ieder middel heeft zijn eigen eigenschappen, eigenschappen die je moet kunnen begrijpen voordat je jezelf gaat toedienen.

als ik de boldenone op 750 pak en testo op 500 is dit dan een goeie kuur,voor 10 weken ofzo?geef opbouwende kritiek hierop,afbrekende heb ik nie nodig,daar kom ik geen stap verder mee.

Wat ik al eerder heb gezegt, je moet meer eten zo kom je ook wel naar die 90, en daarvoor hoef je echt niet te kuren, maar goed je bent eigenwijs en denkt het allemaal goed voor elkaar te hebben, ik zeg succes er mee.

wat ben jij een rund zeg...bahbah:(

Kap eens met dat gekuur man. Ga gewoon normaal trainen en eet goed en kom over een paar jaar nog eens terug, wanneer je een basis hebt. Is dat nou zo moeilijk? Maargoed, ik zal je een monsterkuur geven:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Simpele ziel.

:)

eten is beste anabool als je zo weinig weegt ik woog er vroeger 65 nu rond de 100 ben tot 92 geraakt door gewoon te eten te slapen en hard te trainen

17.8 weekse cycle :

injecteer E.D 2500Gram Quarter Pounder en 2500 Gram Big Mag EOD anaal en je zal een beest worden!

En, mijn zoon, weet je al wat het gaat worden? Beest!

• Topic Starter Topic Starter
hahahaha lachen hiere,nie normaal.er zitten echt gasten tussen met grote mondjes,tot het erop gaat aankomen :-)
grappig gewoon

hey darkmanx,

je testosteronlevel is nog iets aan de te hoge kant door je kuur zeker? gezien je laatste comment.
er zijn hier op dit forum zoveel mensen met kennis en ervaring op het gebied van training, voeding en kuren, waaronder professionals, die je verder kunnen helpen met je vragen. waarom jaag je die weg met zulke ondoordachte macho uitspraken als in je laatste bericht?

och laat die gast zijn gezondheid maar naar de kloten helpen, weet je wat ? neem volgende 1 ML Testo en 1 ML Deca, zal je wel naar de 90 gaan gedurende een paar weken , en na die weken zul je ze wel terug verliezen door je slechte voeding,

voeding is de basis in bodybuilding, weet je dat nu nou altijd niet???

zie de mannen die mij willen helpen,daar heb ik niks tegen,maar er zitten er tussen die alleen maar afbreken,daar heb ik niks aan eh,en ik weet goe genoeg da voeding belangrijk is,maar ik heb toch nog een schone 8 kilo en half over,en die gaat er niet af dus.voor mij is dat een goed resultaat ze.

bij je gallerie staat ook een foto, is wel erg groot verschil met je avatar niet?

Het grappige is als jij straks een breezer uit een discotheek mot gooien dat je dan waarschijnlijk je bicep al scheurt:rolleyes:

zie de mannen die mij willen helpen,daar heb ik niks tegen,maar er zitten er tussen die alleen maar afbreken,daar heb ik niks aan eh,en ik weet goe genoeg da voeding belangrijk is,maar ik heb toch nog een schone 8 kilo en half over,en die gaat er niet af dus.voor mij is dat een goed resultaat ze.

Luister, mensen hier willen alleen maar helpen door te zorgen dat je nu nog niet met die troep begint. Maarja, als jij alles zelf denkt beter te weten, waarom post je hier dan nog?

ik weet het helemaal nie beter,maar ik zet dat toch nie uit mijn hoofd,dus geeft dan opbouwend advies he.dan help je me.

ga is spelen gij,als gij der problemen mee hebt dan is da a probleem he,janetje.en wa zen a stats eigenlijk?8 kilo bijkomen op nog geen 4 weken en mijn eetschema is nie goe ofwa,we zullen zien he,ik heb nog 6 weken te gaan en meer dan wss ga ik er nog 2 weekjes bovenop gooien.

om aan een "deur" te gaan staan, zou je om te beginnen al niet zo opgefokt moeten reageren als iemand iets zegt wat je niet aanstaat. zo ga je het daar niet lang volhouden hoor kerel.maar soit, het gaat hier over je kuur..

Ik ben benieuwd, waar in België ga je aan de deur staan? Ik kom dan eens langs in naam van het board op controle :p En een "attest" heeft bijna niemand, overlaatst hebben ze wel in antwerpen een man of 17 gepakt omdat ze geen "identificatiekaart voor portiers" hadden, maar die dag derna deden ze gewoon rustig voort :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven