Steph@n
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke maar stel me dan een goeie kuur voor,ik wil gewoon naar de 90 gaan.
als ik de boldenone op 750 pak en testo op 500 is dit dan een goeie kuur,voor 10 weken ofzo?geef opbouwende kritiek hierop,afbrekende heb ik nie nodig,daar kom ik geen stap verder mee.
als ik de boldenone op 750 pak en testo op 500 is dit dan een goeie kuur,voor 10 weken ofzo?geef opbouwende kritiek hierop,afbrekende heb ik nie nodig,daar kom ik geen stap verder mee.

Kap eens met dat gekuur man. Ga gewoon normaal trainen en eet goed en kom over een paar jaar nog eens terug, wanneer je een basis hebt. Is dat nou zo moeilijk? Maargoed, ik zal je een monsterkuur geven:
ImageShack - Hosting :: kuur2fe.jpg
Simpele ziel.

17.8 weekse cycle :
injecteer E.D 2500Gram Quarter Pounder en 2500 Gram Big Mag EOD anaal en je zal een beest worden!

zie de mannen die mij willen helpen,daar heb ik niks tegen,maar er zitten er tussen die alleen maar afbreken,daar heb ik niks aan eh,en ik weet goe genoeg da voeding belangrijk is,maar ik heb toch nog een schone 8 kilo en half over,en die gaat er niet af dus.voor mij is dat een goed resultaat ze.
ga is spelen gij,als gij der problemen mee hebt dan is da a probleem he,janetje.en wa zen a stats eigenlijk?8 kilo bijkomen op nog geen 4 weken en mijn eetschema is nie goe ofwa,we zullen zien he,ik heb nog 6 weken te gaan en meer dan wss ga ik er nog 2 weekjes bovenop gooien.
En een "attest" heeft bijna niemand, overlaatst hebben ze wel in antwerpen een man of 17 gepakt omdat ze geen "identificatiekaart voor portiers" hadden, maar die dag derna deden ze gewoon rustig voort