AndroidHealthClinic

eerste kuur deca/sus gg

Ach, als iemand eerst met een vraag komt, daarna adviezen krijgt van mensen hier en ze in de wind slaat, met het nodige domme gepraat en gescheld dan kan zo'n persoon een dikke van me krijgen. Toch tegen beterweten in doorgaan op eigen houtje. Totaal geen dingen onderzoeken en maar wat loos rondkloten. Moet ik daar dan respect voor hebben? Dacht het niet. Zo'n persoon verdient het om tot de grond te worden afgebrand.

Relax kerel.
Trek eens wat vaker aan je piemol ofzo

en vragen heb ik ook niemeer,ik weet al wat mijn volgende kuur word,heb raad gekregen van iemand en die heeft me dit aanbevolen om in massa bij te komen.

week1-8 500mg testo enanthaat
week1-8 500mg boldenone
week1-8 400mg trenbolone
week1-4 30mg dianabol per dag

nakuren: met nolvadex en pregnyl

week10 40mg tamoxifen per dag
11 30mg
12 20mg
13 10mg

Wie dit voorsteld "als dealer" is een echt belachelijke geld klopper zonder kennis en verstand . Dit heb jij helemaal niet nodig !

Weken en verhoudingen kloppen zelfs langs geen kanten .

Als je echt snel vooruit wil ,en niemand je van beter gedachten kan maken . doe dan simpel een test&trenbolone kuurtje . maar meer is gekken werk . Eigenlijk ook niet waard te vermelden op een board als dit !!

Hier is kennis disiplinne en gezond verstand het eerste wat verwacht wordt van de menbers . Deze de meeste dan ook wel hebben !

Grtz K. "dumper" !

Tuurlijk wel maar een beetje minder kan ook wel lijkt me.

volgens mij is benchmarc een beetje seksueelgefrustreerd, zegt het maar gewoon we helpen je wel ;). Je weet je kunt alles kwijt bij je DBB broeders!

IK help hem niet van zijn coïtusuele gefrustreerdheid af :P

volgens mij is benchmarc een beetje seksueelgefrustreerd, zegt het maar gewoon we helpen je wel ;). Je weet je kunt alles kwijt bij je DBB broeders!

Geloof me, dat ben ik echt niet. Ik mag dan nu wel dronken zijn, maar ik snap de link niet tussen iemand afkraken die gewoon onverstandig en belachelijk kuurt voor zijn stats, en seksueelgefrustreerd zijn?

Ik geloof dat jij ongeveer achteraan in de rij stond bij het uitdelen van IQ's?

Je lijkt me sowieso niet de meest snuggere, want waarom stel je in je vorige post dat "iedereen daar last van heeft"?, last van een verkeerde beginkuur, bedoel je daar. Alsof er geen mensen bestaan die wèl goed uitzoeken hoe en wanneer ze moeten kuren. Wat een bullshit kerel. Je argumenten slaan gewoon nergens op.

Ik ben misschien hard voor die jongen, maar zo'n ongelooflijke prutser als hij verdient gewoon niet beter.

Ik heb gesproken.

Laatst bewerkt:
wa een post op dit uur bench :D

Benchmarc ga jij even anders lekker terug naar het gare hanenhok;)

Ik meen het hoor.

Ben jij er ook zo één die bij ruzies er popie jopie bij gaat staan en dan tof gaat lopen doen? Met leuk bedoelde grapjes enzo om de boel eigenlijk nog een beetje op te fokken?

Benchmarc heeft gewoon 100 procent gelijk, die kerel is debiel bezig en als het aan mij ligt pleuren zulke mensen gewoon op van dit forum.

Waar maakt iedereen zich druk om??
Hij wil kuren? prima! je houd hem er toch niet vanaf.
Imo kan je hem dan beter helpen om hem zijn kuur te doen slagen.

Waar maakt iedereen zich druk om??
Hij wil kuren? prima! je houd hem er toch niet vanaf.
Imo kan je hem dan beter helpen om hem zijn kuur te doen slagen.

Ja maar het punt is, mensen die je wilt helpen moeten dan ook wel wat van je aan nemen, en als ze dat niet doen moeten ze gewoon lekker oprotten.

Hier had al heel snel een slotje op gemogen

Ben jij er ook zo één die bij ruzies er popie jopie bij gaat staan en dan tof gaat lopen doen? Met leuk bedoelde grapjes enzo om de boel eigenlijk nog een beetje op te fokken?

Benchmarc heeft gewoon 100 procent gelijk, die kerel is debiel bezig en als het aan mij ligt pleuren zulke mensen gewoon op van dit forum.

Jongen, doe gewoon normaal, het is maar vrije tijdsbesteding hier van mij, en ja laat me een grapje maken, why not. Ik probeer mensen te helpen, dat deze jongen gewoon niet zo op de hoogte is is zijn eigen fout, maar dan hoef je hem nog niet zo te behandelen.

Jongen, doe gewoon normaal, het is maar vrije tijdsbesteding hier van mij, en ja laat me een grapje maken, why not. Ik probeer mensen te helpen, dat deze jongen gewoon niet zo op de hoogte is is zijn eigen fout, maar dan hoef je hem nog niet zo te behandelen.

Maar jongen, het gaat ook niet om hem...
Het gaat om de ventjes die dit zien en het als een voorbeeld gaan nemen.

• Topic Starter Topic Starter
zie ipv al die ****ing kritiek te geven he,geef mij dan het perfecte kuurschema,volgens jullie,ik hou er zeker rekening mee,maar deze kuur heb ik van een portier da ik ken gekregen.hij zegt dat je een beest word van die kuur,hij heeft ze zelf ook gezet.

zie ipv al die ****ing kritiek te geven he,geef mij dan het perfecte kuurschema,volgens jullie,ik hou er zeker rekening mee,maar deze kuur heb ik van een portier da ik ken gekregen.hij zegt dat je een beest word van die kuur,hij heeft ze zelf ook gezet.

A: Wat voor de één werkt hoeft niet voor de ander te werken
B: Blindelings afgaan op de aanbeveling van slechts één persoon is "russian roulette"

• Topic Starter Topic Starter
oke maar stel me dan een goeie kuur voor,ik wil gewoon naar de 90 gaan.
als ik de boldenone op 750 pak en testo op 500 is dit dan een goeie kuur,voor 10 weken ofzo?geef opbouwende kritiek hierop,afbrekende heb ik nie nodig,daar kom ik geen stap verder mee.

Terug
Naar boven