Fitness Seller

eerste kuur deca/sus gg

• Topic Starter Topic Starter
ja doe ik meestal voor ik mijn rug begin te trainen,maar ja iedereen heeft slechte kanten aan zen lichaam zeker.

pff,van die foto's uploaden snap ik niet veel ze,wil maar nie lukken.

ga naar www.tinypic.com dan blader je naar je foto, uploaden en dan kopieren en plakken:cool:

helemaal niet moeilijk

ik heb enorm veel last van puisten op mijne rug en ben daarvoor b-12 injects gaan halen bij de apotheker,maar mag ik dat ook in mijn gat spuiten of moet dat op een specifieke plaats?

Dude, aangezien je die IM moet spuiten, komt het gewoon in je bloedbaan..

ik heb enorm veel last van puisten op mijne rug en ben daarvoor b-12 injects gaan halen bij de apotheker,maar mag ik dat ook in mijn gat spuiten of moet dat op een specifieke plaats?

B12 voor je puitsen zal niet veel uithalen vriend.
Vindt je het echt zon probleem die uitslag,dit had je vantevoren kunnen weten en dit hoort er nu eenmaal bij. Niks aan te doen en trekt vanzelf weg.

Waarom maken zoveel mensen er toch zon probleem van dat beetje uitslag.
Sommige gaan zelfs direct aan de Roa.
Wen er nu maar gewoon aan de zomer is toch voorbij dus je shirtje zal waarschijnlijk toch niet meer uitgaan voor het strand.

komt er nog een update???????en zet ook es foto's bij!! ben zeer benieuwd!!

hier is mijn voedingsschema voor tijdens de kuur.

6 uur 5 bruine boterhammen met ei.
8 uur 2 rauwe eieren zonder dooier+havermoutpap.
10 uur 0,5 l magere melk+danup(yoghurt)+5 bruine boterhammen met kipfilet.
12 uur pasta met tonijn + shake+banaan
14 uur 2 eetlepels olijfolie+biefstuk met boterhammen
16 uur banaan+appel+energierepen en een gevarieerde snack.
18 uur gevarieerd avondeten(meestal wel aardappelen met groenten en vlees)+0,5 l shake.
20 uur rijst met kip of pasta met kip+0,5 l shake.
22 uur havermoutpap+banaan
en dan nog wa cornflakes,yoghurt en dergelijke als ik nog honger heb.

wat vinden jullie van dit schema?ik werk momenteel niet,dus heb ik alle tijd van de wereld om te eten.

Kerel waar zijn je eiwitten?

@jp79; wat dacht je van vlees, kip, tonijn, biefstuk, melk, yoghurt, eieren, havermout..

volgens mij is er gewoon iets fout gegaan ofzo.. lol.. als die 15kg had gegained en er nu super bij zou staan zou die wel reageren lijkt mij.

volgens mij is er gewoon iets fout gegaan ofzo.. lol.. als die 15kg had gegained en er nu super bij zou staan zou die wel reageren lijkt mij.

gehe!!!denk het ook jah!maar ik blijf zo nu en dan toch nog maar es in het log kijken!!!miss wel es een interssante kuur voor later!

nee,niks fout gegaan ze,ik heb in totaal 13.2 kilo gepakt en nu heb ik er nog 9 van over.

en over een goed maandje ga ik er terug 1 zetten van 10 weken,maar dan wel de eerste 4 weken 40 mg dianabol erop en eindigen met winstrol deze keer.

waarom precies winstrol?

je bent zo mager als wat... en heb je nu al een foto die je kan posten? ben wel benieuwd geworden na het lezen van je log!

Idd! zou geen winstrol nemen! Gewoon terug veel massa gainen! Je kan altijd meer naar de zomer toe tijdens een cut winstrol gebruiken maar nu zeker niet. Gewoon terug bulkkuurtje, mss boldenone eens proberen.

Wanneer is je nakuur geëindigt?

mijn nakuur was gedaan half september.heb nolvadex en pregnyl gebruikt.
ik ga begin november mijn bloed laten checken,als de dokter zegt dat het in orde is begin ik met mijn 2e kuur.ja wss heb je gelijk en kan ik die winstrol laten,want ik blijf redelijk droog staan.

ik heb nog een vraag,kan ik boldenone dan het beste mengen met sustanon of met een testo en zoja de welke dan?ik wil gewoon zoveel mogelijk gainen.

ik heb nog een vraag,kan ik boldenone dan het beste mengen met sustanon of met een testo en zoja de welke dan?ik wil gewoon zoveel mogelijk gainen.

er word je al 10x gevraagd naar een foto update ..en je negeerd het gewoon :rolleyes: en komt met weer nieuwe vragen :whip: voor wat hoort wat bro :grinny:

Sorry hoor kerel maar ik geloof er geen zak van dat jij dat ben op je Avatar...

post dan is een foto via: ImageShack® - Hosting
* kies browse* en zoek je foto *host it*

Dan die zo de link hier posten [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven