AndroidHealthClinic

eerste kuur, deca van GS

lahcen_butler zei:
tuurlijk niet potloodnek. wannabee a pro bodybuilder, kun je lang gaan dromen. die naam klinkt beter als zogenaamde pro bodybuilder. vanwaar butler. zo wordt ik genoemd door mijn vrienden. naar Jay cutler, maar ik streef er niet naar om worden te vergeleken met Cutler. die man stelt niks voor. Spuit al vanaf zijn achtiende. Fysiek is een en al nep. Ben niet de enigste dit dat vindt. Zelf de legendarische Bill Pearl mentor van Arnold, had recent nog keihard uitgehaald naar Cutler. Trouwens vind je het niet logisch dat hij over een tijdje alweer stopt. hij zou eraan kapot gaan als hij zo door blijft gaan.:rolleyes:

he lurch
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Stoere praat hoor:clap:
Je vind jezelf heel wat, Cutler stelt niks voor, laat me niet lachen
Tot die tijd wachten we wel af op jou foto

ruudje25 zei:
Heren,

naar aanleiding van de reacties op mijn post van gisteren, ben ik dus toch aan het overwegen om een stack te doen van deca en testo, te weten 200mg deca in combi met 250 mg testo. Sowieso nakuren met clomid.

Waarom geen Nolvadex? :)

Is 250 mg testo echt de minimale dosering om te combineren met 200 mg deca, of kan k ook evt lager beginnen met 150 mg testo in combi met 200 mg deca?

Met jouw stats zou ik niet lager gaan dan 250/200.

Of is de test only een optie? 250 mg per week?

Dan wel 500mg per week.

Hoe zijn de ervaringen met testo van GS?

Goed.

HOE ZIT HET MET PUISTENVORMING EN HAARONTWIKKELING onder invloed van deze hoeveelheden (250 mg per week) testo? Zou het binnen de perken te houden zijn?

Dat weet je nooit. Ieder lichaam reageerd er weer anders op.

Mensen hier combineren ook deca met stromba. Hoe is jullie mening daar over?

Niet doen. Geen goede combi mijn inziens.

Heren, zo kan hij trouwens wel weer met het ruzie maken. Speelkwartier is over. ;)

Terug
Naar boven