Fitness Seller

Eerste kuur (ja, ingelezen etc)

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Ik begin rond begin 2015 met mijn eerste kuur / 10 weken 500mg test-e en 13e week begin ik met 4 weken nolvadex 20mg per dag. Dus 10 weken kuren en dan 15 weken off
iemand rade mij aan om Dutastride toe te voegen om dht conversie tegen te gaan. Klopt dit? Of onzin verhaal???

Ik heb zelf al vanaf mijn 13e last van inhammen wat nu best erg aan het worden is, dit beperk ik liever zoveel mogelijk :(.

Ik ben atm 27 en train 13 jaar....... ik merk dat ik ongeveer op mijn grens zit, ook Large/XL shirts zitten vaak al redelijk strak ;).
Maar ik denk niet dat ik ga kuren als ik ineens helemaal kaal ga.... dat is het eenigste waar ik mij zorgen om maak!
En hoe die injectie gezet moet worden..etc etc weet ik nu dondersgoed.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een middel dat gebruikt wordt tegen haar uitval door DHT conversie. Maar hou wel rekening dat dutasteride een heel sterk middel is. Vaak krijgt men te maken met impotentie en libido-verlies bij gebruik van dit middel. Heb er wel geen ervaring mee, maar als ik de bijwerkingen van dit middel lees dan zou ik er liefst van blijven.
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/h28317-pdf.662045/

Bijlagen

Het is inderdaad een middel dat gebruikt wordt tegen haar uitval door DHT conversie. Maar hou wel rekening dat dutasteride een heel sterk middel is. Vaak krijgt men te maken met impotentie en libido-verlies bij gebruik van dit middel. Heb er wel geen ervaring mee, maar als ik de bijwerkingen van dit middel lees dan zou ik er liefst van blijven.
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/h28317-pdf.662046/

Kan zijn wat je zegt maar heb je al eens de bijsluiter van roaccutane gelezen? Of van paracetamol? :o

Bijlagen

Kan zijn wat je zegt maar heb je al eens de bijsluiter van roaccutane gelezen? Of van paracetamol? :o
Roaccutane is dan ook voor velen een smerig middel...
Daarnaast treden de bijwerkingen van dutasteride veel vaker op dan die van paracetamol, dus ik zou er wel even goed over nadenken voordat je dat gaat gebruiken.

Roaccutane is dan ook voor velen een smerig middel...
Daarnaast treden de bijwerkingen van dutasteride veel vaker op dan die van paracetamol, dus ik zou er wel even goed over nadenken voordat je dat gaat gebruiken.

Ja de kapotte lippen is echt hééél erg maar zelfmoordneigingen?.. :o

Ik lees dat dutasteride vaak gebruikt wordt in de laatste weken van contest-prep om verder uit te harden en dat impotentie er gewoon wordt bijgenomen.

Nizoral shampoo zou kunnen een oplossing bieden bij haaruitval.
Nizoral reduces scalp DHT by inhibiting the binding of DHT to hair follicles and helps block the conversion of testosterone to DHT.

• Topic Starter Topic Starter
Laat maar dan dat Dustaride, liever geen (zware)bijwerkingen die de kuur in de weg zitten... dan weet ik overigens ook niet of het door de TEST komt of DUSTA..... die sides
Dat wordt dus overwegen of het haarverlies waard is die kuur....

Ik denk dat ik zo nog 10 jaar mee kan voordat ik mijn kop kaal moet scheren.
Mijn pa/opa's (beiden kanten familie) is niet/nooit kaal geweest zelfs niet bij leeftijden van 56/80........... wellicht wordt ik het zelf dan ook niet.
Eigenlijk is niemand in de familie kaal geworden vrouwelijk of mannelijk. Ik ben de eerste die al zo vroeg er last van heeft :(...... mischien toch maar kuren en scheit er aan... dan maar een keer naar Turkije voor implantaten, wat ik al van plan was om ooit te doen...

Persoonlijk denk ik dat dit de beste keuze is.

Mij zou kaalheid nu eigenlijk niet veel kunnen schelen, maar iedereen heeft hier een andere mening over. Waarvoor mijn respect.

je moet niet gaan kuren als je aanleg hebt voor kaalheid en je niet kaal wilt worden
Ja de kapotte lippen is echt hééél erg maar zelfmoordneigingen?.. :o

Kan voorkomen bij echt hoge doseringen zoals 80-100mg per dag. Maar denk eerder dat het komt omdat die mensen hele erg acne hebben en dat die hopeloos worden nadat ook accutane niet werkt en vaak word het in het begin nog erger ook.

Dht onderdrukken in een testkuur is zonde. Hoe en wat weet ik niet precies...mssn galen of BC?
Ik was al heel vroeg kaal, zit er niet mee vind t heerlijk zo!!

Laat maar dan dat Dustaride, liever geen (zware)bijwerkingen die de kuur in de weg zitten... dan weet ik overigens ook niet of het door de TEST komt of DUSTA..... die sides
Dat wordt dus overwegen of het haarverlies waard is die kuur....

Ik denk dat ik zo nog 10 jaar mee kan voordat ik mijn kop kaal moet scheren.
Mijn pa/opa's (beiden kanten familie) is niet/nooit kaal geweest zelfs niet bij leeftijden van 56/80........... wellicht wordt ik het zelf dan ook niet.
Eigenlijk is niemand in de familie kaal geworden vrouwelijk of mannelijk. Ik ben de eerste die al zo vroeg er last van heeft :(...... mischien toch maar kuren en scheit er aan... dan maar een keer naar Turkije voor implantaten, wat ik al van plan was om ooit te doen...
Can confirm. Zelfde bij mij ook niemand last van kaalheid in de familie en ik wel. Heb er geen last meer van om (dunner haar te hebben) als een paar jaar geleden toen vond ik het echt verdomd kut etc en wilde ik er alles aan doen wat ik kon, dus begon ik met fina en minoxidil. Me haar verlies stopte na een aantal maanden, haar groei kwam terug alles ging goed op me koppie tot op een zekere moment ik geen libido had, geen ochtend boner, geen cum, geen zin in seks waren echt heftige bijwerkingen. Gebruikte het voor een goed ander half jaar misschien langer, maar nadat ik het merkte en het echt erg werd per direct mee gestopt. Geleidelijk na twee weken, kwam de erectie terug en was me libido weer op volle toeren. Na een maand was alles weer helemaal perfect. Nooit meer die chemische rotzooi voor mij iig, just my two cents als je over dutasteride (nog heftiger dan fina) denkt, dan raad ik je aan het absoluut niet te gebruiken.

- Implantaten kan altijd nog :p

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

je moet niet gaan kuren als je aanleg hebt voor kaalheid en je niet kaal wilt worden

Kan voorkomen bij echt hoge doseringen zoals 80-100mg per dag. Maar denk eerder dat het komt omdat die mensen hele erg acne hebben en dat die hopeloos worden nadat ook accutane niet werkt en vaak word het in het begin nog erger ook.
Zeker in combinatie met wiet etc nog meer gevoelens/emoties opwekkend. Slechte combi bij mij was dat op een avondje zeg.

Terug
Naar boven