CombatArnold
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik begin rond begin 2015 met mijn eerste kuur / 10 weken 500mg test-e en 13e week begin ik met 4 weken nolvadex 20mg per dag. Dus 10 weken kuren en dan 15 weken off
iemand rade mij aan om Dutastride toe te voegen om dht conversie tegen te gaan. Klopt dit? Of onzin verhaal
Ik heb zelf al vanaf mijn 13e last van inhammen wat nu best erg aan het worden is, dit beperk ik liever zoveel mogelijk
.
Ik ben atm 27 en train 13 jaar....... ik merk dat ik ongeveer op mijn grens zit, ook Large/XL shirts zitten vaak al redelijk strak
.
Maar ik denk niet dat ik ga kuren als ik ineens helemaal kaal ga.... dat is het eenigste waar ik mij zorgen om maak!
En hoe die injectie gezet moet worden..etc etc weet ik nu dondersgoed.
iemand rade mij aan om Dutastride toe te voegen om dht conversie tegen te gaan. Klopt dit? Of onzin verhaal

Ik heb zelf al vanaf mijn 13e last van inhammen wat nu best erg aan het worden is, dit beperk ik liever zoveel mogelijk
.Ik ben atm 27 en train 13 jaar....... ik merk dat ik ongeveer op mijn grens zit, ook Large/XL shirts zitten vaak al redelijk strak
. Maar ik denk niet dat ik ga kuren als ik ineens helemaal kaal ga.... dat is het eenigste waar ik mij zorgen om maak!
En hoe die injectie gezet moet worden..etc etc weet ik nu dondersgoed.
Laatst bewerkt: