- Waardering
- 815
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500ml volle melk, 60gr rijstpoeder, 60gr havermoutpoeder, lepel pindakaas en een scoop wheyFf een tip.. Je kunt die mass perfection shake makkelijk vervangen door zelf een betere shake te maken. Gooi gewoon wat ultra fine oats, whey en melk/water in een shakebeker en je hebt een goede maaltijdvervanger. Eventueel wat vetten toevoegen.

500ml volle melk, 60gr rijstpoeder, 60gr havermoutpoeder, lepel pindakaas en een scoop whey![]()
Pindakaas heb ik nooit begrepen in een shake. Ook wel es gedaan, resultaat was een shake met 1 grote bonk pindakaas erin :')
Tja, had je het maar in de blender moeten gooienPindakaas heb ik nooit begrepen in een shake. Ook wel es gedaan, resultaat was een shake met 1 grote bonk pindakaas erin :')
.Ik gooi er wel eens lijnzaadolie in als de pindakaas op is. Met pindakaas vind ik het alleen wel lekkerder.Ben er zelf ook niet zo'n fan van. Dan liever een scheutje olie er door heen.
500ml volle melk, 60gr rijstpoeder, 60gr havermoutpoeder, lepel pindakaas en een scoop whey![]()

Weightgainer "serious mass": 1250kcal, 252kh, 5vet, 50 eiw, 4vezel.
100 gram havermout: 375kcal, 59kh, 7vet, 14eiw, 10vezel.
150 gram ongezouten pinda's: 930kcal, 21kh, 75vet, 39eiw, 11vezel.
Dus totaal van: 2555kcal, 332kh, 87vet, 103eiw, 25vezel.
Weightgainer is chocolade smaak en de smaak van de shake in totaal is snickers![]()
Ja en een paar uur later schijt je een kant-en-klare snicker uit. Wtf een 2500 kcal shake.
Duurder dan wat? Een kilo rijstpoeder en een kilo havermoutpoeder kost twee euro. Een liter melk kost 75 cent en een grote pot pindakaas 2,50 ofzo.

Ja en een paar uur later schijt je een kant-en-klare snicker uit. Wtf een 2500 kcal shake.

probleem is dat ik op die momenten waar ik die mass perfection drink op mijn werk zit...ga geen blender mee nemen naar mijn werk om daar ff een shake te maken..mijn baas zal lachenFf een tip.. Je kunt die mass perfection shake makkelijk vervangen door zelf een betere shake te maken. Gooi gewoon wat ultra fine oats, whey en melk/water in een shakebeker en je hebt een goede maaltijdvervanger. Eventueel wat vetten toevoegen.

ja koude patatjes, is aardappelsaladeVoedingsschema ziet er prima uit hoor. Ik neem aan dat koude patatjes gewoon aardappel salade (dus geen frituur) is ? Je kan nog wel veel massa op de natuurlijke manier bijkomen. Ik denk dat 10 kilo in een jaar of anderhalf nog wel moet lukken, maar natuurlijk is het ook leuk dat in 2 maanden te halenAls je gaat kuren zou ik het gewoon simpel houden: week 1-10 test e 500mg per week week 12-15 nolva 20mg per dag

probleem is dat ik op die momenten waar ik die mass perfection drink op mijn werk zit...ga geen blender mee nemen naar mijn werk om daar ff een shake te maken..mijn baas zal lachen
---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------
ja koude patatjes, is aardappelsalade![]()

Ultra fine oats is al poeder net als whey, dus heb je geen blender voor nodig.
Ik snap alleen niet waarom dat nou beter zou zijn dan mass perfection aangezien deze ook havermout bevat![]()
probleem is dat ik op die momenten waar ik die mass perfection drink op mijn werk zit...ga geen blender mee nemen naar mijn werk om daar ff een shake te maken..mijn baas zal lachen---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ---------- ja koude patatjes, is aardappelsalade
![]()
Ultra fine oats is al poeder net als whey, dus heb je geen blender voor nodig. Ik snap alleen niet waarom dat nou beter zou zijn dan mass perfection aangezien deze ook havermout bevat![]()