XXL Nutrition

eerste kuur na 2.5 jaar trainen

True!
Alleen als ik nog meer oats neem blaast mn maag helemaal op omdat het uitzet.

Ik dach al zoiets te merken bij mijzelf ja.. haha :D

Ff een tip.. Je kunt die mass perfection shake makkelijk vervangen door zelf een betere shake te maken. Gooi gewoon wat ultra fine oats, whey en melk/water in een shakebeker en je hebt een goede maaltijdvervanger. Eventueel wat vetten toevoegen.
500ml volle melk, 60gr rijstpoeder, 60gr havermoutpoeder, lepel pindakaas en een scoop whey ;)

Pindakaas heb ik nooit begrepen in een shake. Ook wel es gedaan, resultaat was een shake met 1 grote bonk pindakaas erin :')

Pindakaas heb ik nooit begrepen in een shake. Ook wel es gedaan, resultaat was een shake met 1 grote bonk pindakaas erin :')
Tja, had je het maar in de blender moeten gooien :D.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Ben er zelf ook niet zo'n fan van. Dan liever een scheutje olie er door heen.
Ik gooi er wel eens lijnzaadolie in als de pindakaas op is. Met pindakaas vind ik het alleen wel lekkerder.

Test 500mg 1-10
Nolva 20mg 12-14

Goede eerste kuur! En voedingsschema lijkt me niks mis mee als je er al 20kg op aangekomen bent, kan altijd beter maar goed kan je altijd nog bijstellen als je besluit toch vast staat.

Weightgainer "serious mass": 1250kcal, 252kh, 5vet, 50 eiw, 4vezel.
100 gram havermout: 375kcal, 59kh, 7vet, 14eiw, 10vezel.
150 gram ongezouten pinda's: 930kcal, 21kh, 75vet, 39eiw, 11vezel.

Dus totaal van: 2555kcal, 332kh, 87vet, 103eiw, 25vezel.

Weightgainer is chocolade smaak en de smaak van de shake in totaal is snickers :D

Ja en een paar uur later schijt je een kant-en-klare snicker uit. Wtf een 2500 kcal shake.

Posts over voeding waar noch de totalen noch de behoeftes bijstaan make me wanna kill People.
Serieus man, geef eens even info. Hier kan niemand wat mee. En als je over kuren denkt, maar je hebt nooit je behoeftes berekend of je weet niet eens hoeveel je eet...
:roflol:

Ik durf te wedden dat je dan duurder uit bent hoor
Duurder dan wat? Een kilo rijstpoeder en een kilo havermoutpoeder kost twee euro. Een liter melk kost 75 cent en een grote pot pindakaas 2,50 ofzo.

Ik zal het even voor je uitrekenen:

rijstpoeder 0.12 euro
havermoutpoeder 0.12 euro
melk 0.37 euro
whey 0.88 euro
Pindakaas 0.10 euro

Totaal 1,59 voor een gezonde shake met +- 1200kcal.

Voedingsschema ziet er prima uit hoor.
Ik neem aan dat koude patatjes gewoon aardappel salade (dus geen frituur) is ?

Je kan nog wel veel massa op de natuurlijke manier bijkomen.
Ik denk dat 10 kilo in een jaar of anderhalf nog wel moet lukken, maar natuurlijk is het ook leuk dat in 2 maanden te halen :P

Als je gaat kuren zou ik het gewoon simpel houden:
week 1-10 test e 500mg per week
week 12-15 nolva 20mg per dag

• Topic Starter Topic Starter
Ff een tip.. Je kunt die mass perfection shake makkelijk vervangen door zelf een betere shake te maken. Gooi gewoon wat ultra fine oats, whey en melk/water in een shakebeker en je hebt een goede maaltijdvervanger. Eventueel wat vetten toevoegen.
probleem is dat ik op die momenten waar ik die mass perfection drink op mijn werk zit...ga geen blender mee nemen naar mijn werk om daar ff een shake te maken..mijn baas zal lachen :D

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Voedingsschema ziet er prima uit hoor. Ik neem aan dat koude patatjes gewoon aardappel salade (dus geen frituur) is ? Je kan nog wel veel massa op de natuurlijke manier bijkomen. Ik denk dat 10 kilo in een jaar of anderhalf nog wel moet lukken, maar natuurlijk is het ook leuk dat in 2 maanden te halen :P Als je gaat kuren zou ik het gewoon simpel houden: week 1-10 test e 500mg per week week 12-15 nolva 20mg per dag
ja koude patatjes, is aardappelsalade :D

probleem is dat ik op die momenten waar ik die mass perfection drink op mijn werk zit...ga geen blender mee nemen naar mijn werk om daar ff een shake te maken..mijn baas zal lachen :D

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

ja koude patatjes, is aardappelsalade :D

Ultra fine oats is al poeder net als whey, dus heb je geen blender voor nodig.

Ik snap alleen niet waarom dat nou beter zou zijn dan mass perfection aangezien deze ook havermout bevat :D

probleem is dat ik op die momenten waar ik die mass perfection drink op mijn werk zit...ga geen blender mee nemen naar mijn werk om daar ff een shake te maken..mijn baas zal lachen :D ---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ---------- ja koude patatjes, is aardappelsalade :D

Heb nog nooit in mijn leven een blender gebruikt om mijn shakes te maken. Als je een goede shakebeker hebt, heb je geen blender nodig.

Ultra fine oats is al poeder net als whey, dus heb je geen blender voor nodig. Ik snap alleen niet waarom dat nou beter zou zijn dan mass perfection aangezien deze ook havermout bevat :D

Ja en je kunt je eigen shake tot in de details maken zoals jij hem wilt. Een schep mass perfection is altijd maar afwachten hoeveel je binnen krijgt. Alles zit namelijk door elkaar geflikkerd in een grote pot. Als je elk ingredient los hebt, scheelt het en een hoop geld, en je kunt de voedingswaarden zelf bepalen.

Terug
Naar boven