AndroidHealthClinic

eerste kuur na 2.5 jaar trainen

Heb nog nooit in mijn leven een blender gebruikt om mijn shakes te maken. Als je een goede shakebeker hebt, heb je geen blender nodig.

Ja en je kunt je eigen shake tot in de details maken zoals jij hem wilt. Een schep mass perfection is altijd maar afwachten hoeveel je binnen krijgt. Alles zit namelijk door elkaar geflikkerd in een grote pot. Als je elk ingredient los hebt, scheelt het en een hoop geld, en je kunt de voedingswaarden zelf bepalen.

Belangrijker: je weet ook zeker dat het er in zit en in welke hoeveelheden, de aangeprezen hoeveelheden op de verpakking geloof ik niet altijd.

Heb voor mijn ochtendshake overigens echt wel een blender nodig, ga ik niet redden met alleen shaken :D

belangrijker: Je weet ook zeker dat het er in zit en in welke hoeveelheden, de aangeprezen hoeveelheden op de verpakking geloof ik niet altijd. Heb voor mijn ochtendshake overigens echt wel een blender nodig, ga ik niet redden met alleen shaken :d

+1

Duurder dan wat? Een kilo rijstpoeder en een kilo havermoutpoeder kost twee euro. Een liter melk kost 75 cent en een grote pot pindakaas 2,50 ofzo.

Ik zal het even voor je uitrekenen:

rijstpoeder 0.12 euro
havermoutpoeder 0.12 euro
melk 0.37 euro
whey 0.88 euro
Pindakaas 0.10 euro

Totaal 1,59 voor een gezonde shake met +- 1200kcal.

Mijn serieus mass shake met de extra's is 2500kcal en kost uhhh 2,60 ish ofzo...
Dus volgens mij is dat toch echt iets goedkoper en stukken minder moeite.

Mijn serieus mass shake met de extra's is 2500kcal en kost uhhh 2,60 ish ofzo...
Dus volgens mij is dat toch echt iets goedkoper en stukken minder moeite.

Nee man haha, alleen je Serious Mass is al duurder. Zak kost 43 euro +-, gaan 16 shakes uit? Kost 1 shake alleen je dus al 2.70 ongeveer. Dan de rest nog. Pinda's zo uit m'n hoofd zijn ook niet heel goedkoop dus op een euro of 3.50/4 kom je wel uit lijkt me zo. Nog goed te doen voor de helft van je dagelijkse voeding maar toch :P

Nee man haha, alleen je Serious Mass is al duurder. Zak kost 43 euro +-, gaan 16 shakes uit? Kost 1 shake alleen je dus al 2.70 ongeveer. Dan de rest nog. Pinda's zo uit m'n hoofd zijn ook niet heel goedkoop dus op een euro of 3.50/4 kom je wel uit lijkt me zo. Nog goed te doen voor de helft van je dagelijkse voeding maar toch :P

Je bent sneller dan ik met je antwoord :cool:.

http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/optimum-nutrition/serious-mass/

28 euro voor 2,7kg. Goed voor 8 servings van 1250kcal. Dat is 3,50 voor een shake van 1250kcal. Dan is de mijne toch echt goedkoper. En ik weet tenminste precies wat er in zit :cool:

Is dat recept wat jij gaf ook wel een beetje weg te drinken dan??
Ik vind van wel en iemand bij ons in de gym ook. Rijstpoeder is in het begin wel een beetje wennen omdat het een beetje zanderig is. Maar met melk en pindakaas is dat een stuk minder. Ik drink het elke ochtend en ik vind het in elk geval lekkerder dan al die kant en klare massa shakes.

Het is in elk geval enorm voedzaam.

Ik vind van wel en iemand bij ons in de gym ook. Rijstpoeder is in het begin wel een beetje wennen omdat het een beetje zanderig is. Maar met melk en pindakaas is dat een stuk minder. Ik drink het elke ochtend en ik vind het in elk geval lekkerder dan al die kant en klare massa shakes. Het is in elk geval enorm voedzaam.

Maar dan vraag ik mij af.. Jij eet maar 3 maaltijden per dag dan? Aangezien je al 1/3 van je dagelijkse behoefte naar binnen werkt met het ontbijt?:D

Maar dan vraag ik mij af.. Jij eet maar 3 maaltijden per dag dan? Aangezien je al 1/3 van je dagelijkse behoefte naar binnen werkt met het ontbijt?:D
Ik eet niet drie shakes per dag :-). Mijn voeding bestaat uit (minimaal) zes maaltijden. Drie grote en drie kleintjes. Alleen 's ochtends neem ik een flinke shake. Voor de rest twee grote rijstmaaltijden met kip of vis en rauwe groenten. Tussendoor boterhammen met kip of vis, of een paar blikjes tonijn met fruit. Soms ook een snicker. 's avonds na het trainen neem ik nog een extra koolhydraten shake met Brinta en meestal nog een halve liter griekse yoghurt met een schep whey en honing. Oh...en nog 5 eieren per dag (incl. eigeel) :D

Terug
Naar boven