AndroidHealthClinic

Eerste kuur op hogere leeftijd 42 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Beste mensen

Bedankt voor de adviezen ik ga het gewoon is proberen met 500 Mg test E 12 weken en nakuur met clomid.
500 iu hcg is dan ook aan te raden toch?
Maar hcg moet je dat dan ook elke week gebruiken of niet? Ik dacht gelezen te hebben dat het alleen in beginfase gebruikt moet worden of heb ik het echt mis?
Bedankt maar weer voor de hulp

Groeten rob

Beste mensen

Bedankt voor de adviezen ik ga het gewoon is proberen met 500 Mg test E 12 weken en nakuur met clomid.
500 iu hcg is dan ook aan te raden toch?
Maar hcg moet je dat dan ook elke week gebruiken of niet? Ik dacht gelezen te hebben dat het alleen in beginfase gebruikt moet worden of heb ik het echt mis?
Bedankt maar weer voor de hulp

Groeten rob

2x in de week. Ikzelf zet het iedere maandag en donderdag. Vanaf week 1 tot en met de eerste week clomid. Je weet dat je het gekoeld moet bewaren? Dit kun je het beste doen door alvast 10 insuline spuitje te vullen en deze in de vriezer bewaren. Duurt niet lang tot een spuitje ontdooit is

2x in de week. Ikzelf zet het iedere maandag en donderdag. Vanaf week 1 tot en met de eerste week clomid. Je weet dat je het gekoeld moet bewaren? Dit kun je het beste doen door alvast 10 insuline spuitje te vullen en deze in de vriezer bewaren. Duurt niet lang tot een spuitje ontdooit is

Kijk dat zijn adviezen waar ik iets aan heb!
Thanks wist niet dat het gekoeld moest blijven ik heb ook nog niks aangeschaft moet nog goed uitzoeken wat ik het beste kan kopen.

Waarom wordt clomid trouwens meer aanbevolen dan bv nolvadex?
Nakuur in pilvorm lijkt me stuk aangenamer? Of is dit puur voor minder aantasten van je lever?
Kan iemand me daar een antwoordt op geven

Groeten rob

Clomid en nolva zijn beide alleen in pilvorm :p

Test-E 250 mg leverde me 11 kilo op, op 45 jarige leeftijd. Daarna test-E 500 mg nog eens 8 kilo.
Daarna nog verschillende keren gekuurd om in totaal 27 kilo massa gepakt te hebben Ben nu 49 en weeg 107.
Ik moet wel zeggen dat ik het waarschijnlijk beter vast hou omdat ik altijd op onderhoud test zit. Op onze leeftijd is de natuurlijke test lager dan bij een jonger iemand. Maar op die leeftijd groeien is gewoon mogelijk, bij mij gaat het gestaag verder zelfs.
Verder kuur ik nooit meer 12 weken met eenzelfde product, maar wissel steeds na 6 weken. Dit heeft me veel meer opgeleverd dat de wekenlange zelfde producten.

Waardeloze stats
Nog niet kuren

Galen begeleidt wel bodybuilders en heeft die praktijkervaring dan wel en zonder twijfel heeft hij de theoretische kennis waar niemand hier kan aan tippen. Daarom dat ik zijn boek ook gekocht heb.

Hoe bevalt de leesstof, heb je het al uit?
Ik heb het ook gekocht. Heb het nu 2x uitgelezen en ik moet zeggen, ik heb nog een 3e keer nodig om het helemaal te begrijpen. Termen worden duidelijk weergegeven daar zal het niet aan liggen maar, als je als leek (zo beschouw ik mezelf maar even) dit boek leest vind ik het moeilijke stof.
Hoe is jou mening daarover?

Laatst bewerkt:
Hoe bevalt de leesstof, heb je het al uit?
Ik heb het ook gekocht. Heb het nu 2x uitgelezen en ik moet zeggen, ik heb nog een 3e keer nodig om het helemaal te begrijpen. Termen worden duidelijk weergegeven daar zal het niet aan liggen maar, als je als leek (zo beschouw ik mezelf maar even) dit boek leest vind ik het moeilijke stof.
Hoe is jou mening daarover?

Ik heb de belangrijke informatie gemarkeerd en lees sommige hoofdstukken nog een tweede of derde keer door eerder ik verder ga met lezen

Dit ja !

Maar wanneer is iemand in staat om advisen te mogen geven dan?
Imo, als er toch zeker wel wat ervaring met meerdere aas is opgedaan.
Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn :roflol:
en een mannelijke huisarts kan geen enkele vrouw advies geven over de pil tenzij hij ze allemaal zelf heeft geprobeerd?

Volgens mij is De pil geen aas ofwel?

Dit is btw mijn mening, uitzonderingen buiten beschouwing gelaten.
Een huisarts heeft op zijn minst moeten studeren ;) die leest niet even een keer wat op internet om dat tegen al z'n cliënten te vertellen :roflol:

wel hormonen though. Enige wat ik hiermee wil zeggen is dat eigen gebruik absoluut geen garantie is voor kennis in huis hebben. Dr lopen zat mensen rond die meer thuis zijn in eventuele gevolgen van gebruik en sides etc die zelf niet gebruiken dan mensen die zichzelf helemaal plat spuiten.

Ik vind het merkwaardig hoeveel waarde er overal (niet alleen hier) wordt gehecht aan 'ervaringsdeskundige' boven daadwerkelijke kennis uit studies / literatuur / whatever.

wel hormonen though. Enige wat ik hiermee wil zeggen is dat eigen gebruik absoluut geen garantie is voor kennis in huis hebben. Dr lopen zat mensen rond die meer thuis zijn in eventuele gevolgen van gebruik en sides etc die zelf niet gebruiken dan mensen die zichzelf helemaal plat spuiten.

Ik vind het merkwaardig hoeveel waarde er overal (niet alleen hier) wordt gehecht aan 'ervaringsdeskundige' boven daadwerkelijke kennis uit studies / literatuur / whatever.

Dat is waar. Er is bij mij een stuk verderop een sportschool waar echt kasten zitten. 200kg bp etc maar die weten niks maar dan ook niks over aas. Ze weten gewoon zo weinig erover dat het zwaar irritant is haha

Geen garantie idd. En lopen genoeg mensen zonder gebruikers ervaring die goede advisen kunnen geven rond, klopt.

Mijn ervaring is, en daar was het 'imo' woordje voor dat ik dinge van iemand leerde die ook uit ervaring sprak + theoretische onderbouw.
Dus het allerbeste zou zijn van beide een beetje :)

Terug
Naar boven