AndroidHealthClinic

Eerste kuur op hogere leeftijd 42 jaar

Test enth 500mg pw voor 12wkn. Nakuur niet vergeten en 2x pw 500iu hcg. Eventuele vervolg kuren uitsluitend in elkaar draaien met test, mast, primo.

Dit ben ik precies zo met je eens. Niet alleen om zijn leeftijd maar ik zie iedereen hier roepen dat mensen mast of primo bij hun eerste kuur moeten zetten omdat 1 topic hier dat aanraad. Het is een eerste kuur, houd het lekker op testo

Ik ben zelf 40 en kuur ook. Hou er rekening mee dat we geen 20 meer zijn en dat je wat moeilijker hersteld.

Dit ben ik precies zo met je eens. Niet alleen om zijn leeftijd maar ik zie iedereen hier roepen dat mensen mast of primo bij hun eerste kuur moeten zetten omdat 1 topic hier dat aanraad. Het is een eerste kuur, houd het lekker op testo
Niet om dit topic te derailen, maar..

Ik vraag me ook af waarom sommigen Test+Mast aanraden, terwijl de algemene tendens hier is 'begin met Test only'. Redenatie hierachter is 9/10 keer om te monitoren wat de reactie van het lichaam is op deze kuur.

Ik keur het advies niet af, noch keur ik het goed want ik ben absoluut niet in de positie (zowel m.b.t. kennis als ervaring) om dit te doen, maar vraag me wel af 'waarom?'.

Niet om dit topic te derailen, maar..

Ik vraag me ook af waarom sommigen Test+Mast aanraden, terwijl de algemene tendens hier is 'begin met Test only'. Redenatie hierachter is 9/10 keer om te monitoren wat de reactie van het lichaam is op deze kuur.

Ik keur het advies niet af, noch keur ik het goed want ik ben absoluut niet in de positie (zowel m.b.t. kennis als ervaring) om dit te doen, maar vraag me wel af 'waarom?'.

Ze lezen ergens dat test+mast een stabielere a:e verhouding geeft en dat doet het ook. Maar het is idd een eerste kuur dus kijk gvd eerst hoe je überhaupt op testosteron reageert voordat je er allemaal middelen bij gaat voegen. Naar mijn mening willen mensen slimmer overkomen dan dat ze zijn en gaan ze vanalles adviseren zonder dat ze in de positie zijn om te bepalen wat iemand allemaal in zich spuit :o maargoed i'm out voordat ik vijanden ga maken hier :roflol:

Ze lezen ergens dat test+mast een stabielere a:e verhouding geeft en dat doet het ook. Maar het is idd een eerste kuur dus kijk gvd eerst hoe je überhaupt op testosteron reageert voordat je er allemaal middelen bij gaat voegen. Naar mijn mening willen mensen slimmer overkomen dan dat ze zijn en gaan ze vanalles adviseren zonder dat ze in de positie zijn om te bepalen wat iemand allemaal in zich spuit :o maargoed i'm out voordat ik vijanden ga maken hier :roflol:

Dit ja !

Maar wanneer is iemand in staat om advisen te mogen geven dan?
Imo, als er toch zeker wel wat ervaring met meerdere aas is opgedaan.
Maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn :roflol:

vorig jaar Cools kuurtje Test Primo 250 - 250 mn eerste op 58jr

Dit klonk mij -na de vele adviezen omtrent mijn idee om een eerste kuur te doen op test+tren i.c.m. te hoog vet%- ook behoorlijk logisch en heeft me weerhouden te starten met een kuur. Natuurlijk zullen er combinatie's zijn welke (over het algemeen) beter werken maar het idee van 'opbouwen' komt niet zomaar ergens vandaan. Vandaar dat ik de adviezen welke deze 'opbouw-fase' overslaan een beetje vreemd vind.

Dit ja !

Daar is imo geen richtlijn voor. Op het moment dat iemand echter bullshit adviezen geeft valt deze snel genoeg door de mand omdat de mensen welke wel daadwerkelijk kennis en evt. ervaring hebben zo'n 'advies' binnen een aantal posts slopen (het liefst met feiten).

Ander feitje is dat niets 100% zeker is, zeker met AAS. Ieder lichaam is anders en zal ook zodanig reageren. Gelukkig bestaat er nog iets als een 'aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid'.

Dit ja !

Dan zou iemand als galen nooit advies mogen geven want dacht dat hij natty is. Kan zijn dat ik me even big time vergis :P

Nu goed, kan voor mezelf enkel herhalen dat als ik mijn eerste kuur opnieuw zou doen ik meteen mast had toegevoegd :)

• Like
Waarderingen: REJ
Galen begeleidt wel bodybuilders en heeft die praktijkervaring dan wel en zonder twijfel heeft hij de theoretische kennis waar niemand hier kan aan tippen. Daarom dat ik zijn boek ook gekocht heb.

• Like
Waarderingen: REJ
help me out met die afkorting; Test e EW ? enanthaat en EW?

Uit eigen ervaring na mijn 40 ste veranderde de huid het herstel en conditioneel heel snel ,zelf vind ik test-e met mast e en test e met primo beter als test only op een wat hogere leeftijd.
test e 250 -primo 250 voor 10 weken gedaan en vlot herstelt
test e 250 - mast-e 300 was vergelijkbaar ,alleen van de primo een mooiere look.

Terug
Naar boven