MuscleMeat

Eerste kuur op hogere leeftijd 42 jaar

Zie mijn post [emoji849]

Hoe bevalt de leesstof, heb je het al uit?
Ik heb het ook gekocht. Heb het nu 2x uitgelezen en ik moet zeggen, ik heb nog een 3e keer nodig om het helemaal te begrijpen. Termen worden duidelijk weergegeven daar zal het niet aan liggen maar, als je als leek (zo beschouw ik mezelf maar even) dit boek leest vind ik het moeilijke stof.
Hoe is jou mening daarover?
Als ik terugblik op m'n boek moet ik ook bekennen dat sommige hoofdstukken moeilijker zijn geworden dan had gehoeven. Het deel metabolisme had ik gerust een pagina of drie kunnen wijden aan wat veelvoorkomende chemische structuren en reacties voordat ik direct in de AAS dook. Ook had ik ergens nog wel een paar pagina's kunnen wijden aan wat basis celbiologie en celsignalering, dat maakt een deel van hoofdstuk 1 en vooral hoofdstuk 3 een stuk beter te behappen. Het deel bijwerkingen zijn de meeste hoofdstukken denk ik in grote lijnen wel goed te volgen zonder al teveel voorkennis. Al kan ik me inbeelden dat het hoofdstuk cardiotoxiciteit wat onoverzichtelijk aanvoelt doordat ie zo uitgebreid is geworden. Tot slot had ik meer kunnen investeren in afbeeldingen, maar dat zou me nog een flinke klap geld kosten wat me het toen niet waard was. Daarnaast was het voor mij ook een heel leertraject. Ik had nog nooit een boek geschreven en ik ben zeker geen geboren schrijver.

Met het nieuwe boek dat ik aan het schrijven ben (over voedingssupplementen), hoop ik alles wat beter over te kunnen brengen. En dat zonder in te hoeven leveren op diepgang zodat het wederom een redelijk uniek werk in de Nederlandse taal kan worden. Misschien dat ik me daarna aan een tweede editie waag van het AAS-boek.

Idd hoofdstukken tussen die moeilijker te behappen zijn. Maar heb besloten nu bij de 3e keer de hoofdstukken die ik persoonlijk lastiger vind, een 2 a 3 tal keren achter elkaar door te lezen.

Al bij al, zoiezo een top prestatie dat je er uberhaubt in het NL over hebt geschreven.
Oprechte complimenten nogmaals.

Idd hoofdstukken tussen die moeilijker te behappen zijn. Maar heb besloten nu bij de 3e keer de hoofdstukken die ik persoonlijk lastiger vind, een 2 a 3 tal keren achter elkaar door te lezen.

Al bij al, zoiezo een top prestatie dat je er uberhaubt in het NL over hebt geschreven.
Oprechte complimenten nogmaals.
Misschien is het een idee om dingen die je niet begrijpt uit het boek te citeren in mijn topic om daar om toelichting te vragen? Dan kan ik daar dingen misschien wat verduidelijken en kan de rest het ook gelijk meelezen.

Hoe bevalt de leesstof, heb je het al uit?
Ik heb het ook gekocht. Heb het nu 2x uitgelezen en ik moet zeggen, ik heb nog een 3e keer nodig om het helemaal te begrijpen. Termen worden duidelijk weergegeven daar zal het niet aan liggen maar, als je als leek (zo beschouw ik mezelf maar even) dit boek leest vind ik het moeilijke stof.
Hoe is jou mening daarover?
Gemakkelijk is het alleszins niet. 't Is niet de bedoeling dat ik dit de inhoud van dit boek moet kennen maar als ik iets wil weten, zoek ik het daarin en lees ik het een paar keren totdat ik begrepen heb wat ik zou moeten weten. Sommige zaken zijn dan wel redelijk gemakkelijk te begrijpen zoals de uitleg over de verschillende soorten van hypogonadisme en wat je in die gevallen het best kan doen.

• Like
Waarderingen: REJ
wel hormonen though. Enige wat ik hiermee wil zeggen is dat eigen gebruik absoluut geen garantie is voor kennis in huis hebben. Dr lopen zat mensen rond die meer thuis zijn in eventuele gevolgen van gebruik en sides etc die zelf niet gebruiken dan mensen die zichzelf helemaal plat spuiten.

Ik vind het merkwaardig hoeveel waarde er overal (niet alleen hier) wordt gehecht aan 'ervaringsdeskundige' boven daadwerkelijke kennis uit studies / literatuur / whatever.

Ik heb weer wat nieuws gehoord van die ezel buffels waar ik het over had :p primo is injecteerbare anavar :roflol: :roflol: hcg noemen ze hgh :roflol: "Kun je t3 stacken met hgh?" :roflol:

Is echt niks aan gelogen

• Like
Waarderingen: REJ
*sowieso

Test-E 250 mg leverde me 11 kilo op, op 45 jarige leeftijd. Daarna test-E 500 mg nog eens 8 kilo.
Daarna nog verschillende keren gekuurd om in totaal 27 kilo massa gepakt te hebben Ben nu 49 en weeg 107.
Ik moet wel zeggen dat ik het waarschijnlijk beter vast hou omdat ik altijd op onderhoud test zit. Op onze leeftijd is de natuurlijke test lager dan bij een jonger iemand. Maar op die leeftijd groeien is gewoon mogelijk, bij mij gaat het gestaag verder zelfs.
Verder kuur ik nooit meer 12 weken met eenzelfde product, maar wissel steeds na 6 weken. Dit heeft me veel meer opgeleverd dat de wekenlange zelfde producten.

Dus je cruised (onderhoud?) van de ene naar de andere kuur op Test en hcg? voor bv 8-10wkn
Herstel je dan wel voldoende?

Geen hcg.
Herstel is eigenlijk nog nooit een probleem geweest, juist door het cruisen.

Test only 125?

Soms cruise ik wel eens wat langer door, maar net waar ik zin in heb.

Er wordt ten onrechte gedacht dat je daar prostaatkanker van kunt krijgen. Simpel uitgelegd, voor de prostaat maakt het niet uit, al zet je een gram test 2x daags. De prostaat zit een beetje simpel gezegd achter een deurtje. Wanneer deze zijn benodigde hoeveelheid test binnen heeft, sluit de deur zich.

Er wordt ten onrechte gedacht dat je daar prostaatkanker van kunt krijgen. Simpel uitgelegd, voor de prostaat maakt het niet uit, al zet je een gram test 2x daags. De prostaat zit een beetje simpel gezegd achter een deurtje. Wanneer deze zijn benodigde hoeveelheid test binnen heeft, sluit de deur zich.
kan je dat iets meer wetenschappelijk onderbouwen?

Ja klop DHT is de boosdoener alleen bij n lage test
Mn broer is 2jr ouder dan mij en kon zn plas niet meer kwijt...horror verhalen

Terug
Naar boven