MuscleMeat

eerste kuur sinds 8jr trainen voor een krachttrainer/kickbokser

Feit.

Cissus RX schijnt goed te werken, ben er nu zelf mee bezig, kheb wat last aan mijn schouders en knieen.

nou dat is niet helemaal waar wat je nu zegt

je hebt een bond waar je vanaf 87,5kg in de vrije klasse komt en 1 van 90kg en 1 van 95kg dus dat is echt wel te doen

ik blijf gewoon onder de 90kg tijdens wedstrijden en off season max 93kg:D
en welke bond mag dat dan wel zijn?

wat op normaal kickboks regels wfca.wpkl.rings,, k-1,wka wako ikbf wmta
zijn de gewichtsklasses allemaal hetzelfde,.want anders krijg je weer de bekende onenigheid bij de wegingen

en welke bond mag dat dan wel zijn?

wat op normaal kickboks regels wfca.wpkl.rings,, k-1,wka wako ikbf wmta
zijn de gewichtsklasses allemaal hetzelfde,.want anders krijg je weer de bekende onenigheid bij de wegingen

geen antwoord meer?? dat d8 ik wel,, want dr klopt geen zak van,,vrije klasse vanaf 87 kg,,,
is dat toevallig de pancake association??

• Topic Starter Topic Starter
geen antwoord meer?? dat d8 ik wel,, want dr klopt geen zak van,,vrije klasse vanaf 87 kg,,,
is dat toevallig de pancake association??

nou heb het ff voor je opgezocht hor
je bent ook zo ongeduldig

THAI WKN:96,60KG+
WFCA:95,00KG+
NKBB:86,00KG+
ASAN:90,00KG+
WPKL:95,00KG+
INTERNAT/MON:86,19KG+
UMC:95,00KG+

VERDER NOG VRAGEN:D :D :D

nou heb het ff voor je opgezocht hor
je bent ook zo ongeduldig

THAI WKN:96,60KG+
WFCA:95,00KG+
NKBB:86,00KG+
ASAN:90,00KG+
WPKL:95,00KG+
INTERNAT/MON:86,19KG+
UMC:95,00KG+

VERDER NOG VRAGEN:D :D :D
,nee geen vragen,,,,wel een opmerking,,,dat is geen bond met een vrije klasse,waar jij het over had,,dat zijn verschillende bonden, waar je bij allemaal vanaf 86 zwaargewicht bent,,alleen heb je dan nog superheavyweights,,en dat is bij umc en thai wkn,,,
die overigens wel grappig is,,want heb nog nooit een thai gezien van boven de 85 kg...
owja wel,,,nog wel een vraag... in welke klasse vecht je? en welke sportschool kom je voor uit,,,,of vind je dat TE om te zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
nou dat bedoelde ik dus
ik wil niet in de vrije klasse komen
en bij de ene bond kom je dat al vanaf 86kg en bij de ander pas bij de 95kg

en de meest actiefste bvonden zijn toch de WPKL en de WFCA en daar kom je pas na de 95kg in de vrije klasse en dat houd dus in dat als je 95+ weegt je ook zo iemand van 120kg tegenover je kan krijgen
of misschien wel een bob sapp figuur
daarom wil ik daar onder blijven en dat moet echt wel haalbaar zijn

nou dat bedoelde ik dus
ik wil niet in de vrije klasse komen
en bij de ene bond kom je dat al vanaf 86kg en bij de ander pas bij de 95kg

en de meest actiefste bvonden zijn toch de WPKL en de WFCA en daar kom je pas na de 95kg in de vrije klasse en dat houd dus in dat als je 95+ weegt je ook zo iemand van 120kg tegenover je kan krijgen
of misschien wel een bob sapp figuur
daarom wil ik daar onder blijven en dat moet echt wel haalbaar zijn
wfca en wpkl zijn in nederland idd een beetje de bonden waar je het van moet hebben

van de wpkl werd paar jaar geleden verw8 dat het de topbond van nederland zou worden,,,,maar wfca heeft flink wat ingehaald

veel jongens van onze sportschool hebben ook veel wfca wedstrijden erop zitten,,waaronder albert kraus,alviar lima,ole laursen..en chiko swerts

Terug
Naar boven