AndroidHealthClinic

Eerste kuur: Test of winny?

casperh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hallo mensen,

Dit is mijn eerste post, maar lees al wel een tijdje mee.
Ik wil het nieuwe jaar beginnen met mijn eerste kuur en ik wil het zo simpel mogelijk houden. Ik weeg momenteel 80kg met 12% BF. Mijn doel is 85kg met 7 a 8% BF. De termijn waarop dit moet gebeuren is voor mij niet heel belangrijk.

Nu twijfel ik tussen een test only of winny only kuur. Kan ook na elkaar, maar met wat zal ik beginnen? En welke dosering raden jullie aan?

Goede jaarwisseling alvast!

waarom niet beide?

1-4 50 mg winny p/d
1-12 500 mg test e p/w
15-18 20 mg nolva p/d

ga je makkelijk die 8 kg op pakken mits je training en voeding ok zijn natuurlijk.

succes,

beide inderdaad
wk1-12 500 test p/w
wk1-6 40mg winny p/d
wk14-17 20mg nolvadex p/d

sinds ik me verdiept heb in wat winny doet met je pezen (dikkere maar veel minder sterke pezen) zou ik het niet meer nemen.

waarom geen test mast kuur 500/400 voor 10-12 weken? en na ruim herstel een kort test p tren a kuurtje?

winny en dalen in vet% is een fabel, van winny verlies je vocht.

Hallo mensen,

Dit is mijn eerste post, maar lees al wel een tijdje mee.
Ik wil het nieuwe jaar beginnen met mijn eerste kuur en ik wil het zo simpel mogelijk houden. Ik weeg momenteel 80kg met 12% BF. Mijn doel is 85kg met 7 a 8% BF. De termijn waarop dit moet gebeuren is voor mij niet heel belangrijk.

Nu twijfel ik tussen een test only of winny only kuur. Kan ook na elkaar, maar met wat zal ik beginnen? En welke dosering raden jullie aan?

Goede jaarwisseling alvast!

Als de termijn niet heel belangrijk is kan je dit ook gewoon zonder aas behalen. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Als de termijn niet heel belangrijk is kan je dit ook gewoon zonder aas behalen. ;)

Heb je gelijk in, maar ik was gewoon heel benieuwd naar AAS. Ik stel het uit totdat ik mezelf er echt klaar voor vind en het echt heel moeilijk is om nog natuurlijk progressie te maken. Ik wil wel alvast zo veel mogelijk leren in deze tijd.

Als ik het dan ga doen, raden jullie me aan beide te doen? Het is echt alleen maar om een paar kilo te pakken op een zo veilig mogelijke manier...

Terug
Naar boven