AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

van 94 naar 103, goed gedaan hoor.

en super dat je logje bij hebt gehouden!

• Topic Starter Topic Starter
van 94 naar 103, goed gedaan hoor.

en super dat je logje bij hebt gehouden!

Dankje :)

Het bijhouden was vanaf het begin af aan al mijn intentie, omdat ik dit logje voornamelijk heb aangemaakt voor beginners die net als ik lang hebben gezocht naar een goed logje om te kunnen zien wat er allemaal bij komt kijken.

Alleen jammer genoeg is m'n logje nu wel erg lang geworden:rolleyes:

Top dat jij je foto's hebt gepost :thumbs: i.p.v. al die anderen die het in hun broek doen en hun logje halverwege de nakuur stoppen zonder pics!

En gefeliciteerd met je gains! :)

Laatst bewerkt:
Je gains qua gewicht vind ik erg indrukwekkend, maar ik moet heel erg zeggen dat ik de foto's flink vind tegenvallen. Maar het zijn dan ook wel weer hele slechte foto's, dus ik gok dat je fysiek niet goed tot zijn recht komt.

Ben wel erg benieuwd naar een fullbody pic!

Top dat jij je foto's hebt gepost :thumbs: i.p.v. al die anderen die het in hun broek doen en hun logje halverwege de nakuur stoppen zonder pics!

+1 ik post zelf nooit pics maar vind het een weerwaarde van een log als iemand dat wel doet.

Ik vind dat fotos verplicht moeten worden in een log. maar je fotos zijn idd niet echt goed. heb je geen smartphone met een camera? even pp timer zetten en t is zo klaar.

lekker je eigen ding doen en zorgen dat je zelf tevreden bent met wat je hebt behaald
niet teveel luisteren naar al die negatieve achteraf kommentaartjes
ook ik heb je logje gevolged en we hebben geregeld contact gehad
ziet er allemaal goed uit en vooral doorgaan met waar je mee bezig bent

Heey mega, ben al een tijd niet online meer geweest maar ik sluit me bij giuseppe aan! heb veel aan je logje gehad man en verdere info hartstikke bedankt daarvoor nog ! Foto's zijn gewoon netjes gewoon iets droger en nog wat massa pakken volgend jaar en je bent klaar :D Je hebt het zelfde doel als mij en probeert er gewoon sneller te geraken :rolleyes:

Bedankt kerel, ook voor je bijdrage:)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 17:47 ----------

lekker je eigen ding doen en zorgen dat je zelf tevreden bent met wat je hebt behaald
niet teveel luisteren naar al die negatieve achteraf kommentaartjes
ook ik heb je logje gevolged en we hebben geregeld contact gehad
ziet er allemaal goed uit en vooral doorgaan met waar je mee bezig bent

Commentaar wat niet opbouwend is laat ik toch langs me heen gaan.
Ik ben tevreden en hoop dat ik het meeste ga behouden, tot nu toe lukt het nog aardig. En ik ga zeker door met wat ik nu doe en kan niet wachten tot ik kan droog trainen:D

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 17:48 ----------

Heey mega, ben al een tijd niet online meer geweest maar ik sluit me bij giuseppe aan! heb veel aan je logje gehad man en verdere info hartstikke bedankt daarvoor nog ! Foto's zijn gewoon netjes gewoon iets droger en nog wat massa pakken volgend jaar en je bent klaar :D Je hebt het zelfde doel als mij en probeert er gewoon sneller te geraken :rolleyes:

Bedankt man ;) Jij ook nog succes met je kuur :)

Bedankt kerel, ook voor je bijdrage:)

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 17:47 ----------

Commentaar wat niet opbouwend is laat ik toch langs me heen gaan.
Ik ben tevreden en hoop dat ik het meeste ga behouden, tot nu toe lukt het nog aardig. En ik ga zeker door met wat ik nu doe en kan niet wachten tot ik kan droog trainen:D

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 17:48 ----------

Bedankt man ;) Jij ook nog succes met je kuur :)

Zondag begin ik aan mijn 2e kuur
natuurlijk hou ik ook een logje bij
1-12 test e 500 mg/ew
1-3 winstrol 50 mg/ed
14-17 nolvadex 20gm/ed

kan nog net voor de zomer laatste injectie zet ik 2 dagen voor ik met vakantie ga
probeer de eiwitten goed hoog te houden en de koolhydraten net onder onderhoud
hopenlijk neemt dan de spiermassa toe en het vet percentage af
ben in ieder geval van plan goed en clean te eten

Zondag begin ik aan mijn 2e kuur
natuurlijk hou ik ook een logje bij
1-12 test e 500 mg/ew
1-3 winstrol 50 mg/ed
14-17 nolvadex 20gm/ed

kan nog net voor de zomer laatste injectie zet ik 2 dagen voor ik met vakantie ga
probeer de eiwitten goed hoog te houden en de koolhydraten net onder onderhoud
hopenlijk neemt dan de spiermassa toe en het vet percentage af
ben in ieder geval van plan goed en clean te eten

Klinkt goed, ik ga je iig volgen;)

FF een update:

Gisteren de laatste nolvadex genomen, ben nu 101 kilo en 14%.

Bijwerkingen tijdens de nakuur:
-Meer acne, ik nam vitamine b5 wat echt goed werkte, maar die pot is nu al 1,5 week op en merk toch dat dat veel deed. Dus ik raad echt iedereen aan om tijdens en in je nakuur vitamine b5 te nemen!
-Heb eigenlijk maar 1 dag gehad dat ik mij echt om niets k*t voelde, voor de rest merkte ik niets psychisch.
-libido is lager dan tijdens de kuur, maar dat was ook wel extreem. Nu is m'n libido gewoon zoals het was.

Gewicht is dus aardig stabiel gebleven, kracht ook wel redelijk, ik kan alleen minder diep gaan tijdens een training.

Maar ik begin me toch wel te ergeren aan m'n vetpercentage. Vorig jaar zomer stond ik 10/11% en daar wil ik nu graag weer naar toe.
Ik weet dat ik nu niet moet gaan cutten en veel cardio, dus dat ga ik ook niet doen. Maar ik ga wel mijn calorieën omlaag gooien en mijn eiwitten hoog houden en weer iets van carb cycling doen.

Terug
Naar boven