Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naja.. ik ben niet heel positief over wat ik nu zie, no offence. maar ....
zo'n fysiek had ik na een jaar eten en trainen zonder kuren! Ik zou er nog wat kuurtjes tegenaan gooien....
Dat je nu het lichaam hebt van iemand die een jaartje zonder kuren traint en dat is echt zonde geweest man.
zie die 102 kilo niet maar misschien je vriendin een fullbody pic laten maken ?
In ieder geval een ervaring rijker zullen we maar zeggen. Succes met het vervolg! Laat ik op de eerste plaats zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met AAS, maar puur uit belangstelling (en soms bewondering) bepaalde logs volg en de informatie en ervaringen tot mij neem. Ik had de eerste paar pagina's van je log gevolgd sinds januari. Nu zag ik je topic weer voorbij komen, dus ik was wel benieuwd.
Jammer van de erg matige kwaliteit before/after foto's.. Droog ziet het er uiteindelijk vast een stuk indrukwekkender uit, ben benieuwd.. Ik ken wel iemand die ongeveer dezelfde lengte (1.96m) en gewicht (99kg) had, maar die is nu gecut naar 95kg (bf 7-8%) en dat ziet er nog steeds indrukwekkend groot en vooral atletisch (naturel). Dus misschien geven die foto's (mede vanwege je lengte) een beetje vertekend beeld..
Je postte eerder dat je sneller naar je natuurlijke limiet wilt komen. Maar waar ligt jouw 'natuurlijke limiet' dan denk je? Daar kom je op deze manier toch nooit achter? Misschien heb ik er overheen gelezenIn ieder geval een ervaring rijker zullen we maar zeggen. Succes met het vervolg!
![]()

Zonde die kuur want ik zie om eerlijk te zeggen geen verschil tussen de fotos (alhoewel die bagger zijn) en ik zou als ik jou was gewoon 2-3 jaar consisent 3x per week gaan (bp/sq/ohp/dl/bb)knallen zonder te kuren en wie weet kan je er dan een gaan doen. Heb het idee dat je dl en sq veel te laag zitten.
Wat heeft dat te maken met zijn progressie? Ik heb nog nooit DL gedaan, SQ doe ik ook nauwelijks (doe liever leg press), betekend dit dat ik nu niet kan groeien op AAS?
Zonde die kuur want ik zie om eerlijk te zeggen geen verschil tussen de fotos (alhoewel die bagger zijn) en ik zou als ik jou was gewoon 2-3 jaar consisent 3x per week gaan (bp/sq/ohp/dl/bb)knallen zonder te kuren en wie weet kan je er dan een gaan doen. Heb het idee dat je dl en sq veel te laag zitten.

groeien doe je zoiezo wel maar of je veel of wat vasthoud? en zoiezo veeeeeeeeeeel minder als je geen hoge dl en sq hebt (verhoudingsgewijs)

groeien doe je zoiezo wel maar of je veel of wat vasthoud? en zoiezo veeeeeeeeeeel minder als je geen hoge dl en sq hebt (verhoudingsgewijs)

Dit heb ik in het begin al gezegd, ik weet dat ik dit ook had gered zonder kuren, ik wil alleen sneller naar mijn natuurlijke limiet toe en die niet zozeer verbreken. Maar zit jij op 4% ofzo want je bent maar 4 cm kleiner maar wel 14 kilo lichter dan ik...
Hoe bedoel je?
Ik moest lachen xD natuurlijke limiet bereiken maar niet verbreken door te kuren!
Maarja volgens de weegschaal heb je nette gains gemaakt dan is het goed toch.

Ja toen ik de zin terug las moest ik ook ff lachen
Ik heb 'm al verbeterd
Maar idd, ik zit die gains niet te verzinnen, dus laat die foto's maar achterwegen en kijk daarna.