MuscleMeat

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

zo'n fysiek had ik na een jaar eten en trainen zonder kuren! Ik zou er nog wat kuurtjes tegenaan gooien....

• Topic Starter Topic Starter
naja.. ik ben niet heel positief over wat ik nu zie, no offence. maar ....

No offence taken, maar qua poseren, beeld kwaliteit, vooruitgang?

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 21:14 ----------

zo'n fysiek had ik na een jaar eten en trainen zonder kuren! Ik zou er nog wat kuurtjes tegenaan gooien....

Dit heb ik in het begin al gezegd, ik weet dat ik dit ook had gered zonder kuren, ik wil alleen sneller naar mijn natuurlijke limiet toe en die niet zozeer verbreken. Maar zit jij op 4% ofzo want je bent maar 4 cm kleiner maar wel 14 kilo lichter dan ik...

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 21:16 ----------

jaartje trainen zonder kuur, wtf heb je gedaan?

Hoe bedoel je?

Laatst bewerkt:
Dat je nu het lichaam hebt van iemand die een jaartje zonder kuren traint en dat is echt zonde geweest man.

Dat je nu het lichaam hebt van iemand die een jaartje zonder kuren traint en dat is echt zonde geweest man.

Ah komaan, laten we realistisch blijven. Dat ik slecht kan fotograferen, ja, dat dit te bereiken was zonder AAS, geef ik je gelijk in, maar 102 kilo, 1.93 en 14% in 1 jaar trainen.... Dan ben ik niet gezegend met goede genen..
En hoezo zonde? Net alsof je nu niet meer naturel kan groeien...

Ik snap het niet.. Ik volg best veel logjes en ik zie hier zoveel mensen met veel mindere stats beginnen met AAS, voornamelijk orals. Nu heb ik aan het begin verteld waarom ik dit één x wil, neem al geen orals en bij die andere logjes is het allemaal koek en ei en hier is het al vanaf het begin dat mensen zeuren dat ik te vroeg begin.

zie die 102 kilo niet maar misschien je vriendin een fullbody pic laten maken ?

zie die 102 kilo niet maar misschien je vriendin een fullbody pic laten maken ?

Ja kan ik wel proberen... Of ik moet foto's maken na een training, deze zijn allemaal in koude toestand genomen. vooral de belichting vind ik lastig, wat goodguy al zei; bij verkeerde belichting lijk je zo plat als een dubbeltje. Maar die 102 weeg ik wel :-)

Gains kwa kracht?

Wil je ook niet depri praten hoor je bent alsnog buff zat maar je had er wel wat meer uit kunnen trekken

Laat ik op de eerste plaats zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met AAS, maar puur uit belangstelling (en soms bewondering) bepaalde logs volg en de informatie en ervaringen tot mij neem. Ik had de eerste paar pagina's van je log gevolgd sinds januari. Nu zag ik je topic weer voorbij komen, dus ik was wel benieuwd.

Jammer van de erg matige kwaliteit before/after foto's.. Droog ziet het er uiteindelijk vast een stuk indrukwekkender uit, ben benieuwd.. Ik ken wel iemand die ongeveer dezelfde lengte (1.96m) en gewicht (99kg) had, maar die is nu gecut naar 95kg (bf 7-8%) en dat ziet er nog steeds indrukwekkend groot en vooral atletisch (naturel). Dus misschien geven die foto's (mede vanwege je lengte) een beetje vertekend beeld..

Je postte eerder dat je sneller naar je natuurlijke limiet wilt komen. Maar waar ligt jouw 'natuurlijke limiet' dan denk je? Daar kom je op deze manier toch nooit achter? Misschien heb ik er overheen gelezen :) In ieder geval een ervaring rijker zullen we maar zeggen. Succes met het vervolg! :thumb:

Zonde van de test.

Is lastig te zeggen qua max, ik max nooit bij bijv bankdrukken, ik doe dit altijd alleen en heb geen spotter. En ik doe dat altijd lichter omdat ik veel last heb gehad van schouder blessures. Voor kuur deed ik BP 90 kilo 3x 10 en laatst zat ik op 105 kilo 3x 8. Wat ik daar wel echt merk is dat het allemaal makkelijker gaat en ik veel minder snel last krijg van m'n schouder.

Biceps zijn erg vooruit gegaan, waar ik eerst met 18 kilo trainde per arm train ik nu met 24 kilo, dit doe ik altijd 3 x 10. Al merk ik wel dat die kracht meer afneemt nu in de nakuur.

Deadlift weet ik niet precies, zitten geen cijfers op de schijven, er zijn iig wel aardig wat schijven bij gekomen, denk zo'n +25 kilo.

Squat weet ik niet precies, laatst ben ik gaan hardlopen met m'n 103 kilo en heb mijn knieën daar aardig mee belast, dus doe dit al 4 weken stukken lichter.

Over het algemeen heb ik de gewichten niet echt bijgehouden omdat mij dit nooit zo erg boeit, het gaat me meer om m'n fysiek.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 14:08 ----------

Laat ik op de eerste plaats zeggen dat ik totaal geen ervaring heb met AAS, maar puur uit belangstelling (en soms bewondering) bepaalde logs volg en de informatie en ervaringen tot mij neem. Ik had de eerste paar pagina's van je log gevolgd sinds januari. Nu zag ik je topic weer voorbij komen, dus ik was wel benieuwd.

Jammer van de erg matige kwaliteit before/after foto's.. Droog ziet het er uiteindelijk vast een stuk indrukwekkender uit, ben benieuwd.. Ik ken wel iemand die ongeveer dezelfde lengte (1.96m) en gewicht (99kg) had, maar die is nu gecut naar 95kg (bf 7-8%) en dat ziet er nog steeds indrukwekkend groot en vooral atletisch (naturel). Dus misschien geven die foto's (mede vanwege je lengte) een beetje vertekend beeld..

Je postte eerder dat je sneller naar je natuurlijke limiet wilt komen. Maar waar ligt jouw 'natuurlijke limiet' dan denk je? Daar kom je op deze manier toch nooit achter? Misschien heb ik er overheen gelezen :) In ieder geval een ervaring rijker zullen we maar zeggen. Succes met het vervolg! :thumb:

Ja ik vind het ook jammer van de foto kwaliteit, weet echt niet hoe het beter kan... M'n vriendin heeft de foto's gezien en zegt ook dat ik er in het echt veel groter uit zie, dus het heeft toch wel een vertekend beeld. Laten we dan maar uitgaan van de gains van 94,7 kilo naar 103, nu 102 ;)

Ik ga nu ook echt een tijdje naturel trainen en wil over een maand of 1,5 droog gaan trainen, ben dan ook wel erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien :)

Naja natuurlijk limiet, laat ik het anders verwoorden; ik hoef niet zozeer ver voorbij mijn natuurlijk limiet en het is niet mijn bedoeling om op mijn 35e wanneer ik vast veel groter ben nog een kuur te nemen om nog groter te worden. Ik denk dat ik op deze leeftijd er het meest aan heb, (zie mijn eerste posten). Ik ben iig een ervaring rijker en tot nu toe is het me wel bevallen:)

Zonde die kuur want ik zie om eerlijk te zeggen geen verschil tussen de fotos (alhoewel die bagger zijn) en ik zou als ik jou was gewoon 2-3 jaar consisent 3x per week gaan (bp/sq/ohp/dl/bb)knallen zonder te kuren en wie weet kan je er dan een gaan doen. Heb het idee dat je dl en sq veel te laag zitten.

Zonde die kuur want ik zie om eerlijk te zeggen geen verschil tussen de fotos (alhoewel die bagger zijn) en ik zou als ik jou was gewoon 2-3 jaar consisent 3x per week gaan (bp/sq/ohp/dl/bb)knallen zonder te kuren en wie weet kan je er dan een gaan doen. Heb het idee dat je dl en sq veel te laag zitten.

Wat heeft dat te maken met zijn progressie? Ik heb nog nooit DL gedaan, SQ doe ik ook nauwelijks (doe liever leg press), betekend dit dat ik nu niet kan groeien op AAS?

Wat heeft dat te maken met zijn progressie? Ik heb nog nooit DL gedaan, SQ doe ik ook nauwelijks (doe liever leg press), betekend dit dat ik nu niet kan groeien op AAS?

groeien doe je zoiezo wel maar of je veel of wat vasthoud? en zoiezo veeeeeeeeeeel minder als je geen hoge dl en sq hebt (verhoudingsgewijs)

Kerel, dat die foto's slecht zijn weet ik, maar van 94 naar 103 kilo vind ik nou niet echt zonde, dus vergeet die foto's nou ff en kijk naar die stats.

DL en Squat zit ik ook relatief laag in, omdat het klote oefeningen zijn voor je rug en ik daar al snel last van heb omdat ik een x een auto ongeluk heb gehad.
Het zijn goede oefeningen, maar je kan met zoveel andere oefeningen die spieren ook aanspreken. Vind die oefeningen veel te blessure gevoelig om te maxen, maar ieder z'n ding ;)

groeien doe je zoiezo wel maar of je veel of wat vasthoud? en zoiezo veeeeeeeeeeel minder als je geen hoge dl en sq hebt (verhoudingsgewijs)

Of je nou die oefeningen erg zwaar doet en verlept uitvoert, of iets lichter en de uitvoering goed doet met bijvoorbeeld 4 seconden heen en terug. Maxen op z'n tijd is goed, maar constant is zo overrated.

En ik ben nu 3 weken in m'n nakuur en heb 1 kilo verloren, wat voornamelijk vocht zal zijn omdat m'n kop heel wat smaller is geworden, er leiden dus meerdere wegen naar Rome;)

Dit heb ik in het begin al gezegd, ik weet dat ik dit ook had gered zonder kuren, ik wil alleen sneller naar mijn natuurlijke limiet toe en die niet zozeer verbreken. Maar zit jij op 4% ofzo want je bent maar 4 cm kleiner maar wel 14 kilo lichter dan ik...

Hoe bedoel je?

Ik moest lachen xD natuurlijke limiet bereiken maar niet verbreken door te kuren!

Maarja volgens de weegschaal heb je nette gains gemaakt dan is het goed toch.

Ik moest lachen xD natuurlijke limiet bereiken maar niet verbreken door te kuren!

Maarja volgens de weegschaal heb je nette gains gemaakt dan is het goed toch.

Ja toen ik de zin terug las moest ik ook ff lachen :P
Ik heb 'm al verbeterd ;)

Maar idd, ik zit die gains niet te verzinnen, dus laat die foto's maar achterwegen en kijk daarna.

Ja toen ik de zin terug las moest ik ook ff lachen :P
Ik heb 'm al verbeterd ;)

Maar idd, ik zit die gains niet te verzinnen, dus laat die foto's maar achterwegen en kijk daarna.

Hmm ik vind de gains op de weegschaal altijd een extra motivatie, maar hetgeen ik in de spiegel zie wel belangrijker (ook al kan ik dat maar moeilijk objectief en vind ik mezelf altijd nog die ecto van 4 jaar geleden).

Laat je het bij deze kuur of gaat er nog meer aankomen in de toekomst?

Terug
Naar boven