Fitness Seller

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ik vind de gains op de weegschaal altijd een extra motivatie, maar hetgeen ik in de spiegel zie wel belangrijker (ook al kan ik dat maar moeilijk objectief en vind ik mezelf altijd nog die ecto van 4 jaar geleden).

Laat je het bij deze kuur of gaat er nog meer aankomen in de toekomst?

Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind die spiegel ook het belangrijkste, en daar zie ik ook echt groot verschil (94 naar 103...:rolleyes:). Alleen krijg ik dat verschil niet goed op de foto. Maar ik raak er ook weer zo gewend aan dat ik mezelf nog skinny vind, terwijl ik van andere hoor dat ik gigantisch gegroeid ben.

Nou je hoort hier allemaal van '' je houd het nooit bij één kuur '' blalalala, dit vind ik dus onzin, het ligt er net aan wat voor instelling je hebt. Misschien dat ik het ooit nog es één x ga doen, maar vind m'n gezondheid het belangrijkste. Eerst ga ik nog ff een tijdje naturel trainen.

Netjes hoor, de gains liegen er niet om, 9KG op Test Only is zeer acceptabel vind ik!

En het ligt maar net aan je doelen he, maar men generaliseert nogal graag over het algemeen ;) Gewoon lekker je ding doen!

Kerel, dat die foto's slecht zijn weet ik, maar van 94 naar 103 kilo vind ik nou niet echt zonde, dus vergeet die foto's nou ff en kijk naar die stats.

DL en Squat zit ik ook relatief laag in, omdat het klote oefeningen zijn voor je rug en ik daar al snel last van heb omdat ik een x een auto ongeluk heb gehad.
Het zijn goede oefeningen, maar je kan met zoveel andere oefeningen die spieren ook aanspreken. Vind die oefeningen veel te blessure gevoelig om te maxen, maar ieder z'n ding ;)

klote oefeningen? je wilt toch groeien? dat zijn de meeste effectieve oefeningen! het zijn beide oefeningen die je rug versterken! blessure gevoelig? als je gewoon laag begint per training opbouwt zodra techniek niet goed is,deload dan is er niks aan de hand.(die apparaten in de sportschool daar krijg je eerder een blessure van dan squaten of deadlift want dat zijn natuurlijke bewegingen) Je hoeft niet te maxen, dat doe ik ook nooit, maxen is puur om te kijken wat je max lifts zijn niet persee om te groeien. Die 9kg is grotendeels de test, ik denk dat je eerlijk gezegt niet veel gaat behouden...

@ punjab ik denk dat sq dl en bp de beste algemene krachtmeters zijn, de ts heeft behalve zijn bp de krachtstats van een novice, en een novice hoort niet te kuren want hij kan(MOET) er veel meer naturel uithalen. Een basis opbouwen dat moet je doen voordat je wil je gaan kuren en dat heeft meneer niet. Daarom gaat hij denk ik niet veel vasthouden.

@ punjab ik denk dat sq dl en bp de beste algemene krachtmeters zijn, de ts heeft behalve zijn bp de krachtstats van een novice, en een novice hoort niet te kuren want hij kan(MOET) er veel meer naturel uithalen. Een basis opbouwen dat moet je doen voordat je wil je gaan kuren en dat heeft meneer niet. Daarom gaat hij denk ik niet veel vasthouden.

Je doet net alsof je geen basis kunt opbouwen met andere oefeningen? Iets meer nuance is wel op zijn plaats denk ik. ipv SQ kun je heel goed LP doen, je zult net zo hard groeien... Hoe je aan de kracht en massa komt is natuurlijk niet zo belangrijk, zolang je maar wel alle spiergroepen aanspreekt en de oefeningen altijd zo correct mogelijk uitvoert.

dat kan wel maar waarom zou je als dat veel langer duurt en moeilijker gaat? en de lp komt niet in de buurt van de squat(hier ga ik niet verder op in zie google), als je beide goed uitvoert is de lp nog blessuregevoeliger dan de squat (voornamelijk voor je onderrug) iedereen is altijd zo bang voor de squat, pak gewoon een lege stang ga oefenen, bespaart je een hoop tijd. Oja, je zult net zo hard groeien? ga weg man, dat is pas onzin

@soldier92
Wat heeft dit allemaal voor nut behalve dat jij perse je gelijk wil hebben. Kuren was een keuze van TS en beperkt/niet squaten en deadliften ook. Jij kiest anders, wie weet is dat verstandiger doe lekker wat je wil doen. Megalodin is tevreden met zijn kuur heeft foto's geplaatst. Prima toch? Hij had er veel meer naturel uit kunnen halen vind ik zo'n dooddoener aan het einde van een kuurlog!!

Inhoudelijk reagerend op je verhaal; jij gaat uit van de situatie dat iemand naturel is en wat een ideale manier is van trainen. Het belang van squat en dealift daarin behoeft geen uitleg verder. Maar als jij begint met je kuur en je mentaal gezien wil knallen en je lichaam met die AAS vraagt om belast te worden. Vind jij dat dan het ideale moment om te beginnen met veilig een squat te doen? Ik vind van niet. Als je kuurt moet je zwaarder en langer doorgaan op oefeningen die je al een tijd doet. Goed leren squaten kan je beter na je kuur aanleren veilig met een lege bar en opbouwend wat gewicht betreft. Daar ga je je paar maanden kuur toch niet voor gebruiken.

@soldier92
Wat heeft dit allemaal voor nut behalve dat jij perse je gelijk wil hebben. Kuren was een keuze van TS en beperkt/niet squaten en deadliften ook. Jij kiest anders, wie weet is dat verstandiger doe lekker wat je wil doen. Megalodin is tevreden met zijn kuur heeft foto's geplaatst. Prima toch? Hij had er veel meer naturel uit kunnen halen vind ik zo'n dooddoener aan het einde van een kuurlog!!

Inhoudelijk reagerend op je verhaal; jij gaat uit van de situatie dat iemand naturel is en wat een ideale manier is van trainen. Het belang van squat en dealift daarin behoeft geen uitleg verder. Maar als jij begint met je kuur en je mentaal gezien wil knallen en je lichaam met die AAS vraagt om belast te worden. Vind jij dat dan het ideale moment om te beginnen met veilig een squat te doen? Ik vind van niet. Als je kuurt moet je zwaarder en langer doorgaan op oefeningen die je al een tijd doet. Goed leren squaten kan je beter na je kuur aanleren veilig met een lege bar en opbouwend wat gewicht betreft. Daar ga je je paar maanden kuur toch niet voor gebruiken.

kijk mijn mening heb ik al gegeven, ik zie geen verschil en ik denk niet dat je veel gaat vasthouden, volgens de weegschaal is het er maar dat zal dan ook wel een hoop vocht zijn (moeten we nu allemaal blij zijn dat meneer geen/nauwelijks bijwerkingen heb gehad en wat heb gegained? ik denk dat we kritisch moeten blijven zodat meneer beter nadenkt voordat hij weer gaat kuren)

wat ik met mijn reacties probeer duidelijk te maken is dat de ts voordat hij begon met kuren al had moeten squatten en deadliften met als doel dat meneer dit gaat doen voordat hij weer gaat kuren zodat hij niet weer tegen de teleurstelling gaat aanlopen die nu gaat komen over +/- 3 maanden

wat ik met mijn reacties probeer duidelijk te maken is dat de ts voordat hij begon met kuren al had moeten squatten en deadliften met als doel dat meneer dit gaat doen voordat hij weer gaat kuren zodat hij niet weer tegen de teleurstelling gaat aanlopen die nu gaat komen over +/- 3 maanden

Weer zo'n ****ing onzinregel... Dus iemand die niet SQ en ook geen DL doet, die mag niet kuren?! Want die gaat volgens jou niet groeien op AAS en zal alleen maar teleurgesteld zijn... :roflol:

kijk mijn mening heb ik al gegeven, ik zie geen verschil en ik denk niet dat je veel gaat vasthouden, volgens de weegschaal is het er maar dat zal dan ook wel een hoop vocht zijn (moeten we nu allemaal blij zijn dat meneer geen/nauwelijks bijwerkingen heb gehad en wat heb gegained? ik denk dat we kritisch moeten blijven zodat meneer beter nadenkt voordat hij weer gaat kuren)

Jochie, zoals ik al gezegd heb, het zijn indd hele goede oefeningen en ik doe ze ook (even voor de duidelijkheid voor jou; ik doe dus wel sq, bp en dl en deed ze ook al voor m'n kuur). Ik doe ze alleen om eerder genoemde redenen niet op max en let ik zeer goed op de uitvoering en doe ik ze daarom vaak wat lichter. De andere oefeningen zoals LP doe ik dan zwaarder zodat ik geen blessures krijg, waar ik al helemaal geen zin an had tijdens een kuur.

Kritisch oké, maar wel opbouwend;)

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:36 ----------

Maar soldier92, je mocht wel in m'n kuur kijken en als je met goede argumenten komt en opbouwende kritiek vind ik het niet erg. Maar ga ergens anders een log vervuilen en ergens andere de minderjarige wijsneus uithangen.

Weer zo'n ****ing onzinregel... Dus iemand die niet SQ en ook geen DL doet, die mag niet kuren?! Want die gaat volgens jou niet groeien op AAS en zal alleen maar teleurgesteld zijn... :roflol:

jonge je mag doen wat je wil kan mij niks schele ik geef alleen mijn mening en kijk op het verhaal aan. groeien doe je zoiezo wel maar ik denk minder en je zal minder vasthouden.

@pikkie, zoals ik al eerder zei is de lp gevaarlijker dan sq, wat is de hoogste gewicht dat je ooit hebt gepakt op de sq en dl? en wat pak je nu ongv(was het onthoud waardig?)

''Maar soldier92, je mocht wel in m'n kuur kijken en als je met goede argumenten komt en opbouwende kritiek vind ik het niet erg. Maar ga ergens anders een log vervuilen en ergens andere de minderjarige wijsneus uithangen''

oh mocht dat van jou? dit is niet jouw forum en je kan je topic ook niet voor mij verborgen houden dus mocht?, opbouwende kritiek? ga consistent squaten, deadliften en doe dat ook zo zwaar mogelijk met goede techniek, de 4sec zakken en explosief omhoog hoef je niet te doen gewoon gecontroleerd laten zakken, bij de een is dat 2sec bij de andere 6 en dan zo explosief mogelijk omhoog. Stop met de lp want dat is gevaarlijker. Log vervuilen? kritiek moet je wel kunnen hebben he! minderjarig? ik ben 20 en wijzer als het aankomt op trainen dan jou ondankbare pikkie

Laatst bewerkt:
jonge je mag doen wat je wil kan mij niks schele ik geef alleen mijn mening en kijk op het verhaal aan. groeien doe je zoiezo wel maar ik denk minder en je zal minder vasthouden.

@pikkie, zoals ik al eerder zei is de lp gevaarlijker dan sq, wat is de hoogste gewicht dat je ooit hebt gepakt op de sq en dl? en wat pak je nu ongv(was het onthoud waardig?)

Zet het dan ook als hoedanig neer, ipv stellig te beweren dat iets zo is zoals jij het weergeeft ;)

Als de techniek in orde is, dan is de LP echt niet gevaarlijker dan een SQ. Ook dit is totaal persoonsgebonden. Maargoed ik zal nu verder TS zijn topic niet meer hijacken, hopelijk zul je voortaan wat genuanceerder posten :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:46 ----------

Oh en je bent zelf natuurlijk scheel :D

Zet het dan ook als hoedanig neer, ipv stellig te beweren dat iets zo is zoals jij het weergeeft ;)

Als de techniek in orde is, dan is de LP echt niet gevaarlijker dan een SQ. Ook dit is totaal persoonsgebonden. Maargoed ik zal nu verder TS zijn topic niet meer hijacken, hopelijk zul je voortaan wat genuanceerder posten :cool:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 15:46 ----------

Oh en je bent zelf natuurlijk scheel :D

wat ik zo juist beweerde is gewoon zo klaar

en als de techniek op sq goed is en op lp dan is de lp gevaarlijker klaar! niks persoonsgebonden

klein kind

''Maar soldier92, je mocht wel in m'n kuur kijken en als je met goede argumenten komt en opbouwende kritiek vind ik het niet erg. Maar ga ergens anders een log vervuilen en ergens andere de minderjarige wijsneus uithangen''

oh mocht dat van jou? dit is niet jouw forum en je kan je topic ook niet voor mij verborgen houden dus mocht?, opbouwende kritiek? ga consistent squaten, deadliften en doe dat ook zo zwaar mogelijk met goede techniek, de 4sec zakken en explosief omhoog hoef je niet te doen gewoon gecontroleerd laten zakken, bij de een is dat 2sec bij de andere 6 en dan zo explosief mogelijk omhoog. Stop met de lp want dat is gevaarlijker. Log vervuilen? kritiek moet je wel kunnen hebben he! minderjarig? ik ben 20 en wijzer als het aankomt op trainen dan jou ondankbare pikkie

Dit is wel mijn log en je moet het niet vervuilen. En ga niet het kleine zielige jongetje uithangen met zulke zielige scheldnamen.
Je hebt geen enkel idee hoe zwaar ik die oefeningen doe en geen enkel idee wat ik met mijn rug heb. Denk je nou echt dat jij mijn lichaam beter kent dan mij? Ik zeg toch dat het goede oefeningen zijn, maar ik doe ze niet heel zwaar omdat ik niet het risico wil lopen m'n rug te vernken.

En dat jij meer ervaring hebt en dat hier op baseert laat maar weer jou gebrek aan intelligentie zien en dat wijsheid een heel erg relatief begrip is

Dit is wel mijn log en je moet het niet vervuilen. En ga niet het kleine zielige jongetje uithangen met zulke zielige scheldnamen.
Je hebt geen enkel idee hoe zwaar ik die oefeningen doe en geen enkel idee wat ik met mijn rug heb. Denk je nou echt dat jij mijn lichaam beter kent dan mij? Ik zeg toch dat het goede oefeningen zijn, maar ik doe ze niet heel zwaar omdat ik niet het risico wil lopen m'n rug te vernken.

En dat jij meer ervaring hebt en dat hier op baseert laat maar weer jou gebrek aan intelligentie zien en dat wijsheid een heel erg relatief begrip is

welke scheldnamen? Vertel dan hoe zwaar je ze doet en wat je aan je rug hebt, p*ssy.(dat is wel een scheldnaam:rolleyes:) die laatste regels? wtf

Soldier92, stop gewoon met onzin praten, het enige wat je nu aan het doen bent is jezelf voor schut zetten.

Soldier92 gedraag je vanaf nu en vervuil me log niet verder.

Terug
Naar boven