cheaps
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik zie spiermassa, jij niet ? Doe niet zo bijdehand hij heeft een hele goede basis. Eerst kuur doet wonderen als je het goed aanpakt
En ik heb het over massa, je moet mijn woorden niet verdraaien.
Ja ik zie spiermassa, jij niet ? Doe niet zo bijdehand hij heeft een hele goede basis. Eerst kuur doet wonderen als je het goed aanpakt
En ik heb het over massa, je moet mijn woorden niet verdraaien.
Ik zou eerst cutten naar 10% of minder, dan test en genoeg eten. Vervolgens weer cutten.
Geen basis, wut? Hier ga ik verder niet op in..
@de rest:
Ik houd het gewoon op enkel test-e en ga 500kcal boven onderhoud zitten. Daarna kijk ik even aan hoeveel ik elke week aankom. Doel is ongeveer 1kg per week, dus aan het eind van de kuur 10kg erop geplakt, waarvan ik er dan inderdaad hopelijk 5 à 6 overhoud.
Waarom geen test 250 mg ipv 500 mg? als je bang bent voor aromatisatie? of anders wat primo/masteron erbij nemen om conversie naar oestrogeen te beletten?
Waarom geen test 250 mg ipv 500 mg? als je bang bent voor aromatisatie? of anders wat primo/masteron erbij nemen om conversie naar oestrogeen te beletten?

Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?