XXL Nutrition

Eerste kuur (test only), eerst cutten?

Ach laat ze lullen over de basis je gewoon geen zwaargewicht
Iedereen is anders
en ik had een buurman die trainde al wel 4 weken toen er test en deca in ging hij nolva en clomid
maar die hij laten staan

en hij heeft er zelfs een paar kilo aan over gehouden

Ja ik zie spiermassa, jij niet ? Doe niet zo bijdehand hij heeft een hele goede basis. Eerst kuur doet wonderen als je het goed aanpakt ;)
En ik heb het over massa, je moet mijn woorden niet verdraaien.

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

[/COLOR]
Ja ik zie spiermassa, jij niet ? Doe niet zo bijdehand hij heeft een hele goede basis. Eerst kuur doet wonderen als je het goed aanpakt ;)
En ik heb het over massa, je moet mijn woorden niet verdraaien.

en als hier massa word gezegd gaan wij uit van .. spiermassa .. he ?? zonder vocht en vet dus wat je schoon overhoud dus daar ben ik het niet eens met jou

Laatst bewerkt:
Geen basis, wut? Hier ga ik verder niet op in..

@de rest:
Ik houd het gewoon op enkel test-e en ga 500kcal boven onderhoud zitten. Daarna kijk ik even aan hoeveel ik elke week aankom. Doel is ongeveer 1kg per week, dus aan het eind van de kuur 10kg erop geplakt, waarvan ik er dan inderdaad hopelijk 5 à 6 overhoud.

Waarom geen test 250 mg ipv 500 mg? als je bang bent voor aromatisatie? of anders wat primo/masteron erbij nemen om conversie naar oestrogeen te beletten?

Waarom geen test 250 mg ipv 500 mg? als je bang bent voor aromatisatie? of anders wat primo/masteron erbij nemen om conversie naar oestrogeen te beletten?

Omdat 250 mg TestE een kuur is voor oude mensen die al 3 jaar zeuren over hun 1e kuur en bang zijn voor haar, ballen, prostaat, aids, lepra en afvallende ledematen. Niet voor iemand die wil gainen.

• Topic Starter Topic Starter

Minder gains, minder aromisatie of meer gains en meer aromisatie. Dan ga ik liever voor dat laatste en iets langer cutten.

Ik merk overigens dat ik veel vocht vasthield en waarschijnlijk wel iets lager zat dan 15%. Met mijn tangetje kom ik uit op 11%, wat er natuurlijk wel enigszins langszit (buik:15mm, chest:8mm, quads: 17mm)

Mooi fysiek om mee te starten. Je hebt iig meer spiermassa dan toen ik begon met kuren en ik was zo dom om een oral only te doen.. Persoonlijk zou ik wel eerst cutten ja dat je een paar procenten verliest en een kickstart winstrol er in gooien. Ik denk dat je zo heel tevreden over de resultaten zult zijn en je moet natuurlijk niet vergeten dat je na de kuur een tijd totaal niet kunt cutten helaas.. Dus eerst cutten dan cleanbulken ipv cutten in of na je kuur!! Mijn mening. Succes ! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de eerste inject gisteravond gezet in mijn rechterquad. Ik voelde meteen een placebo effect, al kwam dat waarschijnlijk door de adrenalinerush die ik kreeg van het injecten.

Ik heb nu alleen helaas een stijf been waardoor ik geen benen kan trainen :( Heeft iemand enig idee hoe lang dit kan duren?

Kuurlog open ik overigens binnenkort, nu nog eerst even twee weekjes cutten.

Mooie basis. Ben benieuwd naar de foto's aan het einde van je kuur. Succes

Terug
Naar boven