XXL Nutrition

Eerste kuur Test. only

bambou

Novice
Waardering
0
He Gasten .
Na 5 jaar intense training + goede voeding heb ik besloten mijn eerste kuur te starten.
.
Test E. 500mg per week (inj) 10 weken + 3weken nolvaIex. Ik heb gisteren eerste spuit gezet verliep vrij vlot behalve het breken van de caps:o.
<O:p</O:p
Mijn bedoeling is namelijk massa te gainen ik zal later mijn voeding schema posten, en zal regelmatig evolutie beschrijven.

Met dit dagboek hoop ik op bepaalde vragen gedurende mijn kuur beantwoord te kunnen worden. Ik zal ook zeker foto's posten gedurende de ganse kuur.

Alvast bedankt;),

Michael

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Duurt het eigenlijk lang voor voelbare efecten na eerste spuit?

greets

Michael

vragen beantwoorden tijdens je kuur
hoor je niet al je antwoorden te hebben voordat je begint ?

test e duurt enkele weken voordat je wat merkt

Ik begon et voor mijn gevoel al in week 2 iets te merken.
Iets meer pomp iets langer doorgaan. Zit nu in week 4 en
begind nu echt lekker te werken. Pr's gaan er vanaf nu echt aan. :P

Succes, ik ben benieuwd.

Wat zijn je kracht stats?

Hej gasten

Alvast bedankt voor info...
mijn stats zijn:
1 X 85.5 bench
1 X 90.5 squat
1 X 105 deadlift

Training van vandaag liep zeer vlot, ik had geen goesting om te stoppen
:D. Ik wil ook terug met creatine (M.H.) het is nu 6 weken geleden dat ik laatste keer heb gebruikt is dit aan te raden tijdens je kuur ??? Ik heb daar verschillende meningen over gehad in mijn vrindenkring.

Laatst bewerkt:
ik zal em zeker volgen en hoe ziet je nakuur er precies uit je heb alleen 3 weken nolva staan

Hej gasten

Alvast bedankt voor info...
mijn stats zijn:
1 X 85.5 bench
1 X 90.5 squat
1 X 105 deadlift

Training van vandaag liep zeer vlot, ik had geen goesting om te stoppen
:D. Ik wil ook terug met creatine (M.H.) het is nu 6 weken geleden dat ik laatste keer heb gebruikt is dit aan te raden tijdens je kuur ??? Ik heb daar verschillende meningen over gehad in mijn vrindenkring.

5 jaar trainen voor die stats :eek: dan train je oftewel verkeerd of zit je voeding volledig fout

creatine zou ik houden voor na de kuur, heb je nu niets aan.

Bij mij begon de test vanaf week 4 goed zen werk te doen. (zit nu in de 5de ;) ) Dus even afwachten, je zal het wel merken.

Wat zijn verder je stats? (niet je krachtstats)
een beginfoto zou zeker niet slecht zijn.

suc6 gewenst :thumbs:

He Gasten<O:p</O:p
Ik train 5 jaar intensief in de gym. maar ik heb 4 jaar van die 5 vooral explosief moeten trainen omdat ik ook thai-boxte op hoog niveau laatste jaar mee gestopt

Ik t-box nog steeds maar veel minder omdat ik de laatste 8 maanden mij volle 100% op massa wauw consenteren.

Ik ben 1.98m groot en wil zeker in een hogere gewichtsklasse zitten toen ik 8 maanden geleden begon woog ik 83.7kg ik weeg nu 94.2kg.

Ik hoop met deze kuur rond de 102kg te bereiken om daarna te kunnen k*tten en die boel explosief te maken;).

Bedank jullie voor reacties ik zal een van de dagen zeker foto’s zien te posten!

Laatst bewerkt:
Pfff...belabberde stats zeg! maar goed, succes.
Nolvadex 2 weken na je laatste inject... 1 week langer dan je aangaf. Dus 4 weken op 20mg pd..
Reken op 4 weken voordat de test inkickt..

ik d8 dat hier regelmatig geupdate zou worden merk er weinig van ouwe

Denk dat grote muis dat al door had prowlerke.. hij deed ??? omdat dat zeer onwaarschijnlijk is.

:) TS heeft mss fout geprikt

Terug
Naar boven