Fitness Seller

Eerste kuur Testo-Deca, goed resultaat, alleen niet enthousiast over gevolgen Deca...

patrick83

Cool Novice
Waardering
0
Ola!!!

Zoals sommigen van jullie weten, heb ik ruim voor de zomer een kuur Testo-Deca gedaan... Op 250mg/200mg per week...

Zeer goed resultaat aan overgehouden... Kreeg in Costa Rica een maagzweer, werd onwijs ziek... van de 8kg toch ondanks m'n ziek zijn 3,5 kg mooie massa overgehouden... Ben voor de duidelijkheid 7 weken ziek geweest... met zeer weinig kunnen trainen.

Goede nakuur gedaan met nolvadex... Ben nu 3 maanden later, voor het eerst weer geprikkeld in bed, daarvoor leek m'n leuter een gummiknuppel... Kon wel klaarkomen, maar had weinig zin en het steenharde was er wel af...

Wil nu een nieuwe kuur, was echt blij met m'n gains, maar wat zou ik kunnen gebruiken ipv Deca??

Greeetzzzz Patrick

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Of heeft iemand misschien tips om deze nare bijwerking tegen te gaan, te verkorten of te verminderen??? Want zoals gezegd, toch erg tevreden over het resultaat...

Ten eerste had ik de deca 2weken eerder laten stoppen dan test.
Ik heb zelf ook last gehad van een libido dipje,1 voordeel mijn vriending had meer rust.
Als je deca wil vervangen zou ik voor boldenone gaan, veel minder sides effects en vochtretentie, maar verwacht er wel minder spiermassa van,(de bold op minimaal 400mg zetten)
Succes :)

Thnx !! Nog meer tips??? greetz

van 200 mg al een slappe? Ik dacht dat Deca toch op minimaal 400 mg pw moet worden gedoseerd. Dan wel de test op 500.
Maar goed, nu ik dit lees twijfel ik ooit deca te pakken.

neem es test only, op 500/625 per week, zal je zekker bevallen...

niemand er an gedacht dat het ook zou kunnen komen door de test? of de combi ervan?
deca op zich is niks mis mee..maar in combinatie met test ga je ten eerste progesteron problemen opwekken...en ten tweede je eigen huishouding krijgt een nog grotere opdonder...
deca i.c.m. een dht variant moet het op lossen maar deze meneer is al klaar met de kuur dus zijn herstel is nog niet helemaal goed..misschien blijkt een nakuur wel degelijk uitstel van executie te zijn zoals al eerder beweerd is door bepaalde onderzoekers

niemand er an gedacht dat het ook zou kunnen komen door de test? of de combi ervan?
deca op zich is niks mis mee..maar in combinatie met test ga je ten eerste progesteron problemen opwekken...en ten tweede je eigen huishouding krijgt een nog grotere opdonder...
deca i.c.m. een dht variant moet het op lossen maar deze meneer is al klaar met de kuur dus zijn herstel is nog niet helemaal goed..misschien blijkt een nakuur wel degelijk uitstel van executie te zijn zoals al eerder beweerd is door bepaalde onderzoekers
Idd. Nakuur hoor je regelmatig minder leuke dingen van. Ik begin er iig niet aan. Rommel met rommel bestrijden imo.

ik denk dat het aan je wijf ligt....neem een ander dan is het probleem vast opgelost

Er is niks mis met m'n wijf, en heb er ook andere geprobeerd, haha ;) Merkte dat m'n coïtusdrive aardig weg was, en op het moment dat er dan toch iets gebeurde, werd ie niet meer dan een gummiknuppel... M'n laatste spuit is nu 14 weken geleden... Ben niet van plan volgende week de nieuwe te zetten, ben alleen aan het orienteren voor een volgende kuur... Wil me goed voorbereiden en zeker weten dat ik niet weer met een halfharde leuter rond moet wandelen na m'n kuur...

je kunt ook meer supp nemen na je kuur met testo verhogende eigenschapen en noem maar op.heb ik ook gedaan en ik heb zeker geen dip gehad heb ook geen nakuur gehad met nova of clomid die heb ik gedaan met humano-bol is mij zeker goed bevallen .gr

Idd. Nakuur hoor je regelmatig minder leuke dingen van. Ik begin er iig niet aan. Rommel met rommel bestrijden imo.

Rommel met rommel bestrijden?? Liever wat extra rommel dan lage testlevels en massaverlies lijkt mij?

Gewoon IGF nemen als nakuur ;)

Moet zeggen dat ik er eigelijk niks van voelde, dus waarom zou je dan geen nakuur nemen?

Waarom denkt iedereen dit soort dingen altijd direct op te merken?

Maar goed, doe eens een Test/Deca cycle van 10 weken zonder nakuur en laat vanaf week 12 elke 2 weken je LH/FSH en Test. levels checken gedurende 4 maanden.

Wacht een half jaartje en doe dit zelfde nu eens maar dan vanaf week 12 voor 5 weken 20mg Nolva.

en ik heb geen enkel voordeel ondervonden van nolvadex. ik zou wel is willen weten MRJ of jij die bloedtesten dan gedaan hebt. jij vindt het raar dat er nog zijn die twijfelen aan een nakuur. hawel, ik ben er eentje. alleszins na een lichte kuur. met een paar natuurlijke middelen: vitaminen, zink, selenium, yohimbine, arginine (minstens 5 gr voor het slapen) voel ik mij na een week of drie ook weer goed. en om het nog beter te maken 100mg DHEA erbij. en als ik mij voel zoals voor de kuur en ik kan trainen zoals voor de kuur en mijn libido is zoals voor de kuur is het voor mij ok en dan moet ik zelfs niet weten hoeveel hormonen er in mijn bloed zijn. ik kuur wel altijd licht. dat moet ik toegeven. 500mg test per week gestacked met wat proviron of winstrol of primobolan. het zal altijd een eeuwige discussie blijven maar ik blijf bij mijn mening omdat ik al met of zonder nakuur gekuurd heb. met nolvadex had ik evengoed een libidoprobleem gedurende een week of drie-vier.

en ik heb geen enkel voordeel ondervonden van nolvadex. ik zou wel is willen weten MRJ of jij die bloedtesten dan gedaan hebt. jij vindt het raar dat er nog zijn die twijfelen aan een nakuur. hawel, ik ben er eentje. alleszins na een lichte kuur. met een paar natuurlijke middelen: vitaminen, zink, selenium, yohimbine, arginine (minstens 5 gr voor het slapen) voel ik mij na een week of drie ook weer goed. en om het nog beter te maken 100mg DHEA erbij. en als ik mij voel zoals voor de kuur en ik kan trainen zoals voor de kuur en mijn libido is zoals voor de kuur is het voor mij ok en dan moet ik zelfs niet weten hoeveel hormonen er in mijn bloed zijn. ik kuur wel altijd licht. dat moet ik toegeven. 500mg test per week gestacked met wat proviron of winstrol of primobolan. het zal altijd een eeuwige discussie blijven maar ik blijf bij mijn mening omdat ik al met of zonder nakuur gekuurd heb. met nolvadex had ik evengoed een libidoprobleem gedurende een week of drie-vier.

ben ik met je eens, ik heb nog maar 1maal een dip gehad en dat was toen ik deca gebruikt had.Maar zelfs na lange kuur had ik geen problemen ondervonden zonder een nakuur.

Terug
Naar boven