AndroidHealthClinic

Eerste kuur: Testosterone

skydirk zei:
toch wel grappig dat hier iemand raad zit te geven die zelf nog nooit testo heeft gebruikt. recht uit de boekskes.
Je hoeft imo zelf niet te gebruikenom veel erover te weten. Of het uit boekskes komt laat ik in het midden.

skydirk zei:
toch wel grappig dat hier iemand raad zit te geven die zelf nog nooit testo heeft gebruikt. recht uit de boekskes.

Dat maakt toch niet uit? Een fysiotherapeut die iemand opnieuw leert lopen met 1 been heeft dat ook nog nooit zelf gehad. Maar hij/zij weet wel hoe het moet en daar gaat het om!

En je kan van andere mensen zn ervaringen ook heel veel wijsheid opdoen.

Jay Impol zei:
jaja, jullie hoeven jezelf niet steeds te herhalen hoor, ik begreep je de eerste keer wel
Ik ben gewoon ondgeduldig en heb geen zin om nog jaren te wachten.
Mijn voedingsschemaen trainingschema zijn trouwens prima in orde,
die heb ik vorige week nog zelfs gepost.
Ik heb je dieet gekeken.. maar dat is ver van prima in orde imo ! Zeker wanneer je gaat kuren:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?p=377898#post377898

TylW zei:
Je hoeft imo zelf niet te gebruikenom veel erover te weten. Of het uit boekskes komt laat ik in het midden.

Vindt ik ook. Alvoor ik zelf testo gebruikt had, kon ik mensen ook wel adviezen geven op basis van mijn kennis. Het enigste dat nu veranderd is, is dat ik ook gebruikerservaringen kan meegeven. Helaas heeft n ander daar niet zoveel aan, aangezien ieder lichaam weer anders reageert.

Terug
Naar boven