AndroidHealthClinic

Eerste kuur: Testosterone

Ik begrijp echt heel goed wat je bedoelt. We (ik) willen je alleen laten weten wat de mogelijkheden zijn. Dit forum is er niet voor nix, dat weet je zelf ook wel.
Je hebt het nou eenmaal in je hoofd zitten en daar doet niemand wat aan!
Ga ervoor dan en waai niet weg tot die tijd!! ;)

Succes!

Succes kerel! Ik ben benieuwd hoeveel massa je gaat pakken!

• Topic Starter Topic Starter
Roy zei:
Ik begrijp echt heel goed wat je bedoelt. We (ik) willen je alleen laten weten wat de mogelijkheden zijn. Dit forum is er niet voor nix, dat weet je zelf ook wel.
Je hebt het nou eenmaal in je hoofd zitten en daar doet niemand wat aan!
Ga ervoor dan en waai niet weg tot die tijd!! ;)

Succes!

haha :D

Sowieso bedankt voor je advies ;) en de rest ook bedankt natuurlijk ;)
Ik weet het, ik ben heel koppig. :D

@Cossieboy
aight, ik hou zekerz een log bij hier

Telkens hetzelde verhaal, iedereen geeft raad, de beginner luistert niet. Been there, done that ;)

Je had zelf gezegd dat je voeding nog niet optimaal is. Ga toch eerst ff doortrainen met een goed voedingsschema, dan zul je echt wel goed vooruit gaan!

f*cking ecto zei:
Je had zelf gezegd dat je voeding nog niet optimaal is. Ga toch eerst ff doortrainen met een goed voedingsschema, dan zul je echt wel goed vooruit gaan!

Me voeding was optimaal totdat ik sinds een maand maag problemen kreeg,
maar die zijn nu bijna over, morgen ga ik weer proppen.

@StillStrong
whaha, papagaaitje

Jay Impol zei:
Jonge, als ik echte blessures had zou ik niet gaan kuren,
ik krijg alleen last bij incline bench pressen.
Dus dat is gewoon een kwestie van die oefening niet doen.

is goed jongen. Maar niet komen terug b**chen als ut fout is gegaan

Wat is eigenlijk de beste manier om HCG te gebruiken,
want ik hoor van velen 4 keer een shot van 2500IU, maar evenveel
zeggen dat je het beter 500IU per keer kan doen.

Ik zou gaan voor 500 IU 2x per week wanneer je ziet/voelt dat het nodig is.

Als ik jou was zou ik je geld momenteel uitgeven aan supplementen i.p.v. a.s. je zult merken dat je straks makkelijker gaat groeien nu je gestopt bent met blowen. Combineer dat met een goed schoon bulkdieet en de juiste supplementen en ik durf je bijna te garanderen dat je over 6 maanden even veel misschien wel meer massa zult pakken dan wanneer je nu gaat kuren. Je zult trouwens waarschijnlijk ook nog goedkoper uitzijn, maar dat is maar bijzaak. Denk er goed overna een groot deel van de massa die je met kuren pakt ben je een half jaart later weer kwijt. Dit heb je niet wanneer je niet kuurt.

In de tussentijd kun je je kennis over a.s. vergroten en als je het nodig vind volgend jaar als nog een kuur doen.

Het nadeel met hoge doseringen HCG is dat je kans hebt dat er leydigcellen vernietigd worden, wat dus resulteerd in blijvend verlaagde testosteron produktie. :eek:

Je bent pas 20 zie ik.
Wacht zeker nog een jaar met kuren je hebt het echt nog niet nodig aangezien je testproduktie nog op je hoogtepunt is, hij zal nu ook stijgen omdat je gestopt bent met blowen. Zonde om daar geen gebruik van te maken.

aight, ik ga me wat meer verdiepen in de stof, ik denk dat ik nog wel
het een en ander kan leren ;)

Ik zat te denken...
Wat heeft het voor zin om een dikke 2 maanden te kuren en dan
3 maanden te vechten om alles te behouden en verder niks aankomen
terwijl je in 5 maanden mischien wel 8 a 10 kg kan aankomen ?

precies man! Als je zo lekker doorblijft gaan (niet meer blowen), goed gaat eten, hard gaat trainen pak je echt wel kilo's er bij!!

Verstandig!

Op zich een kuur om snel en flink te groeien, sneller dan bij bijv. Deca. Je moet wel oppassen voor de oestrogen die zich snel ophopen tijdens een Testo-kuur. (vocht en risico om b*ch-tits) Een combinatie van (minder testo) test en Deca is wat dat beteft veiliger en geeft resultaten die beter vast te houden zijn.

Mijn advies: tijdens de kuur Nolvadex of Proviron nemen, dan ongeveer 2 a 3 weken NA de kuur met HCG beginnen omdat dan je lichaam weer schoon is van de Test Enc. HCG heeft geen zin als de test levels boven je normale waarden liggen; het slaat dan niet aan.
HCG dan 4 x om de 5 dagen. Wel gewoon Chlomid of Nolvadex blijven gebruiken in je nakuur ook tijdens HCG-kuur en dan daarmee 2 tot 3 weken doorgaan NADAT je bent gestopt met HCG. Dit omdat HCG ook oestrogeen stimulerend is.

IK hoop dat je hier wat aan hebt.

Groet

Elmo

toch wel grappig dat hier iemand raad zit te geven die zelf nog nooit testo heeft gebruikt. recht uit de boekskes.

Nu de reden waarom men na die snelle gewichtstoename zo snel denkt "nu is het gedaan met groeien, ik heb alles geprobeerd maar kom geen kilo meer bij" en daaruit besluit: "ik kan nu gerust aan aas beginnen want ik heb mijn genetische limiet bereikt" is dus doordat na die snelle aanwinst van vocht, glycogeen, vetten en spiergroei, het echte werk begint. Vanaf die moment is het vechten voor elke kilogram, want bijna elke kg is pure, massieve spier. Dat is wanneer de meesten afhaken en ofwel stoppen met BB, ofwel gaan kuren.
:thumb:

Terug
Naar boven