MuscleMeat

eerste kuur Tren Ace en test Prop Vraagje

• Topic Starter Topic Starter
oke misschien is het beter als ik de tren bewaar maar ik heb dan nog die test prop zou ik die kunnen gebruiken en dan 2 weken later met de test enht erbij kunnen beginnen omdat die toch later inkickt

Begin met test E , oed injecteren hou je niet vol als 1ste kuur ;) neem dan als kick start een oral

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 04:18 ----------

En ng iets betaal je 60 voor test prop ??? Wil ik wel eens weten welk merk :)

oke misschien is het beter als ik de tren bewaar maar ik heb dan nog die test prop zou ik die kunnen gebruiken en dan 2 weken later met de test enht erbij kunnen beginnen omdat die toch later inkickt

Test p moet je om de dag zetten en zijn meestal niet de meest prettige haha. Ik zou dan test e nemen en gewoon 1 x in de week zetten.

Maar ik zou wel eerst eens zelf inlezen in plaats van klakkeloos iemand anders advies volgen. Degene die je dit heeft aangesmeerd is een idioot. Daar dus nooit meer naar luisteren.

Zag de vraag voorbij komen waarom naar de 15% (al raad ik 12% aan) weet niet of die al beantwoord was, maar dat is vanwege testosteron die door een hoog vet percentage meer omzet.

korte esters zet je ook eod of ed.

Ga je dat trekken?

En geen pct
geen hcg.

Ga jaar gewoon trainen, spul blijft wel goed;)

120 euro voor 1 vial prop en 1 vial ace whauw flinke prijzen zelfs voor hg .. Verder is 1 vial van beide te weinig voor een degelijke kuur..en 20 procent en test gaat je meer oestrogene gains op leveren dan vvm ( meer vocht en vet en als je niet uitkijkt flinke gyno ) ik sluit me aan bij mack . Er staan houdbaarheid datums op de verpakking , ik zou dus de kuur even laten voor wat het is, eten flinke cut tegenaan gooien tot 12 procent, en dan kuren met lange esters --> test-e, primobolan, sustanon,evt deca maar daar houd je ook veel vocht van vast het is maar net wat jouw doel is . Maar ik Jan je zeggen dat je waarschijnlijk bij je eerste inject kuurtje na de eerste injects redelijke injectiepijn hebt een paar dagen, en om dan ed of eod te prikken is niet niks .. verder zeg ik niks over je leeftijd je besluit staat toch al vast..

Okee nou duidelijk, het ging trouwens om de Tren van Cyber Laboratories en de test P is van International Pharmaceuticals met wat zou ik nu het beste dan gaan nakuren want ik ga dit toch doen

hcg mee laten lopen tijdens de kuur.

nakuur nolvadex/chomid

Is goed die jongen heeft alles liggen dus ik zal dat wel even bemachtigen maar welke van de chlomid nolvadex moet ik nemen? of maak dat niet uit? en de merken ik net opgaf is dat een beetje goeie gear?

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 09:55 ----------

de tren koste 70 en de test 40 en dan nog de injects voor een juutje dus dat komt op 120, ik dacht dat dit gewoon normale prijzen waren?

of chlomid of nolvadex.
dosering mag je zelf opzoeken.
Zit een zoekfunctie hier op het forum;)

Prijzen/merken worden niet besproken

Okee is goed man thanks

Wat een prijzen

Ga je nu aan de test E of aan tren à en test prop ????

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 15:49 ----------

En ja met een test prop en een tren à kom je nergens kom je net 1 week en half mee verder dus begrijp het niet ga je 1 week kuren ?

Ik begrijp Wel dat er veel zo een reactie GEB dit is hier dagelijkse kost voor hun en ze staan al pakken verder maar beetje hulp lan geen kwaad iedereen is ooit begonnen :)

Alleen lezen de meeste mensen zich eerst een beetje in voor ze stomweg dingen gaan aanschaffen.

Succes met je kuur TS, TestE op 20 % gaat je vast leuke resultaten opleveren. Succes tevens met aan je vrouwtje en je ouders uitleggen waarom je ineens een nog dikkere kop krijgt.

Alleen lezen de meeste mensen zich eerst een beetje in voor ze stomweg dingen gaan aanschaffen.

Succes met je kuur TS, TestE op 20 % gaat je vast leuke resultaten opleveren. Succes tevens met aan je vrouwtje en je ouders uitleggen waarom je ineens een nog dikkere kop krijgt.

Die vind ik wel geslaagd , maar hij is overtuigt dat hij gaat kurendusja dan kan je hem beter test geven dan elke dag te injecteren niet? Zou ook eerst vet naar beneden hale. Met de juiste voeding

Die vind ik wel geslaagd , maar hij is overtuigt dat hij gaat kurendusja dan kan je hem beter test geven dan elke dag te injecteren niet? Zou ook eerst vet naar beneden hale. Met de juiste voeding

Is ook zo maar je ziet ze opeens elke dag minimaal 2 keer langskomen met dit soort gare vragen. Het feit dat ie hoe dan ook wil gaan kuren NU betekent ook dat het nuttige advies 'm geen fl**ker uitmaakt dus ja, waarom dan je best er op doen.

Begint me op te vallen dat meer en meer -20'ers hier komen met hun kuurvoorstellen.

Ik blijf er compleet tegen, echt te belachelijk voor woorden dit. Overlaatst zelfs een 15-jarige... snap dan dat vele amateur -20'ers hier zo een voorbeeld aan nemen en net hetzelfde gaan doen...

PS: zie nu pas zijn stats, laat hem aub tren doen dan kan ik me binnenkort nog eens vermaken als hij al wenende een nieuw topic aanmaakt om te klagen over gyno, acne en weet ik wat nog allemaal :roflol:

Laatst bewerkt:
je bent nog jong.daarom neem het van mij aan laat tren links liggen zeker op 19jaar.maarja niet dat je het gaat doen....

believe me, blijf maar van de tren af voor de eerste keer en begin al zeker niet met EOD te prikken.
1: tren maakte me gek
2: dikke poepers om te injecteren, gewoon die naald aanschouwen was een hel
3: kijk eerst eens wat je lichaam doet op een verhoogde testosteron

Terug
Naar boven