jeude
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een belachelijk dikke eerste kuur.. succes gewenst either way!
Ga je bijhouden met fotos en progressie updates .e.d?
wat een belachelijk dikke eerste kuur.. succes gewenst either way!
Ga je bijhouden met fotos en progressie updates .e.d?
Je zet in je quads neem ik aan?
Misschien een frontload met alleen de test om het wat sneller in te laten slaan?
Je hebt er genoeg van liggen...
@BriandeVe
Nauwelijks maar dat kan ook niet echt na zo weinig dagen. Ik had vrij veel pomp vandaag en heb heerlijk getraind maar dat was vooral een kwestie van mindset. Met volle aandacht er voor gaan in de sportschool had ik ook toen ik voor het eerst een prohormoon cycle deed, elke training doet er echt toe dan.
Gewicht is hetzelfde. Ik doe mijn uiterste best zoveel mogelijk te eten. Kan nog meer want ik kom nog niet aan. Heb ook heel veel gewerkt afgelopen dagen en dan zit je op mijn werk geen minuut stil.
Tip: delicious protein bars van xxl. Ik neem er elke dag 1 mee op dienst. Heb je toch even een goede voedingsreep binnen in tijden dat je wat langer niet kan eten.

En al die koolhydraten dan in die XXL delicious reep? als je een proteine bar koopt dan moet je kijken voor amerikaanse merken zonder KH. Mijn tip![]()
niks feest als ik niet trainen kan!...maar is de gym dicht, een feestdag noemen ze datniks feest als ik niet trainen kan!