XXL Nutrition

Eerste kuur Tren E Test E Winny

Abbo genomen:) Heb je al een tijdje bezig gezien je kuur samen te stellen, dit is m dus geworden, ziet er lekker uit:D
Succes gozer!

Waarom de B6 en B12 eigenlijk niet doortrekken gedurende de pct?
Lijkt me beter voor je weerstand en je blijft dan misschien makkelijker genoeg eten, ondanks de dip.

Ik zie dat je de provi er toch helemaal uit gehaald hebt. Geen meerwaarde meer vanwege de aromasin, of werd het anders gewoon teveel?

Lijkt me trouwens wel zwaar voor je lever; 4 weken m-drol (hetzij slechts op 20mg) en later nog 4 weken winny... Zeker als je in gedachte houdt dat je niet zo heel lang geleden nog een 5 weekse cycle met orals gedaan hebt...

Al last van injectiepijn oid?

hier wil ik zeker een abbo op! (is toch gratis mwhuhahaha)
ben zeer benieuwd hoe de tren jou bevalt, eigenlijk wil ik hetzelfde als jij doen voor mijn eerste kuur gepland in oktober/november, maar dan winny aan het begin

Succes, heb zelf nu ook Tren E en Test E en zit op 9kg winst tot nu.
Uiteraard vocht erbij maar ben benieuwd hoe die bij jou gaat!

Enige verschil is dat ik na de Tren 2 weken later overstap op Bold (Test blijft doorlopen)
Dus kan niet echt zeggen hoeveel ik gepakt heb op die tren.

Jo!

• Topic Starter Topic Starter
@Luckyluckass

Ja ik heb injectiepijn, kwam in de middag opzetten en is nu vervelend maar doet niet heel pijn.

B6 en B12 kan ik inderdaad best wat langer nemen, goed idee.

Ja proviron is er voorlopig even uit, ik zag er niet veel nut in naast aromasin. Is iemand van mening dat ik het toch beter wel kan doen vertel het me dan en leg ff uit waarom.

Ja die orals zijn vrij veel, als ik de test tren eerder voel inkicken dan week 4 skip ik wellicht nog wat superdrol en er zit ook een aantal weken zonder orals in tussendoor. En na deze kuur heb ik mijn lijf beloofd ze een behoorlijke tijd geen orals meer te voeren :}

Je zet in je quads neem ik aan?

Misschien een frontload met alleen de test om het wat sneller in te laten slaan?
Je hebt er genoeg van liggen...

wat een belachelijk dikke eerste kuur.. succes gewenst either way!
Ga je bijhouden met fotos en progressie updates .e.d?

volgen!

wat een belachelijk dikke eerste kuur.. succes gewenst either way!
Ga je bijhouden met fotos en progressie updates .e.d?

Progressie updates zeker, de stats van de genoemde oefeningen zal ik updaten, ik gooi om de week oid een meetlint om mezelf heen, 1 keer vet% tussendoor en 1x achteraf. Weegschaal om de week denk ik. En foto's komen als ik tevreden ben over die foto's.

Laatst bewerkt:
Je zet in je quads neem ik aan?

Misschien een frontload met alleen de test om het wat sneller in te laten slaan?
Je hebt er genoeg van liggen...

Nee ik zet in mijn glutes, lijkt mij het minst risicovol en jezelf daar injecteren is echt heel makkelijk.

Frontload, neen heb teveel logjes gezien van mensen die test-flu kregen en daar toch veel last van hadden. Nee ik houd het bij m-drol.

Merk je al wat van de Mdrol ?

@BriandeVe
Nauwelijks maar dat kan ook niet echt na zo weinig dagen. Ik had vrij veel pomp vandaag en heb heerlijk getraind maar dat was vooral een kwestie van mindset. Met volle aandacht er voor gaan in de sportschool had ik ook toen ik voor het eerst een prohormoon cycle deed, elke training doet er echt toe dan.

Gewicht is hetzelfde. Ik doe mijn uiterste best zoveel mogelijk te eten. Kan nog meer want ik kom nog niet aan. Heb ook heel veel gewerkt afgelopen dagen en dan zit je op mijn werk geen minuut stil.

Laatst bewerkt:
@BriandeVe
Nauwelijks maar dat kan ook niet echt na zo weinig dagen. Ik had vrij veel pomp vandaag en heb heerlijk getraind maar dat was vooral een kwestie van mindset. Met volle aandacht er voor gaan in de sportschool had ik ook toen ik voor het eerst een prohormoon cycle deed, elke training doet er echt toe dan.

Gewicht is hetzelfde. Ik doe mijn uiterste best zoveel mogelijk te eten. Kan nog meer want ik kom nog niet aan. Heb ook heel veel gewerkt afgelopen dagen en dan zit je op mijn werk geen minuut stil.

Tip: delicious protein bars van xxl. Ik neem er elke dag 1 mee op dienst. Heb je toch even een goede voedingsreep binnen in tijden dat je wat langer niet kan eten.

Tip: delicious protein bars van xxl. Ik neem er elke dag 1 mee op dienst. Heb je toch even een goede voedingsreep binnen in tijden dat je wat langer niet kan eten.

En al die koolhydraten dan in die XXL delicious reep? als je een proteine bar koopt dan moet je kijken voor amerikaanse merken zonder KH. Mijn tip ;)

Gisteren mijn tweede injectie gezet, andere glutes en de day after al stukken minder pijn. Heb de spuit ook eerst minuten lang vastgehouden en dat maakt heel veel uit. Al dat gedoe met masseren, douchen, pijnstillers nemen, tijgerbalsem....doe ik niet aan. Ik druk 1 minuut heel stevig op de injectie plaats en klaar, daarna is een pleister ook niet nodig. De dag dat ik prik voel ik echt helemaal niks van de prik en de dag erna prikt de gear zelf in die spier. Tren schijnt nogal irriterend te zijn wat dat betreft.

Gisteren had ik wat last van mijn elleboog en durfde geen benentraining te doen want dan doe ik ook deadlift en weet uit ervaring dat ik dat niet doen moet als ik op die plek wat last heb. Omdat ik total body doe bevalt me de deadlift bij benen beter omdat anders de workout te zwaar wordt van mijn bovenlichaam. Vandaag is dat gevoel in elleboog over maar is de gym dicht, een feestdag noemen ze dat :( niks feest als ik niet trainen kan!

Als ik vandaag zou trainen had ik gemerkt dat de m-drol nu gaat werken denk ik. Verder heb ik geen sides. Tijdens een cycle prohormonen had ik veel lethargy, daar heb ik nu helemaal geen last van. Dat zal de B12 en de test? wel zijn denk ik.

@Brian, Muayboran
Ik ben niet zo van de repen, ik kan het beste vloeibaar eten zeker op mijn werk. Neem dan 2 shakes mee met elk 70 gram instant oats en 30 gram whey. Ga zo in een grote emmer een kilo of 3 maken van dat mengsel. En verder heb ik kwark mee naar mijn werk, een bak in 2x. Brood eten is geen probleem op mijn werk, dus een probleem met cars heb ik niet. Ik zit in de zorg en eet samen met clienten, ik kan dan alleen met hen mee eten. Ik kan mezelf niet een kipfilet geven en hen een bammetje kaas.Dat is het voordeel van een shake, dat is snel en clienten worden niet jaloers, zij zien dat toch niet als eten.

Laatst bewerkt:
Niet teveel brood eten op een dag.
Ik zet ook makkelijk aan en veel brrood in de kuur is echt dikmaker.

...maar is de gym dicht, een feestdag noemen ze dat :( niks feest als ik niet trainen kan!

Gvd... Helemaal vergeten dat het Pinksteren is... :mad:

Zet je die B12 en straks ook de HCG ook IM in je glutes? Of zet je die met een insulinespuitje onderhuids in je buik ofzo?

Heb zelf trouwens ook in een verzorgingstehuis, ziekenhuis en verpleeghuis gewerkt en daar hadden we gewoon een aparte kantine...
Bovendien, meestal eten ze daar 's middags toch warm? Bij mij toen in ieder geval wel.

Er zijn trouwens een hoop voedingstips te vinden hier op de site. Ook voor op het werk. Denk aan een tonijn- of kipsalade ofzo. Beetje pasta er in voor de carbs... heerlijk!

Zelf neem ik alleen een shakie direct na de training en, als ik niet 's avonds getraind heb, voor het slapen gaan (night proteine van XXL, toch weer snel zo'n 500 kcal en een berg eiwitten die gedurende de nacht opgenomen worden).

Maar goed, dit zal je allemaal wel al weten denk ik.

Je begint de Mdrol te voelen begrijp ik?

@ Erik Ben benieuwd wat deze monster kuur je gaat brengen ouwe. Ben ook benieuwd wat je van die m-drol vindt

Terug
Naar boven