AndroidHealthClinic

Eerste kuur Tren E Test E Winny

• Topic Starter Topic Starter
Zet je die B12 en straks ook de HCG ook IM in je glutes? Of zet je die met een insulinespuitje onderhuids in je buik ofzo?

Heb zelf trouwens ook in een verzorgingstehuis, ziekenhuis en verpleeghuis gewerkt en daar hadden we gewoon een aparte kantine...
Bovendien, meestal eten ze daar 's middags toch warm? Bij mij toen in ieder geval wel.

Je begint de Mdrol te voelen begrijp ik?

-B12 en HCG zet ik in mijn delts, heb ook quads geprobeerd maar daar had ik meer last. In mijn schouder merk ik er echt niks van als ik heel rustig spuit. Met een 12.7mm naald is het in je delt heel makkelijk IM zetten.

-ik werk op een kleine groep, net een huiskamer en maak de maaltijden voor de bewoners ook. Heb geen pauze en ook geen kantine. De regels over andere maaltijden eten dan de bewoners zijn best streng. Begrijpelijk ook, je kant niet zelf luxe eten en hen bammetjes voorzetten. Maar ik kom er wel uit als ik creatief doe. In de avond kook ik voor de groep.

En over die m-drol; morgen ga ik trainen en zal een update geven wat dat betreft.

Laatst bewerkt:
-B12 en HCG zet ik in mijn delts, heb ook quads geprobeerd maar daar had ik meer last. In mijn schouder merk ik er echt niks van als ik heel rustig spuit. Met een 12.7mm naald is het in je delt heel makkelijk IM zetten.

-ik werk op een kleine groep, net een huiskamer en maak de maaltijden voor de bewoners ook. Heb geen pauze en ook geen kantine. De regels over andere maaltijden eten dan de bewoners zijn best streng. Begrijpelijk ook, je kant niet zelf luxe eten en hen bammetjes voorzetten. Maar ik kom er wel uit als ik creatief doe. In de avond kook ik voor de groep.

En over die m-drol; morgen ga ik trainen en zal een update geven wat dat betreft.

Ok, duidelijk.

Wel gezellig zo'n huiskamer sfeertje, maar het heeft dus ook zijn nadelen...

Ben benieuwd hoe het trainen je morgen vergaat!

:mad::mad::mad::mad:

Gisterenavond kwam pijn in mijn stuit opzetten, zelfde soort pijn als ik de eerste keer had op de injectieplaats maar nu bij mijn stuitbeen. Vandaag doet het helemaal zeer. Benentraining ging sowieso niet maar ik toch proberen bovenlichaam te trainen. Het gaan liggen op een bank om met dumbbells te gaan pressen ging helemaal niet. Ging zowat door de grond bij het gaan liggen en kon nauwelijks meer opstaan. Ben gelijk weer naar huis gegaan en baal ontzettend dat het trainen echt niet ging.

Heb niks verkeerd gedaan met trainen, het moet wel van het prikken komen maar wat het is? Iemand daar ervaring mee dat de pijn van de injectie op een andere plek is als de injectiespot zelf? Alsof de vloeistof zich verplaatst heeft en bij mijn stuit nu aan het irriteren is. Want op de injectiespot heb ik echt 0,0 pijn gehad. Rondom het stuitbeen komen alle zenuwbanen vanuit de benen samen richting ruggenmerg vandaar denk ik dat het zoveel zeer doet ???

Enige goede nieuws is dat ik vanaf woensdag op +2 kilo precies zit. Dat viel mij reuze mee aangezien ik beroerd train de afgelopen week.

Laatst bewerkt:
misschien omdat je flink een minuut drukt op de spot na jet injecteren. probeer de volgende injectie gewoon met andere voorzorg en nazorg te zetten.

misschien omdat je flink een minuut drukt op de spot na jet injecteren. probeer de volgende injectie gewoon met andere voorzorg en nazorg te zetten.

Dank voor de tip,dat ga ik eens anders doen. Denk er ook over om quads te proberen als deze plek nog zo blijft voelen. Krijgt het net even langer rust.

Het vervelende is dat de plek ook wat warm is merkte ik net. Koelen met ijs helpt erg om de pijn te verlichten. Heb net maar een ibuprofen genomen vanwege de ontstekingsremmende werking. Maar eigenlijk wil ik geen pijnstillers naast m-drol. Dat koelen met ijs houd ik voorlopig vol omdat ik het idee heb dat dat erg werkt.

Hoe het kan??? heb de vial ontsmet, naald was steriel injectiespot schoongemaakt en de eerste keer ging heel goed en nu de tweede keer dit ....

Laatst bewerkt:
erik lekker 2 kilo erbij maar klote dat je pijn hebt en geen benen kan pakken, dat had ik ook zo vaak als je ligt op een bank dat ging al heel moeilijk, wat je kan doen is je haren scheren waar je injecteert kan veel verschil maken en spuit met olie erin onder heet water beetje zetten. Succes

ben benieuwd wat mdrol gaat doen komende weken

Hoe gaat het nu met je stuitje?
Vandaag kunnen trainen?

Gisterenavond kwam pijn in mijn stuit opzetten, zelfde soort pijn als ik de eerste keer had op de injectieplaats maar nu bij mijn stuitbeen. Vandaag doet het helemaal zeer. Benentraining ging sowieso niet maar ik toch proberen bovenlichaam te trainen. Het gaan liggen op een bank om met dumbbells>dumbbells te gaan pressen ging helemaal niet. Ging zowat door de grond bij het gaan liggen en kon nauwelijks meer opstaan. Ben gelijk weer naar huis gegaan en baal ontzettend dat het trainen echt niet ging.

Heb niks verkeerd gedaan met trainen, het moet wel van het prikken komen maar wat het is? Iemand daar ervaring mee dat de pijn van de injectie op een andere plek is als de injectiespot zelf? Alsof de vloeistof zich verplaatst heeft en bij mijn stuit nu aan het irriteren is. Want op de injectiespot heb ik echt 0,0 pijn gehad. Rondom het stuitbeen komen alle zenuwbanen vanuit de benen samen richting ruggenmerg vandaar denk ik dat het zoveel zeer doet ???

Enige goede nieuws is dat ik vanaf woensdag op +2 kilo precies zit. Dat viel mij reuze mee aangezien ik beroerd train de afgelopen week.
je hebt een zenuw geraakt bro,heb hetzelfde gehad,vreselijke pijn in je stuitje/onderrug,ver van de in jectiespot,duurde bij mij 5-6 dagen echt zwaar k*t,kon ook niet meer trainen die dagen,verging van de pijn bij inspanning,doe ff rustig aan en neem ibo'tjes,succes

je hebt een zenuw geraakt bro,heb hetzelfde gehad,vreselijke pijn in je stuitje/onderrug,ver van de in jectiespot,duurde bij mij 5-6 dagen echt zwaar k*t,kon ook niet meer trainen die dagen,verging van de pijn bij inspanning,doe ff rustig aan en neem ibo'tjes,succes

Moet mn karma beter verdelen anders had je gehad. Fijn om te weten wat het nu ongeveer is. Dacht al aan een ontsteking. Nee trainen ging echt niet.

Vandaag ga ik trainen maar dan alleen maar machines, zou nog niet kunnen gaan liggen op een bank en dan een benchpress doen bijvoorbeeld. Maar het is nu al stukken minder pijnlijk dan eerste.

Heb weer kunnen trainen, vooral machines gedaan omdat stuitje nog behoorlijk zeer doet maar het gaat. Kan dus niet echt stats geven omdat ik oefeningen gedaan heb die ik nooit doe.

Had wel behoorlijk meer kracht al, niet echt qua 1rm maar wel dat ik makkelijk 8-10 herhalingen kon doen waar ik er eerst 5 zou doen. Kon de training ook makkelijk afmaken terwijl ik normaal moeite heb triceps nog fatsoenlijk te doen. Ben benieuwd of ik veel spierpijn heb morgen.

Gewicht is van 83 naar 86 gegaan in een week tijd. Ik heb geen bloat, geen dikke kop of andere plekken waar ik zichtbaar vocht vasthoud.

En over de m-drol, ik had met epistane de eerste week meer last van moeheid en backpumps maar had toen ook veel intensiever getraind. Maar het belangrijkste voel je toch niet, wat m-drol doet voor mijn lever kan ik niet voelen. Heb op dit moment echt geen sides en het belangrijkste, geen gevoelige tepels, schijven of bobbels. *fingers crossed* Die tren gyno blijft als een soort zwaard van Damocles boven mijn hoofd hangen.
Vandaag trouwens 3e injectie gezet, deze keer mijn rechter bovenbeen. Na die ervaring van mijn stuitje denk ik dat meer wisselen zinvol is.

En ben nu twee dagen aan de 25mcg T3, daar merk ik helemaal niks van los van dat ik gewoon goed honger heb, hetgeen bij mij wel eens een probleem is; eetlust. Maar ik neem het niet vanwege afvallen maar vanwege dat ik gelezen heb dat tren de omzetting van T4 naar T3 verminderd en dat dat een indirect effect heeft op prolactine. Als iemand daar een echt bewijs in de vorm van een artikel/onderzoek over heeft, graag! Ik zie het slechts regelmatig genoemd maar zonder literatuurverwijzing.

Laatst bewerkt:

Gisterenavond kwam pijn in mijn stuit opzetten, zelfde soort pijn als ik de eerste keer had op de injectieplaats maar nu bij mijn stuitbeen. Vandaag doet het helemaal zeer. Benentraining ging sowieso niet maar ik toch proberen bovenlichaam te trainen. Het gaan liggen op een bank om met "dumbbells">dumbbells te gaan pressen ging helemaal niet. Ging zowat door de grond bij het gaan liggen en kon nauwelijks meer opstaan. Ben gelijk weer naar huis gegaan en baal ontzettend dat het trainen echt niet ging.

Ik had net hetzelfe enkele weken terug.
1ste injectie ok, nergens pijn
2de injectie in de bil en dan 3-4 dagen last gehad van een plaats, 10-15 cm van de injectiespot. (ook onderrug, stuit ofzoiets)
3de injectie weer hetzelfde maar een week lang last gehad op dezelfde plaats.
Sindsdien niet meer in bil geinjecteerd, maar terug overgeschakeld naar quads.
bizarre shit :D

• Like
Waarderingen: Ymir
Ik had net hetzelfe enkele weken terug.
1ste injectie ok, nergens pijn
2de injectie in de bil en dan 3-4 dagen last gehad van een plaats, 10-15 cm van de injectiespot. (ook onderrug, stuit ofzoiets)
3de injectie weer hetzelfde maar een week lang last gehad op dezelfde plaats.
Sindsdien niet meer in bil geinjecteerd, maar terug overgeschakeld naar quads.
bizarre shit :D

Ja dit klinkt heel erg als was ik ook had. vond die pijn best freaky, kan niet goed zijn wat daar binnen was, zenuw, ontsteking. geen idee ???
En idd laatste keer bovenbeen was gewoon een normale stramme bovenbeen. Dat is irritant maar goed mee om te gaan. De onderrug stuitpijn vond ik echt zodanig dat ik niet trainen kon. Ik ga denk ik ook eerst een paar keer bovenbeen doen.

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Vandaag de 2e keer bovenlichaam gedaan, heerlijk getraind en kon net als de vorige keer makkelijk 8 herhalingen pakken waar ik eerst op 3-4 reps zat met dat gewicht. Maximaal kracht is niet omhoog gegaan nog.

Had voor mijn kuur bewust op maximaal reps getraind om sterker te zijn in pezen en spiervezels. Mijn idee is die maximaal kracht eerst eens op te bouwen tot 8-10 reps om meer op maximale atrofie te trainen. De superdrol begint nu eindelijk te werken en kan niet wachten tot de "Trenbolone">tren gaat werken. Ben zo benieuwd hoe dat voelt.

Heb nog geen sides; geen nachtzweet, goed slaapritme, niet kortademig, veel eetlust en ontspannen, totaal niks van agressiever zijn oid. Stuitpijn is denk ik morgen wel helemaal over en dan is het hoogtijd voor benentraining.

Vandaag weer eens bovenlichaam getraind. Normaal ervaar ik full upperbody als zwaar wat volume betreft. Dat ging nu echt makkelijker terwijl ik het vandaag heel druk gehad heb.

Gewicht is 86.8 en kwam van de 83 kilo, goede vooruitgang dus. Alleen als ik het vergelijk met mijn eerste prohormoon cycle ging het toen harder ook al was dat epi en pak ik nu m-drol. Maar die cycle was eigenlijk te kort geleden, toch iets van gewenning denk ik. Tren en Test moeten nog komen denk ik, zit nu op ruim anderhalve week.

Hoe gaat het Erik? Heb je mijn mail nog ontvangen? Ben benieuwd wat de vorderingen zijn!

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Als je het over de duivel hebt:) gaat lekker dus, ga zo door!

Mooi!
Het gaat dus goed!

Geen last meer van je stuitje?

En zet je nu alles in je quads, of ben je toch weer in je glutes gaan zetten?

Pas trouwens wel op dat je niet te hard gaat gainen.
3,8 kg in anderhalve week is behoorlijk veel! Zeker aangezien eigenlijk alleen de m-drol al echt aan het werk is.
Misschien toch ook een groot gedeelte vocht...

Laatst bewerkt:
@LuckyLuckass
Jij bent altijd van de nachtelijke reacties blijkbaar :) Ja ik zet voorlopig alles maar in mijn bovenbeen, dan weet ik dat ik een stram been krijg maar heb ik geen gekke dingen zoals dat stuitje. Als ik erop let voel ik nog waar het gezeten heeft maar het is wel weg nu.

Ja veel he die 3.8 kilo maar eerdere keren kon ik naturel van cutten naar bulken ook veel aankomen in maar een week tijd. En wat vocht betreft, ik let erop om geen zout ergens op te doen, geen chips zoute pinda's enzo. En ik heb nog geen dikke kop zoals ik ken van mensen die een kickstart nemen met dbol.

Wat ik in vorige reactie over sides vergeten ben; heb geen last van bloedneuzen, bonkend hoofd met zwaar trainen en een algeheel gevoel van een te hoge bloeddruk. Dat had ik met epi-tren zo sterk maar nu helemaal niet.

Dit zo beoordelend heb ik het idee dat mijn oestrogeen goed binnen de perken gehouden wordt door aromasin zonder dat het teveel onderdrukt wordt want heb ook geen lethargy of pijnlijke gewrichten. En bovenal niks wat op een gyno duidt!

Laatst bewerkt:
Heb veel late diensten (vandaar de nachtelijke reacties)...

Maar dat klinkt goed allemaal!
Hopen dat het zo blijft!

• Like
Waarderingen: Ymir
Erik, hoe gaat het hier?

Verschrikkelijk veels te druk. Aankomende donderdag moet er voor een praktijkperiode van alles af zijn of ik moet teveel overdoen. Ik kom niet toe aan voldoende training en eten is ook niet optimaal. Nog een week keihard werken en dan zit dat erop

Maar goed een update: bekende bijwerkingen als iets gyno achtigs of gevoelige tepels heb ik 0,0 last van. Ik slaap prima ook al lig ik onder een dakkapel en is het midden in de nacht nog 26 graden. Ik dacht dat je er ging zweten van tren maar het is gewoon behaagelijk lekker warm onder die dakkapel. Ook hoest ik niet.

Maar had wel gedacht dat de krachttoename meer spectaculair zou zijn, tot nu toe is het zoals het voor mij bekende gevoel van m-drol maar niet veel meer dan dat. Wel ben ik vet kwijt maar dat komt ook omdat ik het te druk heb nu. Ik zit op 86 kilo nu, drie kilo erbij waarvan niks in de laatste week :(

Ik hoop maar dat vanaf volgende week de test en tren keihard inslaat en ik meer tijd voor trainen heb.

O ja als laatste, heb tijdens mijn laatste injectie denk ik weer een zenuw geraakt, ditmaal mijn been. Doet zeer maar het gaat. Ik zag een volledige spiercontractie tijdens het prikken op een gegeven moment en een behoorlijke steek, dat moet de zenuw geweest zijn.

Laatst bewerkt:
Hey Erik!

Bedankt voor je reactie op m'n kuurvoorstel!

Wel balen dat het prikken toch tegenvalt...
Hoop dat het bij mij wat makkelijker zal gaan.
Gaat het prikken in de schouder trouwens makkelijker?

Tot nu toe weinig verschil met de ph cycle begrijp ik?
Alleen minder last van atrofie vanwege de HCG?

Heb je wel meer trek door de B12, of merk je daar ook weinig van?

Wel zuur dat je het nu zo druk hebt.
Afgezien van dat je dan niet aan voldoende voeding, rust en training toekomt zorgt het misschien ook voor de nodige stress, wat de gains ook weer belemmert...
Maar vanaf donderdag heb je het iets rustiger begrijp ik?

Ben benieuwd wanneer de test en de tren in gaan slaan!

Terug
Naar boven