XXL Nutrition

Eerste kuur Tren E Test E Winny

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Pietje, vroeg me wel eens af of jij ook meeleest. Ja dus, nice.

Maare update...het is nu net week 10 van mijn kuur.

Dinsdag borst training gedaan en kon eindelijk een fatsoenlijke 8 reps halen met 32 kilo dumbbells terwijl de 30kg dumbbells echt een plateau waren voor mijn kuur, haalde ze zelf geen 1 rep die 32kg. Voor de rest heerlijk getraind met meer sets en vooral langere sets.

Vandaag rug getraind en met de pulldown van de 120 naar 140 kilo. 3 reps maar toch...Eigenlijk kon ik op alle oefeningen een kilo of 5-10 meer en meer sets

Gewicht is inmiddels van 88.8 naar 90.0 gegaan. (beginstats 83)

Al met al komt mijn kuur wat laat echt op gang. Ik ga dan ook langer door dan de standaard 12 weken. Nu eerst 4 weken test en tren. Ik heb tren a en test p bijgemengd en ga EOD zetten. Heb uitgerekend dat ik dan heel mooi stabiele bloedwaarden ga krijgen op het niveau van nu. En door het bijmengen heb ik precies genoeg en houd geen restjes over na mijn kuur. Het zijn wat gekke getallen door het mengen maar ik ga spuiten per week 150 mg test p 375 mg test e 185 mg tren a 300mg tren e. Ja dus ongeveer net zoveel test en tren per week, alleen iets andere esters erbij.

Daarna nog 4 weken met alleen winstol 50mg per dag en test prop 400mg per week en dan ben ik iets van 14 september klaar met een 16 weken kuur.

Doel is de 95 halen en iets vet verliezen. Vet% is denk ik niet gestegen maar mag wel wat dalen.

Sides tot nu toe; zweten tijdens trainen niet normaal meer. Opvliegers van hitte en drijfnat worden tijdens slapen. Drink dus ook behoorlijk veel meer. Geen gyno verschijnselen, wel iets gevoelig maar niet dik, geen schijf of knobbel en dan vind ik het verder prima. En ook helemaal 0.0 wat agressie of gedragsverandering betreft. Voel me energiek (terwijl ik me tijdens een PH cycle moe voelde, kwestie van meer oestrogeen denk ik) heb zin in trainen en kijk wat vaker in de spiegel....dat was het wel.

CU

Erik

Laatst bewerkt:
goeie update erik!leuk om te lezen

Gaat lekker dus. blijf knallen ouwe. wel een dijk van een eerste kuur zeg.

trouwens hoe bedoel je met meer setjes dan?doe je nu veel meer setjes per oefening?en komen er nog foto's?

trouwens hoe bedoel je met meer setjes dan?doe je nu veel meer setjes per oefening?en komen er nog foto's?

1-2 meer setjes per oefening en dus ook 4-7 setjes meer per training en waar ik eerst vrij lage reps deed (meestal 5) doe ik nu eerder 8-10.

En foto's we zullen zien....ik ga niks beloven nog.

en waarom pak je de winstroll?op het laast?

lijkt me toch niet echt nodig als je tren in je kuur hebt toch?

Waarschijnlijk om droog (zonder vocht iig;)) uit de kuur te komen.

Idd, daarom staat het in mijn schema. Waarom ik het pak, omdat het in mijn schema staat. Met andere woorden, misschien moet ik er eens over denken want ondanks de 500mg test die ik naast tren zet heb ik nauwelijks bloat minder dan ik verwacht had tenminste. Maar ik sta aan de andere kant ook niet zo droog dat als ik eerlijk ben het verwacht dat het winstol effect van vochtafdrijving nu echt het verschil zal maken wat keiharde droge look betreft. Uhmmm ik denk nog even wat ik ga doen. Het zou ook een mooie cut kuur kunnen zijn voor volgende zomer met wat tren a en test p. En een oral minder vind mijn lijf denk ik ook wel fijn op dit moment.

En verder heb ik weer eens injectie pijn alsof het mijn eerste injectie is. Blijkbaar is er toch gewenning aan een stof en nu ik test p en tren a een beetje erbij pak heb ik dus weer een zere reet :D Ach geeft niks, niet vergeleken met dat stuitje wat ik in het begin had, daar kon ik niet meer mee trainen. Maar ik moet vanavond dus weer injecteren, het is best veel EOD.

Laatst bewerkt:
hoe gaat verder het injecteren erik?goed is het makkelijk?valt het je allemaal mee?

hoe gaat verder het injecteren erik?goed is het makkelijk?valt het je allemaal mee?

Zoals je leest ben ik van elke 5 dagen prikken naar om de dag gegaan (EOD) ja dus prikken valt wel mee, nu is die acetaat of prop een beetje wennen denk ik. Voor mij persoonlijk is de truc om net voor het slapen te injecteren, in elk geval niet meer veel te lopen na het prikken.

De prikdrempel was ik na de eerste keer wel voorbij maar ik had dan ook al eerder geprikt tijdens mijn studie. In bovenbeen prikken echter doe ik nog steeds niet graag, 3 van de 4 keer daar toch iets van een zenuw geraakt en maar gestopt met benen prikken.

Wat zijn je krachtstats nu op de bench en dead?

En je gewicht? Eet je al volgens je voorgenomen eetschema (4000cal)?

erik alweer tijd voor update?gaat goed?ben benieuwd

Wat zijn je krachtstats nu op de bench en dead?

Bench dumbbell 10 reps 30 kilo of 5 reps 32 kilo
Deadlift niet veel vooruitgang, benen gaan niet heel lekker

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

En je gewicht? Eet je al volgens je voorgenomen eetschema (4000cal)?

Ging opeens vrij hard naar de 90.5 en daar blijft het nu anderhalve week al steken. Ik meet niet echt wat ik eet maar zit eerder op 3200kcal dan 4000. Kost me keiveel moeite zoveel eten. Door dat geprop met eten staat het me zelfs vaak tegen dat eten.

Laatst bewerkt:
Je dient naarmate je meer massa krijgt je intake aan te passen.

oke dan hoeveel heb je nu dus al gepakt?en hoelang heb je nog?

erik alweer tijd voor update?gaat goed?ben benieuwd

Train echt heel lekker, ben algeheel wat sterker. Zie het resultaat steeds duidelijker, zeker armen en borst. Had van de week gevoelige tepels en iets knobbeligs. Aromasin maar weer gepakt en knobbel is redelijk weg gevoeligheid blijft.

verder twijfel ik over winny wel of niet doen als afsluiter......?

Maar ben eerlijk, ik had meer verwacht in krachttoename zeker en ook in massa gains. Kilo of 7 is niet heel slecht maar toch.....

Ik blijf eerlijk zaken opschrijven ook als het niet helemaal meevalt zoals nu maar ik denk geen foto te gaan plaatsen. Heeft met werk te maken vooral. Als iemand het ziet van werk of opleiding heb ik een reputatie die mij echt kan schaden. Zal verder wel eerlijk zijn met stats en verzin echt niks bij om extra groot te lijken. Ik verzin geen +30 kilo op een deadlift als het er niet is.

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Je dient naarmate je meer massa krijgt je intake aan te passen.

Nog een tandje harder me best doen, vreten tegen de klippen op. Gaat ik doen.

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

oke dan hoeveel heb je nu dus al gepakt?en hoelang heb je nog?

Heb tot 13-09 en ben van 82.5 naar 90.5 gegaan. Vet% geen idee niet echt veel vet kwijt.

90kilo bij 12% is wel buff ouwe.

dat zal er zeker buf uit zien!

Terug
Naar boven