Fitness Seller

Eerste kuur winny/test-e/bold/provi

succes van de week weeer we blijven je volgen

• Topic Starter Topic Starter
Net schouders, trapezium en onderarmen getraind. Buik kwam ik niet meer aan toe. Die moet ik er morgen maar bij doen.

Heerlijk getraind! Wat een pomp! Keek na de training in de spiegel en ik leek net een BB'er, met die volle schouders!

Kracht gaat langzaam vooruit. Nog geen PR na PR, maar toch ga ik vooruit.

Hou voor m'n gevoel wel veel vocht vast. Hoop dat hier nog verandering in gaat komen. Ik blijf nog tot volgende week woensdag aan de winny. Daarna ga ik over op 50mg provi. Als ik dan na een week nog steeds zoveel vocht vast houd, moet ik er nog maar eens over nadenken. Misschien dat ik er dan nog een klein beetje mast naast ga zetten ofzo.
Nu echter eerst maar eens proberen meer water te drinken, minder zout te eten en afwachten of de provi wat gaat doen.

Begin trouwens wel meer haar te verliezen. Had toch beste plukken in m'n handen tijdens het douchen.

Morgen weer spuiten. Woensdag weer wegen en meten. Ik ben benieuwd!

Leuk man ik ben benieuwd naar je gaines. Lijkt me trouwens best een complexe kuur zo je eerste, meestal lees je andere dingen...

wat train je voor onderarmen??welke oefeningen? je bent lekker bezig hoe gaat het met gewicht?

Leuk man ik ben benieuwd naar je gaines. Lijkt me trouwens best een complexe kuur zo je eerste, meestal lees je andere dingen...

Ja, klopt.
M'n kuur is iets uitgebreider dan een test only kuurtje. Massa pakken is dan ook niet mijn enige doel.
Daarbij vind ik het wel leuk om te experimenteren.

Bold vond ik het meest interessant. Nou, dat zet je niet alleen, dus daar gaat test naast. Dan wil je ook nog droog blijven, dus provi erbij. Enz. enz.

Sommigen zullen de kuur onnodig complex vinden, maar ik denk dat het een goeie kuur is. Misschien had wat lichter ook gekund, maar wil het wel meteen goed doen. We zullen zien wat de kuur uiteindelijk allemaal gaat brengen.

gaan er ook foto's komen?

wat train je voor onderarmen??welke oefeningen? je bent lekker bezig hoe gaat het met gewicht?

Op m'n schouder dag pak ik ook altijd mijn onderarmen mee. Doe momenteel met name die oefening met een stokje en een touwtje. Je weet wel. Een stokje met in het midden van de stok een touwtje bevestigd waaraan je een dumbbell hangt. Vervolgens rol je het stokje zodat het touwtje er omheen draait en de dumbbell omhoog komt. Weet niet hoe die oefening heet. Doe daarmee supersets tot ik het niet meer omhoog krijg. Dan even rusten en later nog een keer. Ga later misschien nog wristcurls toevoegen.
Met de shrugs krijgen ze het ook zwaar te verduren.

Verder pak ik ze ook al mee met de rugtraining (deadlift, optrekken enz).

Gewicht is als het goed is weer omhoog gegaan. Maar de officiële meting komt woendag.

ben benieuwd succes man!

Denk het niet. Heb nog nooit foto's van mezelf gemaakt (op die manier).
Heb dus ook geen before pics. Zou dan nu snel foto's moeten maken. Heb daar niet veel zin in. Daarbij ben ik zelf nog lang niet tevreden met m'n lichaam. Hoewel het er, direct na de training, wel al redelijk uit begint te zien. Maar ben er nog niet echt trots op. Ben dus niet van plan foto's te gaan posten.

Ik weet het. Jullie vinden het jammer, maar hopelijk begrijpen jullie het wel.

Laatst bewerkt:
Ik lees ook mee hoor! Succes gab

Denk het niet. Heb nog nooit foto's van mezelf gemaakt (op die manier).
Heb dus ook geen before pics. Zou dan nu snel foto's moeten maken. Heb daar niet veel zin in. Daarbij ben ik zelf nog lang niet tevreden met m'n lichaam. Hoewel het er, direct na de training, wel al redelijk uit begint te zien. Maar ben er nog niet echt trots op. Ben dus niet van plan foto's te gaan posten.

Ik weet het. Jullie vinden het jammer, maar hopelijk begrijpen jullie het wel.

Gewoon een eerlijk antwoord.
Maar waar ben jij het meest trots op, en maak anders daarvan een foto.
Altijd leuk je uitblinker te laten zien.

Laatst bewerkt:
Gewoon een eerlijk antwoord.
Maar waar ben ij het meest trots op, en maak anders daarvan een foto.
Altijd leuk je uitblinker te laten zien.

Waar ben ik het meest trots op... Lastig... Ben zoals gezegd nog niet tevreden, eigenlijk met geen enkele spiergroep... Maar in sommige poses kan ik er misschien toch nog best redelijk uitzien. Misschien dat ik tegen het einde van de kuur een vriend zal vragen wat foto's te maken en dat ik de mooiste er dan uit kies.
MAAR IK BELOOF NIETS!

Weet trouwens wel waar ik het meest ontevreden mee ben. Dat zijn zonder twijfel mijn benen! Heb echt spillepootjes. Altijd al zo geweest. Mijn armen groeiden het snelst. Mijn benen blijven zwaar achter! Evenals mijn onderarmen en de achterkant schouders. Maar mijn benen zijn het ergste! Ben ook hard bezig daar verandering in te brengen, maar het wil nog niet echt lukken. Hopelijk win ik daar gedurende de kuur toch wat massa!

komt vanzelf gewoon blijven knokken bro :)

Ik doe m'n best!

weet ik.

Gewoon knallen, maar dat komt wel goed denk ik! :D

Niet om te flamen, bro. Maar waarom niet een paar jaartjes natural doortrainen en dan pas kuren? Je kon er vast nog een hoop natural uitgehaald hebben.

Niet om te flamen, bro. Maar waarom niet een paar jaartjes natural doortrainen en dan pas kuren? Je kon er vast nog een hoop natural uitgehaald hebben.

Klopt. Waarschijnlijk had ik er de komende jaren best nog wat uit kunnen halen als natural.

Kort door de bocht; ik vond het te langzaam gaan.
Ik kom heel moeilijk aan. Kom van een erg licht gewicht. Als klein kind kreeg ik speciale voeding om een beetje aan te komen (wat niet echt lukte). Gedurende mijn jeugd heb ik zeer regelmatig vragen aan moeten horen over of ik ziek was, of ik wel genoeg at enz. Na m'n 18e kwam ik wel wat aan, maar dat was alleen wat vet. Ik was het zat om zo dun te zijn, dus ik ben gaan vreten als een malle. Ik trainde er toen echter niet bij, dus ontwikkelde een aardig buikje. Op een gegeven moment had ik spillepootjes, super dunne armpjes en dan ook nog een buikje... Dat zag er helemaal niet uit natuurlijk. Toen ben ik gaan trainen. Eerst m'n buikje er een beetje af getraind en toen echt op massa gaan trainen. Ben nu zo'n 3 jaar serieus aan het trainen. Heb voor mijn doen best goede resultaten geboekt, maar zie er nu pas een beetje normaal tot licht getraind uit. Als je dan op een gegeven moment met aas in aanraking komt en je komt er achter dat eigenlijk best wel veel mensen gebruiken. En het blijkt minder slecht voor je te zijn dan je in eerste instantie dacht, dan wordt het op een gegeven moment wel verleidelijk natuurlijk.
Hoef geen Jay Cutler te worden, maar wil er wel graag mooi gespierd uitzien.
Na lang lezen over aas besloot ik op een gegeven moment, **** it, ik doe het gewoon.

Klopt. Waarschijnlijk had ik er de komende jaren best nog wat uit kunnen halen als natural.

Kort door de bocht; ik vond het te langzaam gaan.
Ik kom heel moeilijk aan. Kom van een erg licht gewicht. Als klein kind kreeg ik speciale voeding om een beetje aan te komen (wat niet echt lukte). Gedurende mijn jeugd heb ik zeer regelmatig vragen aan moeten horen over of ik ziek was, of ik wel genoeg at enz. Na m'n 18e kwam ik wel wat aan, maar dat was alleen wat vet. Ik was het zat om zo dun te zijn, dus ik ben gaan vreten als een malle. Ik trainde er toen echter niet bij, dus ontwikkelde een aardig buikje. Op een gegeven moment had ik spillepootjes, super dunne armpjes en dan ook nog een buikje... Dat zag er helemaal niet uit natuurlijk. Toen ben ik gaan trainen. Eerst m'n buikje er een beetje af getraind en toen echt op massa gaan trainen. Ben nu zo'n 3 jaar serieus aan het trainen. Heb voor mijn doen best goede resultaten geboekt, maar zie er nu pas een beetje normaal tot licht getraind uit. Als je dan op een gegeven moment met aas in aanraking komt en je komt er achter dat eigenlijk best wel veel mensen gebruiken. En het blijkt minder slecht voor je te zijn dan je in eerste instantie dacht, dan wordt het op een gegeven moment wel verleidelijk natuurlijk.
Hoef geen Jay Cutler te worden, maar wil er wel graag mooi gespierd uitzien.
Na lang lezen over aas besloot ik op een gegeven moment, **** it, ik doe het gewoon.

Het is inderdaad allemaal heel betrekkelijk.
Je moet kijken waar je vandaan komt. Zelf woog ik 59kg toen ik 7 jaar geleden begon...
Als ik mijn vet% van toen ik mijn eerste kuur begon afzet tegen mijn vet% van nu dan zou ik ook op ongeveer 77kg zijn begonnen. (i know, i was a fat ****:D)
Dankzij aas is daar 5kg bijgekomen. op een relax vet% van 12%

Voor sommige is 82kg niet veel en inderdaad als ze beginnen op 80kg dan is dat inderdaad ook zo.
Maar iedereen is anders. Niet alle mensen komen nu eenmaal makkelijk aan en daarbij speelt leeftijd in mijn geval ook een rol.

Als jij vind dat het voor jou tijd is om aan aas te beginnen dan moet je dat doen.
Uiteindelijk leg je alleen verantwoording af aan jezelf...... en je vrouw in mijn geval :P

Anyway, keep it up:thumb:

Terug
Naar boven