hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk man ik ben benieuwd naar je gaines. Lijkt me trouwens best een complexe kuur zo je eerste, meestal lees je andere dingen...
wat train je voor onderarmen??welke oefeningen? je bent lekker bezig hoe gaat het met gewicht?
Denk het niet. Heb nog nooit foto's van mezelf gemaakt (op die manier).
Heb dus ook geen before pics. Zou dan nu snel foto's moeten maken. Heb daar niet veel zin in. Daarbij ben ik zelf nog lang niet tevreden met m'n lichaam. Hoewel het er, direct na de training, wel al redelijk uit begint te zien. Maar ben er nog niet echt trots op. Ben dus niet van plan foto's te gaan posten.
Ik weet het. Jullie vinden het jammer, maar hopelijk begrijpen jullie het wel.
Gewoon een eerlijk antwoord.
Maar waar ben ij het meest trots op, en maak anders daarvan een foto.
Altijd leuk je uitblinker te laten zien.
Niet om te flamen, bro. Maar waarom niet een paar jaartjes natural doortrainen en dan pas kuren? Je kon er vast nog een hoop natural uitgehaald hebben.
Klopt. Waarschijnlijk had ik er de komende jaren best nog wat uit kunnen halen als natural.
Kort door de bocht; ik vond het te langzaam gaan.
Ik kom heel moeilijk aan. Kom van een erg licht gewicht. Als klein kind kreeg ik speciale voeding om een beetje aan te komen (wat niet echt lukte). Gedurende mijn jeugd heb ik zeer regelmatig vragen aan moeten horen over of ik ziek was, of ik wel genoeg at enz. Na m'n 18e kwam ik wel wat aan, maar dat was alleen wat vet. Ik was het zat om zo dun te zijn, dus ik ben gaan vreten als een malle. Ik trainde er toen echter niet bij, dus ontwikkelde een aardig buikje. Op een gegeven moment had ik spillepootjes, super dunne armpjes en dan ook nog een buikje... Dat zag er helemaal niet uit natuurlijk. Toen ben ik gaan trainen. Eerst m'n buikje er een beetje af getraind en toen echt op massa gaan trainen. Ben nu zo'n 3 jaar serieus aan het trainen. Heb voor mijn doen best goede resultaten geboekt, maar zie er nu pas een beetje normaal tot licht getraind uit. Als je dan op een gegeven moment met aas in aanraking komt en je komt er achter dat eigenlijk best wel veel mensen gebruiken. En het blijkt minder slecht voor je te zijn dan je in eerste instantie dacht, dan wordt het op een gegeven moment wel verleidelijk natuurlijk.
Hoef geen Jay Cutler te worden, maar wil er wel graag mooi gespierd uitzien.
Na lang lezen over aas besloot ik op een gegeven moment, **** it, ik doe het gewoon.
)