- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net dat programma bij Koppen gekeken. Van wat ik begreep bleek uit het bloedonderzoek van die Diego dus vooral dat zijn nieren er onder leden. Extra motivatie dus om zoveel mogelijk water te drinken! Ik drink volgens mij namelijk echt te weinig. Zeker omdat m'n lichaam ook zoveel vocht vasthoud, heeft het te weinig vocht over om de boel te reinigen. Ga vanaf nu meteen een paar litertjes extra water drinken!
Hoop het wel... Laatste keer stond ik op 13.7%
Schat dat ik nu rond de 14.5% sta.
Het verrotte is echter dat het lichaamsvocht als vvm gerekend wordt.
Dus als ik na mijn kuur het vocht weer kwijt raak, daalt de vvm en veranderen de verhoudingen, waardoor het vet% stijgt ondanks dat de hoeveelheid vet het zelfde blijft.
We zullen zien.

Jeetje! 20kg...
Van wat voor vet% kwam je toen, voordat je met de cycle begon?
Ik stond een maandje of 5 geleden nog op ongeveer 80kg bij 20%. Wil nu toch wel onder de 15% blijven. Zodra ik daar boven kom ga ik drastisch aan de gang met carioen. Om te beginnen dan maar 30 min na iedere training. Dan kijken wat er gebeurd. Nu eerst maar even de meting van woensdag afwachten. Hopelijk valt het mee...