Bedankt jongens!
Ik ben blij dat jullie m'n logje waarderen.
Vind het ook leuk dat jullie het zo geïnteresseerd blijven volgen!
En ik heb weer het een en ander te melden!
Heb me vandaag inderdaad weer gewogen en gemeten. Mooie resultaten, maar eerst wat anders: want WTF wat had ik net een TOP training!
Heb borst en triceps getraind. Was erg moe, dus verwachtte er niet veel van. Na mijn dosis NO-explode naar de gym. Na een ligt setje incline db press om warm te worden heb ik meteen de 36kg dumbbells gepakt. Dit lukte 7x. Een 8e had er misschien ook nog wel in gezeten, maar ik wilde wat energie overhouden, want ik ging voor de volgende stap. Dit zijn de 40kg dumbbells. Daar tussenin hebben we niets in mijn gym... Een flinke stap, dus daarom maar wat hulp gevraagd. Was bang dat ik ze niet eens weg zou kunnen krijgen, maar die angst bleek ongegrond. Met wat begeleiding lukte het 7x!!!! Die laatste herhaling moest ik wel een beetje geholpen worden, maar de eerste 6 heb ik toch zo goed als alleen gedaan. Daarna nog een setje helemaal zonder hulp gedaan. Dit lukte nog 3x. De vierde wilde er net niet meer uit... Maar wat een prestatie! Een nieuw PR!!!
Dat bracht een enorm euforisch gevoel met zich mee. Ik voelde me meteen de koning van de gym. En dat terwijl ik vanmiddag nog dacht dat ik de aas nog niet echt een effect op mijn stemming had. Nu dus wel, door de prestaties.
Na de PR nog wat oefeningen gedaan om de boel helemaal af te matten. Ging allemaal heerlijk! Triceps ging ook perfect!
Verder wordt vandaag de laatste dag dat ik aan de winny zit. Morgen begin ik met de provi. Heb nog even overwogen het potje winny gewoon op te maken, maar uiteindelijk besloten dit niet te doen. 4 weken is voldoende.
Voor de training heb ik me nog gewogen en gemeten. Daarvan zijn dit de resultaten:
Gewicht: 78.5kg
Vet% : 13.7%
VVM : 67.7kg
Vocht : 49.6kg
De afgelopen week ben ik dus weer 1.4kg zwaarder geworden. Hiervan is 0.9kg vocht en 0.2kg vet. Dat betekend 0.3kg vvm zonder vocht.
Sinds het begin van de kuur, vier weken geleden heb ik 8.7kg gewonnen. Hiervan is 3.4kg vet, 3.9kg vocht en dus 1.4kg vvm zonder vocht.
Vergeet trouwens niet dat spieren niet vochtvrij zijn. Dus 1.4kg vvm zonder vocht is iets van 3 kg spier ofzo (tenminste, dat schat ik zelf zo in).
Al met al ben ik dus erg tevreden! Ben ook blij dat m'n vet% niet gestegen is. Dat had ik namelijk wel verwacht. Super dus!
Het begint trouwens wel op te vallen. Krijg al aardig wat opmerkingen. Vertel dat ik in de rebound zit en dat ik veel vocht vasthoud door crea enzo. Hoop dat ze dit blijven geloven.