MuscleMeat

Eerste kuur winny/test-e/bold/provi

• Topic Starter Topic Starter
Dat is precies wat ik vandaag zat te denken wat betreft je vochtprobleem. In plaats van zware middelen voedsel wat ook een beetje werkt. Ik kwam in je log kijken om dit te tikken maar je had het dus zelf ook bedacht.

Yep, maar evengoed bedankt. ;)

Gisteren rug gedaan. Laatste setje DL 3 herhalingen op 160kg. Weer een nieuw PR. Meer durfde ik niet. Begon onder dit gewicht mijn rug al bol te trekken en wil geen blessure.

Sinds ik gestopt ben met de winny heb ik wel een stuk minder last van backpumps!

Libido is momenteel trouwens perfect! Misschien soms zelfs wel een beetje TE goed...

Vandaag eigenlijk weer meten en wegen, maar ik stel het een dagje uit. Heb vannacht heel kort geslapen en wil echt even rusten. Morgen dus.

De HCG heb ik trouwens nog niet gezet. Ben nog even aan het bedenken hoe ik dat het best kan doen.

lekker bezig weer en ja altijd uitkijken man met je rug! je hebt er maar 1

hahaa je word een beest!

Zo, om te beginnen net weer even gemeten en gewogen. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben! Dit zijn de resultaten:

Gewicht : 80.3kg
Vet% : 12.5%
Vet-massa : 10.0kg
VVM : 70.3kg
Vocht : 51.5kg

Dat betekend in de afgelopen week (of eigenlijk 8 dagen); 0.2kg zwaarder, een verlies van 1kg en daarmee 1.2% vet, een toename van 0.9kg vocht en dus een toename van 0.3kg vvm zonder vocht! Geweldig dus!

Sinds het begin van de kuur, zo'n 6 weken geleden is de winst: 10.5kg in gewicht, waarvan 5.8kg vocht, 2.6kg vet en dus 2.1kg vvm zonder vocht. Ik ben uitermate tevreden met deze resultaten tot nu toe.

Hoewel de hoeveelheid lichaamsvocht weer omhoog is gegaan, heb ik juist het idee dat ik droger ben geworden. M'n sokken laten een minder heftige afdruk achter en afgezien van een rode kop (die overigens niet dik is, geen plofkop dus) merk ik er de afgelopen dagen weinig van. Eerst merkte ik het ook echt wel als ik diep inademde. Ik voelde dan gewoon vocht achter mijn longen, maar dat is niet meer. Ik ben een tevreden mens!

Lekker schouders, buik en trapezium getraind vandaag. Ging gewoon lekker. Heb de nadruk op de achterkant en zijkant schouders gelegd. Voelt wel goed.

Na de training weer een halfuurtje (ex 5 min. cooldown) op de cross-trainer met een hartslag rond de 160. Toen een banaantje en daarna even de sauna in geweest. Lekker hoor!

Het topic van Krieltje over de anabolenpoli raak ik weer aan het twijfelen over het gebruik van hcg tijdens de kuur. Ik kom daar maar niet over uit... Nou, daar ga ik nog wel even over brainstormen. Meningen hieromtrent zijn welkom!

Ja, precies... en m'n onderrug is al niet bepaalt mijn sterkste punt...

Maar wel lekker; aan zoveel gewicht staan te sjorren!

Niet je sterkste punt ??? ik vind 160kg DL erg goed.
Ik train zelf heel rustig onderrug met 120kg, hoger ga ik niet.
Ik vind dat het meeste linke gedeelte van je lichaam om te trainen.

maar verder gaat goed bro. :)

Ik zou maar wat meer gaan eten als ik jou was. Mijn zoontje eet nog meer

Ik zou maar wat meer gaan eten als ik jou was. Mijn zoontje eet nog meer

Behaalt je zoontje ook dezelfde resultaten? Want het ik gain er goed op.

Maar inderdaad, het wordt denk ik inderdaad tijd dat ik de boel een beetje op ga schroeven. Maar niet teveel. Wil lean gainen en als het kan zelfs nog wat vet verbranden.

Mijn uiteindelijke doel (op dit moment) is rond de 85kg wegen met 8% vet. Ik zeg op dit moment, want zodra ik bij die doelen in de buurt kom heb ik ze waarschijnlijk al weer bijgesteld. Ik wil echter niet over mijn natuurlijke limiet. Wil niet telkens aas moeten gebruiken om mijn stats te behouden.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Niet je sterkste punt ??? ik vind 160kg DL erg goed.
Ik train zelf heel rustig onderrug met 120kg, hoger ga ik niet.
Ik vind dat het meeste linke gedeelte van je lichaam om te trainen.

maar verder gaat goed bro. :)

Ja... Ik heb al meerdere keren een blessure gehad door overbelasting. Duurde dan wel een maand of 3 voordat ik er weer vanaf was. Begon deze kuur dan ook heel rustig, met DL tot 110kg (wilde niet onder de 10 herhalingen komen). Maar op een gegeven moment ging dit zo lekker dat ik toch weer eens ging kijken hoe ver ik zou komen. 10x 130 lukte toen ook nog best makkelijk. Daarna hield ik op bij 5x150. Had daarna helemaal geen last. Vandaar dit keer voor de 160. Lukte 3x. Maar dat was wel m'n max. Voel het nu nog wel een beetje namelijk. Volgende keer sla ik denk de DL denk ik een keertje over om de boel even goed te laten herstellen. Daarna zien we wel weer verder.

Nee, hij groeit als kool. Veel slapen en ruim eten:D

Weet ik wel. Baby's en kinderen groeien het hardst:)

hahaha, die van mij is in 1.5 jaar 13 kilo gegroeid

Zo.. Ik heb er 10jr over gedaan om 20kg aantekomen :D

Zijn jullie nu gewoon m'n topic aan het highjacken?

Heb trouwens besloten 500UI HCG wekelijks te gaan zetten, verdeelt over 2 injects. Vanavond gaat de eerste erin met een slinspuitje. Denk dat ik m'n quad maar eens ga proberen.

Tevens vandaag m'n gewone prikdag. Vanavond dus weer 250 test en 500 bold in m'n kontje. Verder niet getraind vandaag. Beetje uitrusten.

Pregyl in je quad? Zou ik maar niet in je spier doen

Gewoon in buikvet.

idd. Wel aan je velletje trekken anders zit je in je buikspier:D

OK, maar vanwaar de voorkeur voor sub-q ipv IM?

nee hoor kan ook gewoon IM doe ik ook latijd werkt perfect.
Subq kan ook voor branderige geïrriteerdheid zorgen vind ik persoonlijk.
Maar maakt geen ruk uit, staat ook in de bijsluiter Subq of IM

Terug
Naar boven