Fitness Seller

Eerste kuur winny/test-e/bold/provi

• Topic Starter Topic Starter
GVD! Zet ik het net dan toch maar in m'n buikvet (hoewel ik nog steeds benieuwd ben naar waarom jullie voorkeur daar naar uitgaat), was vrijwel pijnloos, maar toen drukte ik het dopje weer op de naald. Zit die k*tnaald een beetje scheef en druk ik 'm zo door het doppie heen, m'n duim in. M'n buik voelde ik niet, maar m'n duim wel!

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

nee hoor kan ook gewoon IM doe ik ook latijd werkt perfect.
Subq kan ook voor branderige geïrriteerdheid zorgen vind ik persoonlijk.
Maar maakt geen ruk uit, staat ook in de bijsluiter Subq of IM

Dat dacht ik dus ook.

is ook zo

Buikvet is chill.
Zet al genoeg IM:p

Tot nu toe voel ik er nog niets van. Misschien inderdaad wel relaxt om het in het buikvet te zetten. Er is echter maar 1 manier op daar achter te komen, namelijk beide proberen. Volgende keer IM dus en dan zullen we zien wat me het beste bevalt.

Wat voor een naald heb je gebruikt om subq te zetten?

Wat voor een naald heb je gebruikt om subq te zetten?

Insulinespuit Microfine 0,5ml U100 0,33mm (29G) x 12,7mm (81953)

Daarmee kun je als het goed is ook gewoon IM zetten.

Ik het de hcg (5000 UI) vermengt met 2ml bac. bater, dus zet twee keer per week 0.1ml.

Dus toch besloten om HCG nu te zetten. Lijkt mij heel verstandig. Vingerprik doet zeer he, wees blij dat het je eigen injectie is. Als je dat bij een patient overkomt heb je stapels papierwerk voor een prikaccident en kopzorgen om allerlei enge ziektes.

Jij neemt het preventief toch? Je had nog nergens last van? Dan ga je denk ik ook helemaal niks van de HCG merken als het goed is en van dat prikkie al helemaal niets. Hooguit nog wat meer libido, dat had ik nogal opvallend zo een dag na HCG.

Die IM injectie waar ga je die zetten, bovenbeen of schouder of een andere plek?

Laatst bewerkt:
Is inderdaad preventief. Mijn ballen zijn volgens mij nog niet echt gekrompen. Misschien wel een tikkeltje zachter dan normaal, maar dat weet ik niet zeker.

Libido is inderdaad opvallend goed. Maar heb gisteren ook de gewone aas weer gezet, dat speelt ook mee voor m'n libido. Verder merk ik inderdaad niets van de hcg.

En die vingerprik was inderdaad niet fijn. Hij ging ook lekker diep... Maar liever van mezelf dan van een ander idd.

Waar ik die IM injectie ga zetten weet ik eigenlijk nog niet zo goed. Misschien probeer ik wel meerdere plekken. Maar moet zeggen dat het sub-q zetten ook wel erg beviel. Ik ben er dus nog niet helemaal over uit.

Overigens wordt ik volgens mij niet veel zwaarder momenteel, maar wel droger. Vind dat eigenlijk wel prettig. Dan kan m'n lichaam ondertussen een beetje wennen aan de zware gewichten, kan m'n huidje een beetje oprekken (dus minder kans op striae) en verlies ik vast wat vet. Ik kijk even aan hoe dat zich verder ontwikkeld. Afhankelijk van de resultaten van aankomende woensdag zal ik mijn voeding misschien iets aan gaan passen. We zullen zien.

haha ik heb me wel kunnen vermaken vnv, ruim half uur nodig gehad om je log door te lezen! interessant man! mooie kuur en veel van geleerd;)

ben benieuwd wat je woensdag weer weegt je hebt toch elke week meer asl een kilo gepakt ofniet?

Is inderdaad preventief. Mijn ballen zijn volgens mij nog niet echt gekrompen. Misschien wel een tikkeltje zachter dan normaal, maar dat weet ik niet zeker.

Libido is inderdaad opvallend goed. Maar heb gisteren ook de gewone aas weer gezet, dat speelt ook mee voor m'n libido. Verder merk ik inderdaad niets van de hcg.

En die vingerprik was inderdaad niet fijn. Hij ging ook lekker diep... Maar liever van mezelf dan van een ander idd.

Waar ik die IM injectie ga zetten weet ik eigenlijk nog niet zo goed. Misschien probeer ik wel meerdere plekken. Maar moet zeggen dat het sub-q zetten ook wel erg beviel. Ik ben er dus nog niet helemaal over uit.

Overigens wordt ik volgens mij niet veel zwaarder momenteel, maar wel droger. Vind dat eigenlijk wel prettig. Dan kan m'n lichaam ondertussen een beetje wennen aan de zware gewichten, kan m'n huidje een beetje oprekken (dus minder kans op striae) en verlies ik vast wat vet. Ik kijk even aan hoe dat zich verder ontwikkeld. Afhankelijk van de resultaten van aankomende woensdag zal ik mijn voeding misschien iets aan gaan passen. We zullen zien.

je libido piek komt door de verhoging van de test door hcg.Atrofie werk je er niet mee weg,op zijn hoogst 10 %

Die vingerprik herken ik hahahaha ook tig x gehad

haha ik heb me wel kunnen vermaken vnv, ruim half uur nodig gehad om je log door te lezen! interessant man! mooie kuur en veel van geleerd;)

Tnx!

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

ben benieuwd wat je woensdag weer weegt je hebt toch elke week meer asl een kilo gepakt ofniet?

Ja, volgens mij wel zoiets ja. Maar wordt momenteel volgens mij niet veel zwaarder meer. Wel droger (en win ondertussen nog steeds vvm massa). Is mooi! Ik krijg nu al teveel opmerkingen op mijn werk en in de sportschool... Daarbij heeft het een hoop voordelen. De aas werkt beter, minder aromatase, het ziet er beter uit, m'n lichaam kan even wennen aan de gewichten (hoewel ik nog wel sterker wordt) en zo zijn er nog wel wat voordelen. Het droger worden komt doordat ik nu minder kh's eet, meer eiwitten, en door de cardio. Maar ben ook heel benieuwd naar woensdag. Misschien pas ik de boel dan weer aan.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

je libido piek komt door de verhoging van de test door hcg.Atrofie werk je er niet mee weg,op zijn hoogst 10 %

Die vingerprik herken ik hahahaha ook tig x gehad

Ja, dat las ik in het topic over de aas poli. Die endo heeft jouw kunnen overtuigen begrijp ik? Ik heb er erg over getwijfeld. Hoor namelijk wel van veel mensen dat zij meteen verschil merken in het formaat en de structuur van hun ballen na het zetten van HCG... Is dat dan slechts van korte duur en heeft dat verder weinig invloed op de atrofie op de lange duur?

Wat adviseer jij mbt het hcg gebruik in een kuur als die van mij? Helemaal eruit laten? Of alleen aan het einde, vlak voor of tijdens het begin van de nakuur?

Update:

Overigens weer lekker getraind net! Borst, triceps, een klein beetje buik, half uurtje cardio en even de sauna in. Had voor het eerst energize van XXL geprobeerd. Het duurde even voordat het werkte, maar daarna ging ik als een speer. Had zo nog een uurtje extra door kunnen trainen. Tijdens de cardio kwam ik ook helemaal in 'the zone'.

Heb trouwens wel wat last van bijwerkingen. Ik heb het snel heet (niet zozeer tijdens de training, maar gewoon tijdens het werk). Loop het overgrote gedeelte van de dag ook met een rode kop rond (bloeddruk?). Het valt echt op. Krijg er regelmatig opmerkingen over. Of ik te lang in de zon gezeten heb ofzo. Heb normaal gesproken namelijk een extreem blanke huid, daardoor valt het extra op. Iemand een idee waardoor het komt en wat ik daaraan kan doen?

Daarbij heb ik de laatste tijd ook last van een soort kramp. Niet uit het niets, maar als bijvoorbeeld ik mijn arm even in een gebogen positie heb gehouden en ik strek hem ineens, om bijvoorbeeld iets te pakken, dan trekt mijn biceps meteen. Niet echte kramp, maar toch vervelend. Ik buig hem dan snel weer en strek hem daarna heel rustig om de boel een beetje op te rekken. Dit heb ik ook in mijn quads en glutes. Als ik bijvoorbeeld door mijn hurken wil zakken trekken die spieren ook meteen. Echt pijn doen het niet, maar toch voelt het vaag. Ben bang dat ik op die manier een keer een spierscheuringtje oploop ofzo. Iemand hier ideeën over?

heb ook altijd in een kuur spierkrampen, quads en borst en biceps vooral, als ik borst heb getraind en in de avond als ik mijn armen overkruis doe krampen ze al vast, volgens mij helptt zink en magnesium ervoor

heb ook altijd in een kuur spierkrampen, quads en borst en biceps vooral, als ik borst heb getraind en in de avond als ik mijn armen overkruis doe krampen ze al vast, volgens mij helptt zink en magnesium ervoor

Thanks. ZMA wil ik echter voor mijn nakuur bewaren. Daar wacht ik dus nog even mee.

Overigens was het vannacht echt verschrikkelijk. Ineens enorme kramp in mijn onderarm. Ik kon mijn arm niet meer strekken. Ik moest hem helemaal buigen en masseren. Na een paar minuten kon ik hem heel langzaam, stukje bij beetje strekken. Toen een tijdje gestrekt gehouden... Wat een k*tzooi. Dat deed pijn joh! Echt helemaal verkrampt!
Had trouwens rug en biceps getraind, waarbij ik tot de max ging wat grip betreft, dus dat verklaard het.

Vandaag overigens maar een rustdagje. Ben kapot. Het meten en wegen wordt dus even uitgesteld naar morgen.

aaaah zat alweer te wachten op nieuwe stats:D morgen maar dus:D

is ook zo man neem goed je rust man!want ze zegen in de rust groei je dus!groeie maa!

Ja... Ik vind het zelf ook jammer... Maar ben kapot. Kan nu beter even rusten en bijslapen ipv vermoeid te gaan trainen en weer een korte nacht.

Heel verstandig, en nu vroeg onder de wol. Dat taurine helpt tegen kramp, dat weet je toch? Heb je dat? En kalium ook. Moet je maar eens zoeken naar vochtafdrijvend kaliumrijk voedsel :)

Tnx!

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Ja, volgens mij wel zoiets ja. Maar wordt momenteel volgens mij niet veel zwaarder meer. Wel droger (en win ondertussen nog steeds vvm massa). Is mooi! Ik krijg nu al teveel opmerkingen op mijn werk en in de sportschool... Daarbij heeft het een hoop voordelen. De aas werkt beter, minder aromatase, het ziet er beter uit, m'n lichaam kan even wennen aan de gewichten (hoewel ik nog wel sterker wordt) en zo zijn er nog wel wat voordelen. Het droger worden komt doordat ik nu minder kh's eet, meer eiwitten, en door de cardio. Maar ben ook heel benieuwd naar woensdag. Misschien pas ik de boel dan weer aan.

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Ja, dat las ik in het topic over de aas poli. Die endo heeft jouw kunnen overtuigen begrijp ik? Ik heb er erg over getwijfeld. Hoor namelijk wel van veel mensen dat zij meteen verschil merken in het formaat en de structuur van hun ballen na het zetten van HCG... Is dat dan slechts van korte duur en heeft dat verder weinig invloed op de atrofie op de lange duur?

Wat adviseer jij mbt het hcg gebruik in een kuur als die van mij? Helemaal eruit laten? Of alleen aan het einde, vlak voor of tijdens het begin van de nakuur?

ik doe wat mijn endo me opdraagt,das appels en peren vergelijken.Maar zowiezo HMG ipv HCG.
Weet wel,iedereen papagaait,en imo een endo weet waar hij het over heeft.

Testosteron............> Aromtiseren>>stopt FSH (verantwoordelijk voor Spermarijping) En LH wat zorgt voor testosteron.

FSH is HMG en LH is HCG....LH maakt maar 10% vd omvang vd testikels van deel uit. De rest is door HMG,dus ja HMG zou beste zijn....nadeel peperduur. Heb toen vails gekocht,kost 30 euro st.....dure grap doe je max 2-3 injects mee.

Terug
Naar boven