XXL Nutrition

Eerste kuur

Leelord

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
81kg
Vetpercentage
17%
Hallo
Mijn naam is Tom 28 jaar ben 1m70 weeg 74 kilo vetpercentage is 17 %
Ik begin volgende week met mijn eerst kuur maar al voor ik begin zou ik graag wat meningen willen .

ik zou willen beginnen met 4 weken 40 gm Dianaboll naposim
daarna 2 weken 40 gm Nolvadex

Met mijn voedingsschema zit op 2500 cal per dag

Vetpercentage van 17 % en dboll zou ik niet doen. Beter eerst wat cutten of voor winny gaan indien je niet wilt injecteren. En 40gram nolva ed is ietsje te veel van het goede. Maak er maar 3/4 weken 20mg van.

Verder genoeg dboll topics. FF zoeken dus. S6

waarom anabolen als je op 17% zit ? Ik mag hopen dat het een cut-kuur is (op 17%) ? Waarom niet naturel cutten tot 10% en vandaar zien hoe je er voor staat ? Tot 10% is spierverlies niet echt een probleem (tenzij je het al te achterlijk doet)

(PS: Ik heb geen drol verstand van anabolen, dus weet niet of dbol een goede keuze is in de cut (boven zeg ... anavar of zo, of clen). Of waarom je maar 4 weken dbol zou doen...

Laatst bewerkt:
op 17% zou ik zeker geen dibol gebruiken

Pak eens anavar,of winny,en ga ff goed op dieet,tijdens je kuur fase.

Overgens 4 weken op dibol met 2 weken nakuur.....beetje half...half

Pak gewoon 6 weken een oral,en om alles goed ter laten verlopen neem je 4 weken nakuur

wat is je doel van het kuren? afvallen of massa gainen?

• Topic Starter Topic Starter
Hey

Bedank voor jullie meningen

Eerst en vooral ja ik zou graag meer massa willen mij doel is 10 kilo droge massa bij te winnen liefst tegen de zomer natuurlijk .Ik wilde eerst met supplementen beginnen zoals
Halodrol 50,IGF-2,Animal-Mstak,Endo-stim,Endo-stom forte,en als weight gainer MAMMOTH 2500. MAAR ze zijn duur in aankoop en werkt het allemaal "ik wil het wel overwegen het zo eerst te proberen" maar zal het wel werken Tis vandaar dat ik voor Dbol zou gaan maar meschien moet toch overwegen om eerst met anavar of Winny te beginnen wat denken jullie

Ik denk OMG.
Later

Hey

Eerst en vooral ja ik zou graag meer massa willen mij doel is 10 kilo droge massa bij te winnen liefst tegen de zomer natuurlijk .Ik wilde eerst met supplementen beginnen zoals
Halodrol 50,IGF-2,Animal-Mstak,Endo-stim,Endo-stom forte,en als weight gainer MAMMOTH 2500. MAAR ze zijn duur in aankoop en werkt het allemaal "ik wil het wel overwegen het zo eerst te proberen" maar zal het wel werken Tis vandaar dat ik voor Dbol zou gaan maar meschien moet toch overwegen om eerst met anavar of Winny te beginnen wat denken jullie

Vindt die supmeuk maar geldklopperij, beter voor echte shizzle gaan..
Nog goedkoper ook..
Probeer eens 6wkn Anavar 60-80mg pd.

anavar is tha shit :woot:

Hey

Denk dat ik ook maar eens een kuurtje ga nemen, wil ook 10 kilo schoon erbij dit jaar:) Tom, weet je hoeveel 10 kilo spier is? Eerste kuur of niet, dat ga je niet halen. Dus zet die 10 kilo maar uit je hoofd. Zal wel door 't geblaat van van sommige hier komen, iedereen gaint hier 10+ kilo vvm na elke kuur. Realistischer is 5 kilo netto per jaar met 2 kuurtjes.

Denk dat ik ook maar eens een kuurtje ga nemen, wil ook 10 kilo schoon erbij dit jaar:) Tom, weet je hoeveel 10 kilo spier is? Eerste kuur of niet, dat ga je niet halen. Dus zet die 10 kilo maar uit je hoofd. Zal wel door 't geblaat van van sommige hier komen, iedereen gaint hier 10+ kilo vvm na elke kuur. Realistischer is 5 kilo netto per jaar met 2 kuurtjes.

Dit is dan natuurlijk overdreven wat je zegt.
Mits alle aspecten van training in orde zijn, kan je zeker >5kg VVM op je eerste kuur bijkomen en al zeker wanneer je maar 74 kg weegt.
Maar wel niet met dianabol :)

Mits alle aspecten van training in orde zijn, kan je zeker >5kg VVM op je eerste kuur bijkomen en al zeker wanneer je maar 74 kg weegt.

True. Dit is echt BS. En al helemaal met je eerste kuur.
10kg VVM op een jaar is zeker haalbaar, sowieso in het begin, en als je dan nog eens gaat kuren...

Eerste kuur, en laten we er gelijk een deftige van maken. 10 weken test,deca,kick met dboll = 8kg. Min vocht, vet en terugval. Vooruit 5kg netto. Maar dan mag je echt niet klagen en ik vindt het nog steeds veel.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

True. Dit is echt BS. En al helemaal met je eerste kuur.
10kg VVM op een jaar is zeker haalbaar, sowieso in het begin, en als je dan nog eens gaat kuren...

En daarna? Kom op nou man, dan zou iedereeen op de olympia staan na een paar kuurtjes. Ik ga met je mee dat een beginner behoorlijk wat kan pakken maar 10 kilo puur is niet voor velen weggelegd. Ik ben ook een keer 10+ kilo aangekomen in een jaar door continue 2000kcal weg te klokken vlak voor het slapen, maar da was dus geen spiermassa...

het is toch nog steeds winter ???

Te hoog vetpercentage voor dbol en sowieso gaar kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Hey Thx mensen voor de goede raar ik kan wem wat mee

Ik denk er over na om de kuur te beginnen met 6 weken Anavar 60mg en nakuur Nolvadex
dat zou geen slechte start mogen zijn tis nu alleen de vraag is de combinatie goed ?
en zou dan eventueel ne weight gainer bij pakken .
En toch vraag ik mij af of die supplementen zoals IGF-2,Animal-Mstak,Endo-stim,Endo-stom forte, wel hun werk doen bedoel tis mega duur en laat ons zeggen dat je het 1 jaar zo van sups neemd wat haal je er dan uit 2 messchien 3 kilo droge massa dan heb je veel geld betaald toch

Hey Thx mensen voor de goede raar ik kan wem wat mee

Ik denk er over na om de kuur te beginnen met 6 weken Anavar 60mg en nakuur Nolvadex
dat zou geen slechte start mogen zijn tis nu alleen de vraag is de combinatie goed ?
en zou dan eventueel ne weight gainer bij pakken .
En toch vraag ik mij af of die supplementen zoals IGF-2,Animal-Mstak,Endo-stim,Endo-stom forte, wel hun werk doen bedoel tis mega duur en laat ons zeggen dat je het 1 jaar zo van sups neemd wat haal je er dan uit 2 messchien 3 kilo droge massa dan heb je veel geld betaald toch

Die pak je ook wel zonder supmeuk..

waarom pak je geen epistane man,
praktisch niet schadelijk en heb er nu op 2 weken al meer op gewonnen dan dat ik met 9 weken masteron had...
Je zal er ook zeker en vast geen vocht mee aanzetten, alleen droge massa mee winnen.
Er zijn natuurlijk voor en tegenstanders van alles maarja, dat is mij raad... Enja als je veel kg wilt aankomen schroef die 2500 caltjes dan maar al wat op:D en niet een beetje...
Hoelang train je al?

Terug
Naar boven