AndroidHealthClinic

Eerste kuur

waarom pak je geen epistane man,
praktisch niet schadelijk en heb er nu op 2 weken al meer op gewonnen dan dat ik met 9 weken masteron had...
Je zal er ook zeker en vast geen vocht mee aanzetten, alleen droge massa mee winnen.
Er zijn natuurlijk voor en tegenstanders van alles maarja, dat is mij raad... Enja als je veel kg wilt aankomen schroef die 2500 caltjes dan maar al wat op:D en niet een beetje...
Hoelang train je al?

Kan je die claim van niet schadelijk wetenschappelijk onderbouwen? Volgens mij zijn die prohormonen maar weinig onderzocht en hou je het beter bij de goeie ouwe bekende middelen.

waarom pak je geen epistane man,
praktisch niet schadelijk en heb er nu op 2 weken al meer op gewonnen dan dat ik met 9 weken masteron had...
Je zal er ook zeker en vast geen vocht mee aanzetten, alleen droge massa mee winnen.
Er zijn natuurlijk voor en tegenstanders van alles maarja, dat is mij raad... Enja als je veel kg wilt aankomen schroef die 2500 caltjes dan maar al wat op:D en niet een beetje...
Hoelang train je al?

Dat van die epi zou ik nu toch niet durven zeggen... Heb er exact een jaar geleden wat onderzoek naar gedaan, maar héél weinig over teruggevonden. Conclusie was (hoe raar en tegenstrijdig het ook mag klinken): beter gebruik je the real thing, ookal is het illegaal en kan je epi makkelijk krijgen...

Euhm ja man ik ben geen wetenschapper maar wat gebruikerservaringen tot nu toe zeggen is dat je zelfs van lichte kuren zoals winny meer sides ondervind dan van epi... om nog maar te zwijgen over leverschade van alle andere orals inclusief winny...
De sides van epi zijn te verwaarlozen, haaruitval zal je er bv niet van merken, heb ik toch nog nergens als gebruikerservaring tegengekomen, leverschade is ook miniem wat een uitzondering is bij orals.
achja ik ben er voor te vinden want de enige kuur dat ik achter de rug heb was masteron enanthate en ben daar op die 9 weken van bijgekomen dat ik naturel ook had bereikt...
Van de epi ben ik momenteel op 2 weken hetzelfde bijgekomen als 9 weken masteron.
En waaarrrom blijft iedereen spreken over prohormonen terwijl het en volwaardig as is?

je bf is te hoog, zeker als je d-boll wil gaan gebruiken
je kan toch nog zeker 10 kg naturel eruithalen???

Euhm ja man ik ben geen wetenschapper maar wat gebruikerservaringen tot nu toe zeggen is dat je zelfs van lichte kuren zoals winny meer sides ondervind dan van epi... om nog maar te zwijgen over leverschade van alle andere orals inclusief winny...
De sides van epi zijn te verwaarlozen, haaruitval zal je er bv niet van merken, heb ik toch nog nergens als gebruikerservaring tegengekomen, leverschade is ook miniem wat een uitzondering is bij orals.
achja ik ben er voor te vinden want de enige kuur dat ik achter de rug heb was masteron enanthate en ben daar op die 9 weken van bijgekomen dat ik naturel ook had bereikt...
Van de epi ben ik momenteel op 2 weken hetzelfde bijgekomen als 9 weken masteron.
En waaarrrom blijft iedereen spreken over prohormonen terwijl het en volwaardig as is?

Het staat bekend onder de noemer prohormoon omdat het legaal is en as niet. Ik weet ook wel dat er geen omzetting is in het lichaam van A naar B om epi te krijgen.

Haaruitval kan je bv wel krijgen als je er gevoelig voor bent zie MPB. Alle androgenen doen dit in zekere mate.

Over die leverschade, dat kan je maar zien als je eens een test laat doen. Check je cholesterol ook maar eens voor de fun dan terwijl je bezig bent.

Epistane heeft wel degelijk een negatieve invloed op je lever. Het wordt ook aangeraden om maar een 4 tot 5 tal weken te gebruiken als je een full cycle doet, net als bij andere orals van AAS. Backpumps komen ook bijna altijd voor en er kan ook gyno optreden. Als je dan toch een oral only doet zou ik zeker geen epistane aanraden, maar gewoon winstrol of anavar. Hier ga je echt wel meer resultaten mee halen.

Het staat bekend onder de noemer prohormoon omdat het legaal is en as niet. Ik weet ook wel dat er geen omzetting is in het lichaam van A naar B om epi te krijgen.

Haaruitval kan je bv wel krijgen als je er gevoelig voor bent zie MPB. Alle androgenen doen dit in zekere mate.

Over die leverschade, dat kan je maar zien als je eens een test laat doen. Check je cholesterol ook maar eens voor de fun dan terwijl je bezig bent.

Het is niet legaal hier in belgië dacht ik.
heh, nja da hadik beter gedaan, dan hadden we tenminste een eindelijk besluit maar ik heb ze 2 weken geleden niet laten checken, dusja te laat hé:p

nog even wat info erover:
Sold as Epistane or Havoc

Similiar to the steroid thioderon or mepitiostane which is found to be mg for mg as anabolic as methyltestosterone - offers both anabolic steroid activity and distinct anti-estrogenic properties - in this form similiar to proviron or DHT

however this new drug Epistane is actually methylepitiostane developed in Western labs in the 1960's it is;
a methylated version of mepitiostane modified to increase oral absorption

mythylation makes this drug 11 times more anabolic than mythyltestosterone on a mg to mg basis
it is 12 times more anabolic than it is androgenic - making it more mild for use than d-bol or halo - it will compare to var or winnie in most users
it also carries anti - estrogenic effects and so may cause lethargy in some users

cycles; a full 6 week cycle should produce solid gains in strength and lean muscle mass similiar to var or winnie
running short cycles such as 6 weeks on followed by 2 weeks off should keeo the user from any possible side effects as this drug is still classified as a steroid and should be treated as such.

As I said this is a paraphrased version of the whole article which can be found in MD mag or at their web site - but it does I think - explain why Epi works so damn well - at least it did for me

Je had je waardes vooraf niet echt moeten checken, ik wil eerder de waardes zien rond je laatste dag epistane ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor de tip seanhendrix zal het zeker in acht nemen
hoeveel weken kun je epistane gebruiken en pak jij er nog bij
Ik train nu bijna 3j en half en 2500 cal heb ik nu al moeite mee weet niet of ik nog
zal kunnen

Ik train nu bijna 3j en half en 2500 cal heb ik nu al moeite mee weet niet of ik nog
zal kunnen

??? 2500 kcal moeite om dat op te krijgen toch niet ? Zoveel eet een meisje van 10 jaar op een dag.

zal kunnen

dat is een kwestie van gewoonte man, ik ben zelf een kleine dot, en ik zit rond de 3500 en soms meer...
Allesinds, je kan max 6 weken epi gebruiken, sommige krijgen last van moodswings na de 4e week, maarja als je een stabiel normaal karakter hebt kan je dat wel handhaven.
3 jaar trainen en kuren vind ik persoonlijk nog wat te vroeg maar ja epi is een licht kuurtje hé:)
kijk in de anabolen faq hoe je veel eten opbouwd voor en tijdens je kuur...
Ik pak er momenteel nix bij maar dat is in feite maar dom van mn eigen, orals zoals deze stack je het beste met test prop of enanth.

Je had je waardes vooraf niet echt moeten checken, ik wil eerder de waardes zien rond je laatste dag epistane ofzo.

ja dan moet ik dus gwn bij d dokter gaan en vragen, hej check mn bloedwaardes eens ofwat?:p tzal zo niet opvallen hehe:D en trouwes nu de epi's op volle toeren beginnen werken hebik besloten er nog 4 weken prop tegen aan te gooien dus ja dan zijn de waardes niet over epi alleen hé...

• Topic Starter Topic Starter
moet morgen naar de dokter eerst even een check up doen je weet maar nooit wat ze nog allemaal vinden ;-)

Ik heb op google gezocht naar epistane niet zo makelijk aan te komen of vergis ik mij

ja dan moet ik dus gwn bij d dokter gaan en vragen, hej check mn bloedwaardes eens ofwat?:p tzal zo niet opvallen hehe:D en trouwes nu de epi's op volle toeren beginnen werken hebik besloten er nog 4 weken prop tegen aan te gooien dus ja dan zijn de waardes niet over epi alleen hé...

Test is milder voor je waardes dan epi.

Ja gewoon zeggen dat je eens je bloed wil laten controleren. Als hij vraagt waarom dan zeg je toch gewoon dat je dat ieder kwartaal eens doet. Of je doet zoals ik en zegt gewoon de waarheid. Hij zal je niet doodschieten ofzo maar kan wel weigeren mee te werken. Als hij weigert is het geen goeie dokter en zoek je een andere. No big deal, het is niet alsof hij moet voorschrijven maar gewoon nu en dan een testje doen om te kijken of er schade is of niet.

moet morgen naar de dokter eerst even een check up doen je weet maar nooit wat ze nog allemaal vinden ;-)

Ik heb op google gezocht naar epistane niet zo makelijk aan te komen of vergis ik mij

Zeer makkelijk aan te komen... Zoek eens op op google naar supplementenshops in de UK ;)

Wanneer de TS besluit om die epistane toch te gebruiken, en het draait niet uit zoals je wilt, moet je hier niet komen klagen dat wij het aangeraden hebben. Het is één persoon die zelf nog niet gekuurd heeft dat je dit aanraad he.. dus je ziet maar.

Wanneer de TS besluit om die epistane toch te gebruiken, en het draait niet uit zoals je wilt, moet je hier niet komen klagen dat wij het aangeraden hebben. Het is één persoon die zelf nog niet gekuurd heeft dat je dit aanraad he.. dus je ziet maar.

Hij geeft aan dat hij al 9 weken mast gebruikt heeft, nu aan epi bezig is, en wil test-p gaan gebruiken, nog niet gekuurd zeg je? :D

Maar idd, it's not really the way to go ;)

die mast was ik vergeten, maar hij heeft er dan gewoon geen verstand van :p
Kerel de massawinst van anavar, winny en epi liggen hetzelfde.
Gebruikerservaringen zeggen dat er minder bijwerkingen van epi zijn...

Ik probeer hem een goed beginnersanabool aan te raden met minder bijwerkingen 'maar ik weet er wel nix van' sjongejonge

Kerel de massawinst van anavar, winny en epi liggen hetzelfde.
Gebruikerservaringen zeggen dat er minder bijwerkingen van epi zijn...

Ik probeer hem een goed beginnersanabool aan te raden met minder bijwerkingen 'maar ik weet er wel nix van' sjongejonge

Betwijfel het of de resultaten dezelfde zijn...
We denken even na.
AAS zijn verboden, epistane niet. Waarom, als de effecten toch dezelfde zijn?
Omdat het veiliger is zeg je? Hmm... Waarom gaan dan niet alle kuurders aan de epi, maar gebruiken ze nog altijd orals zoals winny etc?
AAS worden nu misschien in UG's gebouwd, maar de samenstelling blijft wel dezelfde, en die is tenslotte wel bedacht in de pharmaceutische industrie, om ernstige medische aandoeningen te bestrijden. Dus je weet wat je krijgt dan.
Niet logisch...
Epi is iets wat enkele supplementenfabrikanten ineengeflanst hebben, wat 'lijkt' op AAS, maar het toch niet is.

Terug
Naar boven