Fitness Seller

Eerste kuur

Ondanks dat ik hier nog maar een aantal maand vertoef in het AAS gedeelte, lijkt het gewoon hopeloos om mensen daarop aan te spreken. Ze willen het maar niet aannemen en doen gewoon hun zijn, dus das verloren moeite.
Daar stoor ik me al niet meer aan, het meest waar ik me aan stoor is dat vaak mensen om raad vragen, het merendeel hier hetzelfde op antwoord, maar één kerel NIET, en dus iets anders voorstelt en dat de TS daar meestal op ingaat :rolleyes:
Nou het komt toch voor dat mensen die er serieus mee bezig zijn dan inzien dat ze beter ff kunnen wachten. En de groep die het niet doet, dat is hun zorg toch? Hoeven ze niet gelijk te denken dat ze goed bezig zijn omdat 'bodybuilders van internet' het hen aanraden.

Je hebt mis gekeken m8. Maar het is je vergeven, het is al laat aan het worden ook.

"Hallo
Mijn naam is Tom 28 jaar
ben 1m70 weeg 74 kilo vetpercentage is 17 %
Ik begin volgende week met mijn eerst kuur maar al voor ik begin zou ik graag wat meningen willen .

ik zou willen beginnen met 4 weken 40 gm Dianaboll naposim
daarna 2 weken 40 gm Nolvadex

Met mijn voedingsschema zit op 2500 Calorie>cal per dag "

Jouw post was alleen nog later:D

"Hallo
Mijn naam is Tom 28 jaar ben 1m70 weeg 74 kilo vetpercentage is 17 %
Ik begin volgende week met mijn eerst kuur maar al voor ik begin zou ik graag wat meningen willen .

ik zou willen beginnen met 4 weken 40 gm Dianaboll naposim
daarna 2 weken 40 gm Nolvadex

Met mijn voedingsschema zit op 2500 Calorie>cal per dag "

Jouw post was alleen nog later:D

Sry, ik had het eerder over de stats van ik en seanhendrix. Om dat wij als enige erop antwoordden. Maar idd 17% is teveel.

waarom pak je geen epistane man,
praktisch niet schadelijk en heb er nu op 2 weken al meer op gewonnen dan dat ik met 9 weken masteron had...
Je zal er ook zeker en vast geen vocht mee aanzetten, alleen droge massa mee winnen.
Er zijn natuurlijk voor en tegenstanders van alles maarja, dat is mij raad... Enja als je veel kg wilt aankomen schroef die 2500 caltjes dan maar al wat op:D en niet een beetje...
Hoelang train je al?

noem eens wat cijfers?

Ik spreek me niet uit of die masteron echt was of niet maar had op die 9 weken 2 kg en bijna 1 cm armomtrek gewonnen.(wat ik 3 maand na de kuur verloren was)Het was gwn een domme keuze als 1e kuur want ik sta al enorm droog van mn eigen. maar ik ben nogal eigenwijs:p
Nu zit ik op 2 weken epi en heb al een dikke cm armomtrek en rond de 2 kg erbij.(ik eet me wel goed vol natuurlijk)
Over de onschadelijkheid val ik sinds gisterennacht al iets minder te spreken.
Ik lag gisterenavond dus in mn bed( ongelooflijk niwaar:D) en ik dacht dat ik het me inbeelde ofzo maar mijn bed KRAAKTE OP HET RITME VAN MN HARTSLAG , ja ongelooflijk, mijn bloeddruk zal dus enorm hoog gelegen hebben.En voelde bijna in elke ledemaat mn hartslag en zag mn ritme in mn aders:phehe. Moet nu wel erbij zeggen dat ik op 40 mg zit wat voor mijn gewicht wss te veel is.Ga dus overschakelen op 30 mg...

Laatst bewerkt:
waarom met masteron only kuren???

waarom met masteron only kuren???

omdat ik eigenwijs ben...
ik wou geen orals zoals winny vanwege de schadelijkheid voor lever en ze zeiden dat masteron ongeveer dezelfde werking had.
en had een paar vrienden goed zien gaan op winny. En wou tegelijk al wat inject ervaring:D

ik wou geen orals zoals winny vanwege de schadelijkheid voor lever en ze zeiden dat masteron ongeveer dezelfde werking had.
en had een paar vrienden goed zien gaan op winny. En wou tegelijk al wat inject ervaring:D

laat er dan toch wat test naast lopen :o

Voor dat geld had je dan beter 2 vials test-e gekocht!
Mensen nemen orals zoals winny, omdat ze bang zijn voor injects, ondanks dat de werking veel minder is. Maar als je toch van plan bent te gaan injecteren, go for the good stuff... :p

ja man dat heb ik nu ondertussen ook wel al door hé...:p

Zette epi niet om naar methyl test?

Check ergogenics zit opt momentbop t werk, kan niet kijken :)

Terug
Naar boven