Fitness Seller

Eerste kuur

Doe het dan goed en doe 12 weken 500 mg Test e en nakuur 4 weken nolvadex..

ik weet nix van ph's e.d., maar ik weet wel dat je 1e kuur je beste is.. dus doe het dan ook gelijk goed !!

Hallo
Mijn naam is Tom 28 jaar ben 1m70 weeg 74 kilo vetpercentage is 17 %
Ik begin volgende week met mijn eerst kuur maar al voor ik begin zou ik graag wat meningen willen .

ik zou willen beginnen met 4 weken 40 gm Dianaboll naposim
daarna 2 weken 40 gm Nolvadex

Met mijn voedingsschema zit op 2500 cal per dag
:sad:

hihi, word je het nooit zat T, dit soort shit over and over and over again?!?! :D

Ik komt hier niet zo heel vaak (AAS) zou het dus eigenlijk aan jullie kunnen vragen ;)

nja, hier heb ik een beetje een dubbel gevoel bij:

1) entertainment voor de regulars, iedereen krijgt hier de kans om een keer 500mg TEST 10 WEKEN te roepen. prachtig toch? :)

2) toch mensen serieus proberen verder te helpen, hoewel dit vaak kansloos lijkt... soms lukt het! dat is dan mooi meegenomen.

Hoelang train je al?
Kijk uit met die spullen, en je moet even kijken of je onder dokters toezicht kan beginnen.

succes!

"Kerel, ik ga altijd vet goed op epistane. Enorm anabool spul ook, net winstrol. Vet veel gains man. Doet niks aan je leverwaarden, heel mild. Beter stack je het met orale tren, pak er nog wat DNP naast anders."

TS heeft er duidelijk te weinig verstand van en jij loopt hier een of ander prohormoon aan te bevelen? Lekker type ben jij. Voorzie de TS van gedegen advies of lees gewoon lekker mee. Wil je aanbeveling doen, prima, zorg voor een plausibele onderbouwing.

nja, hier heb ik een beetje een dubbel gevoel bij:

1) entertainment voor de regulars, iedereen krijgt hier de kans om een keer 500mg TEST 10 WEKEN te roepen. prachtig toch? :)

2) toch mensen serieus proberen verder te helpen, hoewel dit vaak kansloos lijkt... soms lukt het! dat is dan mooi meegenomen.

Maar misschien, als we hard genoeg blijven roepen, volgt ook wel eens iemand het op! :eek:
Wie weet...Héél misschien :o
Maar ik vrees er voor:(

Waar is de tijd gebleven dan dat iemand met zulke stats en zulke gare kuurplannen keihard afgezeken werd. Is toch overduidelijk dat ie er lang niet klaar voor is op welk vlak dan ook.

Waar is de tijd gebleven dan dat iemand met zulke stats en zulke gare kuurplannen keihard afgezeken werd. Is toch overduidelijk dat ie er lang niet klaar voor is op welk vlak dan ook.

Ondanks dat ik hier nog maar een aantal maand vertoef in het AAS gedeelte, lijkt het gewoon hopeloos om mensen daarop aan te spreken. Ze willen het maar niet aannemen en doen gewoon hun zijn, dus das verloren moeite.
Daar stoor ik me al niet meer aan, het meest waar ik me aan stoor is dat vaak mensen om raad vragen, het merendeel hier hetzelfde op antwoord, maar één kerel NIET, en dus iets anders voorstelt en dat de TS daar meestal op ingaat :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
hey

Nogmaals bedankt voor de goede raad apprecieer dit inorm. Moet nu wel toegeven tis veel info op 1 dag ga er een nacht over slapen en morgen laat ik jullie weten wat ik ga doen .

ps: iemand bekend met M1T moet naar horen zeggen een goed spul zijn

Als je perse orals wilt nemen,neem epi of winny
beter is test e of test prop samen met provi
NOG beter is je cal opschroeven en nog een tijd naturel gainen...

Omdat jij 1.80m bent. Geloof mij gewicht zegt niet alles. Liever 80kg met een middel van 72cm dan dat ik er 100 weeg.

Even serieus: 1.70, 74 kg, 17%bf
Dan al kuren?

In wat jij zegt zit zeker iets in. Alleen is dat hier niet van toepassing. Want je hebt geen middel van 72 cm als je op 17% staat.

als je het doet, doe het dan goed. Inject erin, maar zou het helemaal niet doen als ik jou was. Zoals velen al zeggen je bent er niet klaar voor.

Even serieus: 1.70, 74 kg, 17%bf
Dan al kuren?

In wat jij zegt zit zeker iets in. Alleen is dat hier niet van toepassing. Want je hebt geen middel van 72 cm als je op 17% staat.

Je hebt mis gekeken m8. Maar het is je vergeven, het is al laat aan het worden ook.

Omdat jij 1.80m bent. Geloof mij gewicht zegt niet alles. Liever 80kg met een middel van 72cm dan dat ik er 100 weeg.

Idd, gelul over gewicht altijd. Weeg 86 kilo, 175 en een middel van 73cm en dan ben ik nog niet eens echt droog momenteel (zeker boven de 12%). Gewicht zegt wel iets natuurlijk maar niet alles, ken gasten die 75kg wegen en er behoorlijk uit zien.

Terug
Naar boven