tildo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo
Mijn naam is Tom 28 jaar ben 1m70 weeg 74 kilo vetpercentage is 17 %
Ik begin volgende week met mijn eerst kuur maar al voor ik begin zou ik graag wat meningen willen .
ik zou willen beginnen met 4 weken 40 gm Dianaboll naposim
daarna 2 weken 40 gm Nolvadex
Met mijn voedingsschema zit op 2500 cal per dag

nja, hier heb ik een beetje een dubbel gevoel bij:
1) entertainment voor de regulars, iedereen krijgt hier de kans om een keer 500mg TEST 10 WEKEN te roepen. prachtig toch?
2) toch mensen serieus proberen verder te helpen, hoewel dit vaak kansloos lijkt... soms lukt het! dat is dan mooi meegenomen.

Waar is de tijd gebleven dan dat iemand met zulke stats en zulke gare kuurplannen keihard afgezeken werd. Is toch overduidelijk dat ie er lang niet klaar voor is op welk vlak dan ook.

Als je perse orals wilt nemen,neem epi of winny
beter is test e of test prop samen met provi
NOG beter is je cal opschroeven en nog een tijd naturel gainen...
Omdat jij 1.80m bent. Geloof mij gewicht zegt niet alles. Liever 80kg met een middel van 72cm dan dat ik er 100 weeg.

Omdat jij 1.80m bent. Geloof mij gewicht zegt niet alles. Liever 80kg met een middel van 72cm dan dat ik er 100 weeg.
Even serieus: 1.70, 74 kg, 17%bf
Dan al kuren?
In wat jij zegt zit zeker iets in. Alleen is dat hier niet van toepassing. Want je hebt geen middel van 72 cm als je op 17% staat.