XXL Nutrition

Eerste kuur

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Schaduw

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
18 jan 2010
Waardering
24
test only 12 weekjes

4 weekjes nolva 20mg ed

Nelis1979

Cool Novice
Lid geworden
14 sep 2010
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
96kg
Vetpercentage
25%
Kleine aanvullende vraag: bij een kuur van 12 weken test-e is dan hcg ook nodig, zo ja dan zou hij dit ook moeten weten voor zijn kuur.
Zelf heb ik geen ervaring met kuren,maar wel veel gelezen op dit forum.

suwardi

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
nee, toch niet;

maar het is wel een *relatief* veilig medicijn. het is ontwikkeld voor borstkanker - en die vrouwen krijgen 5 jaar lang nolva.

het probleem is dat sommigen nolva hoger willen zetten dan 20mg/dag, das niet zo best.

beter 4 weken nolva en goed herstellen dan een te korte pct en langere tijd sukkelen.

ik heb zelf wel al meer dan 4 weken nolva gedaan, en ik ken jongens die al maanden en maanden nolva krijgen (onder toezicht). nolva is gewoon het beste middel opbrengst/sides voor je eigen hormoonsysteem te herlanceren na de kuur.

enn voor de THREADSTARTER, nog eens: begin met test alleen, test e of sustanon. das wat wij aanraden.
als je met alle geweld er iets bij wil, wat wij afraden, denk dan over low dose deca, das het minst schadelijk voor je systeem of, tweede keus, low dose anavar of winstrol voor 4 weken.

maar dus beter test alleen. geloof me nou maar: je gaat daar al fantastische gains van hebben.

gr
:thumbup: !!

Ruben81

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 dec 2007
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
19%
Welke site zouden jullie aanraden voor een bestelling?
anabolen.net, anabolenkuurtje.com, anabolen-bestellen of anabolenreus? Ik wil natuurlijk wel graag echt goed spul in huis halen zoals je begrijpt.

suwardi

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
anabolen.net, anabolenkuurtje.com, anabolen-bestellen of anabolenreus? Ik wil natuurlijk wel graag echt goed spul in huis halen zoals je begrijpt.
edit

Laatst bewerkt:

Death Clutch

Cool Novice
Lid geworden
24 aug 2010
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
  • Topic Starter Topic Starter
nee, toch niet;

maar het is wel een *relatief* veilig medicijn. het is ontwikkeld voor borstkanker - en die vrouwen krijgen 5 jaar lang nolva.

het probleem is dat sommigen nolva hoger willen zetten dan 20mg/dag, das niet zo best.

beter 4 weken nolva en goed herstellen dan een te korte pct en langere tijd sukkelen.

ik heb zelf wel al meer dan 4 weken nolva gedaan, en ik ken jongens die al maanden en maanden nolva krijgen (onder toezicht). nolva is gewoon het beste middel opbrengst/sides voor je eigen hormoonsysteem te herlanceren na de kuur.

enn voor de THREADSTARTER, nog eens: begin met test alleen, test e of sustanon. das wat wij aanraden.
als je met alle geweld er iets bij wil, wat wij afraden, denk dan over low dose deca, das het minst schadelijk voor je systeem of, tweede keus, low dose anavar of winstrol voor 4 weken.

maar dus beter test alleen. geloof me nou maar: je gaat daar al fantastische gains van hebben.

gr
Ik had nooit verwacht dat ik nog eens een communist hartelijk zou bedanken, maar bij deze: bedankt!

De rest uiteraard ook bedankt voor jullie advies; het is me duidelijk nu:

Test-e / Sustanon 8 of 10 weken
nolva 20mg 4 weken

Nu nog een overduidelijke uitleg van het injecteren vinden om horrorverhalen te voorkomen ;)

jochi

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 feb 2011
Waardering
21
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Kan ook altijd nog frontloaden als je geen kickstart wil gebruiken!

Death Clutch

Cool Novice
Lid geworden
24 aug 2010
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Kleine aanvullende vraag: bij een kuur van 12 weken test-e is dan hcg ook nodig, zo ja dan zou hij dit ook moeten weten voor zijn kuur.
Zelf heb ik geen ervaring met kuren,maar wel veel gelezen op dit forum.
Zou iemand hierop kunnen reageren? Alvast bedankt.

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 apr 2009
Waardering
114
Lengte
1m73
Massa
95kg
Zou iemand hierop kunnen reageren? Alvast bedankt.
deze discussie is zo ous als het board: ofwel vanaf week 3 , 2 x 250iu hCG zetten,

ofwel, na de kuur 4 x 1250iu zette - de oldskoolers deden vroeger 4 x 5000iu na de kuur...

TS moet idd wel proberen een beetje hCG te scoren.

persoonlijk doe ik 2 x 250iu of iets meer tijdesn een kuur vanaf week 3.
maar er zijn evenveel argumenten om dat net niet te doen en gewoon op het eind van de kuur een paar felle dosissen te geven, net voor de nolva.

in alle geval, 2 vialtjes hCG lijkt me geen overbodige luxe als je gaat kuren. zorg ervoor dat je ineens bac water erbij krijgt ook, das het makkelijkst

gr

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.815
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Feed me sluts? :roflol:

On topic, iedereen heeft ander protocol met hcg.
Je kan niet zeggen: deze is goed & rest fout

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 jul 2011
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
122
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
mischien best een domme vraag maar zou iemand mij kunnen vertellen wat de kleinste orale kuur is? geen afkortingen aub ivm google :)

(ik post t maar ef hier in plaats van een nieuw onderwerp starten voor maar 1 vraagje)

suwardi

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
mischien best een domme vraag maar zou iemand mij kunnen vertellen wat de kleinste orale kuur is? geen afkortingen aub ivm google :)

(ik post t maar ef hier in plaats van een nieuw onderwerp starten voor maar 1 vraagje)
winstrol(stanozolol) , 6 weken op 50 mg elke dag. je kan eventueel nakuren met nolva 2 weken op 20 mg elke dag maar of nakuur nodig is bij oral zijn meningen over verdeeld. je kan natuurlijk minder dan 6 doen maar niet meer dan 6 weken omdat slecht is voor je lever.

pumaatje

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 dec 2007
Waardering
49
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Beetje lees en zoekwerk kan geen kwaad hoor.

Pindabeer

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 okt 2008
Waardering
8
:roflol:

RawIron

Novice
Lid geworden
17 jul 2011
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
winstrol(stanozolol) , 6 weken op 50 mg elke dag. je kan eventueel nakuren met nolva 2 weken op 20 mg elke dag maar of nakuur nodig is bij oral zijn meningen over verdeeld. je kan natuurlijk minder dan 6 doen maar niet meer dan 6 weken omdat slecht is voor je lever.
Volgens mij is Anavar nog net een tikje lichter als winstrol?

suwardi

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Waardering
401
Lengte
1m78
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Volgens mij is Anavar nog net een tikje lichter als winstrol?
ja volgens mij wel, maar is ook erg duur en kan je beter winny halen. Sides zijn echt niet/nauwelijks aanwzig met winny

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
122
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
bedankt voor de snelle reacties mensen ik zal snel een nieuw onderwerp posten om verder hierop in te gaan

Prometheus

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2009
Waardering
7
Als je last krijgt gedurende de kuur van Bitch Tits, is het dan wenselijk om dan al met Nolvadex te gaan beginnen?

Death Clutch

Cool Novice
Lid geworden
24 aug 2010
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Nog 1 vraag voordat ik begin: hoe lang na de kuur zit test-e + nolva + HCG nog in mijn bloed te vinden zijn?

Bovenaan