MuscleMeat

Eerste kuur

sin cara

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
84kg
Gegroet, Ik ben van plan om een kort kuurtje in te lassen.
stats: 21 jaar , train vanaf mijn 15de , houw me met voeding bezig van me 18de.

Ik zat te denken aan een test prop only kuurtje;
ik dacht aan 100mg eod. en een 20mg nolva nakuur voor 2 weken?

Verder zou ik niet te zwaar willen gaan kuren omdat ik 1 keer al eens slecht gereageerd heb op anabolen.-> Ik had met mijn stommekop winstrol tabs gekocht van een maat van mij die het ook nam , achteraf gezien was het een heel slecht idee (toen verdiepte ik er mij nog niet zozeer in). Na 4 dagen 40mg per dag begon ik angstig te worden en kreeg last van paniekaanvallen.Ben er ook gelijk mee gestopt. Na een weekje voelde ik mij terug de oude. En mijn vriend ging er lekker op 0.0

Is de vraag natuurlijk of de paniek aanvallen kwamen door je hoofd of de winstrol.
Denk dat je je daar eerder in moet verdiepen, anders krijg je het straks ook op je andere kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee , op dag 3 was ik aan het voetballen met vrienden , ik dacht dat het aan het inkicken was . Ik lekker hard lopen en mij goed voelen, echter kwam er in de auto opweg terug een crash , ik voelde mij raar , licht in het hoofd en angstig. vond het enorm raar..

Ik was er anders mentaal wel klaar voor hoor, Ik volgde strikt een voedingsschema , multi vits , 3l water per dag .. regular shit..

Kon aan je suikerspiegel liggen ook na al dat lopen. Ik heb het zelfs tijdens zwaar dieeten als ik aan het werk ben.

Nog nooit angstig gevoeld tijdens hypo, maar dat kan verschillen per persoon i guess. Rest van symptonen komen overeen, al kunnen het ook 100 andere oorzaken zijn.

Gegroet, Ik ben van plan om een kort kuurtje in te lassen.
stats: 21 jaar , train vanaf mijn 15de , houw me met voeding bezig van me 18de.

Ik zat te denken aan een test prop only kuurtje;
ik dacht aan 100mg eod. en een 20mg nolva nakuur voor 2 weken?

Verder zou ik niet te zwaar willen gaan kuren omdat ik 1 keer al eens slecht gereageerd heb op anabolen.-> Ik had met mijn stommekop winstrol tabs gekocht van een maat van mij die het ook nam , achteraf gezien was het een heel slecht idee (toen verdiepte ik er mij nog niet zozeer in). Na 4 dagen 40mg per dag begon ik angstig te worden en kreeg last van paniekaanvallen.Ben er ook gelijk mee gestopt. Na een weekje voelde ik mij terug de oude. En mijn vriend ging er lekker op 0.0

waarom prop?
neem gewoon een enthate
wk1-10 500mg test enthate
wk12-15 20mg nolvadex
lekker beginnerskuurtje en kost bijna niks

Geen idee , op dag 3 was ik aan het voetballen met vrienden , ik dacht dat het aan het inkicken was . Ik lekker hard lopen en mij goed voelen, echter kwam er in de auto opweg terug een crash , ik voelde mij raar , licht in het hoofd en angstig. vond het enorm raar..

Ik was er anders mentaal wel klaar voor hoor, Ik volgde strikt een voedingsschema , multi vits , 3l water per dag .. regular shit..

Inkicken? Het zijn geen XTC bollen hé.
Had je nu echt gedacht dat winstrol ineens inkickt?

En als je toch gaat kuren is prop misschien geen slecht idee. Dat is snel uit je lichaam. Mocht de test ineens inkicken. ;)

Waarom voel ik mijn winstrol nooit inkicken:D

Is de vraag natuurlijk of de paniek aanvallen kwamen door je hoofd of de winstrol.
Denk dat je je daar eerder in moet verdiepen, anders krijg je het straks ook op je andere kuur.

Als je er niks van weet ook geen advies geven over AAS Aub!!! Winny staat erom bekend dat bij sommige opgejaagd gevoel kan veroorzaken. de een voelt dit wel bij winny en ander niet, hij blijkbaar helaas wel

Zal idd de winstrol zijn, daar krijg ik ook stress/paniek gevoelens van.

Haha wel als je geeuwt en er komt wat spanning op je kaken knalt de stanozol in.

Nee srs, anavar geen optie ? relatief mild valt perfect te stacken met prop.
Of als je niet wilt stacken gewoon test en 1x p/w prikken.

Nog nooit angstig gevoeld tijdens hypo, maar dat kan verschillen per persoon i guess. Rest van symptonen komen overeen, al kunnen het ook 100 andere oorzaken zijn.

Wow , volgens mij had ik dus een ernstige hypo..
Wel raar. Nu ben ik er een beetje bang voor dat ik het in mijn kuur ook kan krijgen , tips voor het te vermijden?

En ik moet er bij zeggen dat die angst gevoelens niet tussen mijn oren zaten , het duurde dus een klein weekje , en als ik wakker werd , was ik 3 seconden lekker in de war(zoals iedreen wakker wordt) en toen meteen BAM angstig.
Het was zo een geforceerd gevoel.

Wow , volgens mij had ik dus een ernstige hypo..
Wel raar. Nu ben ik er een beetje bang voor dat ik het in mijn kuur ook kan krijgen , tips voor het te vermijden?

En ik moet er bij zeggen dat die angst gevoelens niet tussen mijn oren zaten , het duurde dus een klein weekje , en als ik wakker werd , was ik 3 seconden lekker in de war(zoals iedreen wakker wordt) en toen meteen BAM angstig.
Het was zo een geforceerd gevoel.

Waarschijnlijk was het ook vrij snel weer weg toen je stopte met de winny of nie?

bwa , heb 3 dagen niet durven buiten te komen.. daarna nog wat wankel in het hoofd. Maar mijn vrienden hebben me verplicht om mee voetbal te gaan kijken.

bwa , heb 3 dagen niet durven buiten te komen.. daarna nog wat wankel in het hoofd. Maar mijn vrienden hebben me verplicht om mee voetbal te gaan kijken.

Vreemd. Toen ik winny nam had ik na 3 à 4 dagen dat stress gevoel, maar dat was ook vrijwel meteen weg na 1 dag staking.
Ik heb het trouwens 2x geprobeerd (winny only en stacked) en het had beide keren hetzelfde effect

Ik zou lekker test ent pakken als eerste kuur zoals hier boven ook al gezegt!!!

Als je echt zo bang bent dat het mis gaat, gebruik dan korte esthers (test prop) dan kan je er zo mrr stoppen en is het snl uit je systeem met ethanate esthers duurt dat weken en prop paar dagen

idd , dat was dus de reden waarom ik prop wil ;).
Ik ben uit nature wel een beetje angstig , gewoon nerveus voor niets , zoals wachten op de bus , alleen over straat wandelen. Maar die angsten zijn echt heel miniem. maar ze zijn er wel.
Dus mischien ging ik daardoor helemaal ****ed up op stanozolol tabs.

Check wat ik las:
Als er voldoende testosteron en adrenaline is, kan gehandeld worden. Is het niveau van beide hormonen te hoog, dan ontstaat agressie. kortweg kunnen we stellen: meer testosteron = meer agressie. Minder testosteron = meer angst.

en:
• Te veel testosteron = agressie
• Te veel adrenaline = depressie
• Te veel testosteron = te veel Cortisol
• Cortisol vermindert adrenaline
• Te veel testosteron = te veel Cortisol = angst = te veel adrenaline = depressie en angst
• Te veel testosteron = drankmisbruik en agressie, drugsgebruik, niet sociaal gedrag
• Te veel testosteron + te weinig Cortisol = Extreme agressie
• Veel Cortisol = minder gewelddadigheid = niet actie = meer depressie
• Er is een aangetoonde relatie tussen Cortisol en alcoholgebruik. Alcoholisten hebben een hoog niveau Cortisol.
• Mensen met sociaal onaangepast gedrag hebben een lager niveau van Cortisol en gebruiken meer alcohol
• Meer Cortisol = meer angst = meer depressie
• Minder Cortisol = meer agressie
• Gevaar en stress = meer Cortisol = meer verdriet en angst

Dus ik neem aan dat test prop mijn angstgevoelens niet gaan versterken. Verder voel ik me wel goed in mijn vel hoor :).

'Te veel testosteron = drankmisbruik en agressie, drugsgebruik, niet sociaal gedrag ' iemand ervaring mee ? word je minder sociaal van test gebruik ? of alleen bij misbruik ? Ben zelf maar vanzin om 100 test prop eod te zetten , en eventueel te verhogen naar 150

Laatst bewerkt:
idd , dat was dus de reden waarom ik prop wil ;).
Ik ben uit nature wel een beetje angstig , gewoon nerveus voor niets , zoals wachten op de bus , alleen over straat wandelen. Maar die angsten zijn echt heel miniem. maar ze zijn er wel.
Dus mischien ging ik daardoor helemaal ****ed up op stanozolol tabs.

Check wat ik las:

Dus ik neem aan dat test prop mijn angstgevoelens niet gaan versterken. Verder voel ik me wel goed in mijn vel hoor :).

'Te veel testosteron = drankmisbruik en agressie, drugsgebruik, niet sociaal gedrag ' iemand ervaring mee ? word je minder sociaal van test gebruik ? of alleen bij misbruik ? Ben zelf maar vanzin om 100 test prop eod te zetten , en eventueel te verhogen naar 150
Bro, iedereen reageert anders op test. ikzelf word niet aggresiever. is ook met. onderzoek bewezen dat niet iedereen aggressief word van test. blijf tijdens kuur wel zo veel mogelijk weg van alcohol en drugs. allemaal extra belastung wat je lichaam niet kan gebruiken tijdens kuur. Sowieso niet alcohol drinken en drugs gebruiken haha. Ik denk dat je test wel aankan maarja ik ben geen dokter ofzo he!

Oké dit klinkt mischien raar in jullie oren.

Mischien omdat het mijn eerste kuure is kan ik beter een 8 weken kuur doen. Maar ik wil opties hebben , als ik me slecht voel wil ik stoppen , met test e only kan dat niet.
Nu zat ik te denken van eerste 4 weken sust te zetten(2x 150mg per week , en de laatste weken test e(2x 250mg per week).
Als ik dan zelfzeker ben dat ik goed reageer op sust kan ik verderkuren met test e.

Goed idee ?

Terug
Naar boven