Fitness Seller

Eerste kuur.

Bezoekers in dit topic

Gewoon direct na iedere maaltijd nog een shake met oats & eiwitten naar binnen werken. Wedden dat je aankomt :)
Ja, of je eet gewoon hetzelfde aantal extra kcal op een ander moment van de dag.
 
Ja, of je eet gewoon hetzelfde aantal extra kcal op een ander moment van de dag.
Ja dat is nog beter! Maar ik doelde meer als TS niet meer eten wegkrijgt er altijd nog wel wat vloeibaars achteraan kan :)
 
En knal dr een beetje dirty kcals in als het je clean echt niet lukt. 10% dirty gaat echt helemaal geen nadelig verschil maken voor je gezondheid of spiermassa maar t zijn wel extra kcal die je spiermassa ten goede komen!
 
Wat ik bedoel is.. ik ben in de laatste jaren geen grammetje aangekomen.
Het voelt als of ik stil sta.

Dan scheelt er wat met je training en of voeding. Anders kan het niet dat je nooit over 65kg geraakt bent terwijl je al jaren traint.

Op al die jaren ben jij dan bijna niets aangekomen?

Ik ben 164 en hebt ooit even de 80 aangetikt zonder AAS en niet baggervet. Lijkt me sterk dat jij dan niet boven de 65 komt met uw lengte.
 
Hey man.

Kheb vroeger hetzelfde probleem als jou gehad, ook hetzelfde fysiek.

Het probleem is misschien dat je net als mij toen te droog wil blijven. Je moet om meer spiermassa te pakken die ripped body echt loslaten en bulken. Mensen raadde me altijd aan 200 tot 500 kcal boven onderhoud te eten. Begon pas weer te groeien op 1000 kcal boven onderhoud. Probeer eerst dat eens.
 
Back
Naar boven