XXL Nutrition

Eerste kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

trainen

Novice
Waardering
0
Hey jongens

Iedereen mag ze mening geven en zeggen wat hij vind geen problemen
mee alleen gebruiken ga ik zo ie zo aankomende zomer.
ik ben pas 20 geworden en train 2,5jaar.
Train keihard zonder te stoppen vanaf het begin.
5dagen per week.
Borst rug
schouders armen
rust
benen
borst rug
schouders armen
rust

Woog toen ik begon 49kilo.
Nu weeg ik 63kilo ben 1.75m.
vet precentage is 9% (ben droger dan droger)

Nu mijn vraag heb gemerkt dat er sinds 4maanden gewoon echt niks meer gebeurt (schema veranderen heb ik meerdere malen gedaan) ik kan ook niet zwaarder tillen niks en geen grammetje af en toe gaat er wel een grammetje weg het schommelt een beetje. :(
Daarom ben ik van plan om in april een kuurtje te nemen van 8 weken.
week1tot8 500mg sustanon
week1tot8 15mg dianabol
:D

helpmij

Wat eet je op een dag?

Waar is je nakuur :) ?

Dianabol iets hoger en maar vier weken.
Sustanon gedurende 10 weken op 500mg , Je kan ook test enanthaat nemen???
Nakuur niet vergeten

idd neem de dianabol op 30 mg voor 6 weken,is meer als genoeg als eerste keer en de sustanon 2 tot 3 maal per week injecteren,
je woog 49 kg bij 1m75,wat moet jij mager geweest zijn...post eens wat voor en na foto's...

9% is niet droger dan droger en je gewicht geeft aan dat je niet klaar bent voor kuren. Post je voedingsschema in de daarvoor bestemde sectie, want ik denk dat daar heel wat aan te sleutelen valt. Waarschijnlijk is je trainingschema ook niet toereikend, constant tot het uiterste gaan leidt alleen maar tot overtraining. Dan boek je inderdaad geen progressie.

Dus niet kuren, maar schema's aanpassen.

Ik denk dat jij beter nog even naturel door gaat , want 63kg op 175cm is bijna graat mager . mijn broer is ook 175cm en 67kg en die is ook mager !!

post je voeding en training schema's in de bevoegde sectie's en je zal goed geholpen worden , daar waar het kan . En zet die AAS nog even uit je hoofd !

• Topic Starter Topic Starter
Ik dank jullie allemaal voor je reacties?

Even wat dingen duidelijk maken.
Ik ben zo droog dat ik op de sportschool zelfs de
bijnaam heb bruce lee dat komt ook weel door me
kickbox verleden.
Graat mager ben ik zeker niet.
Mensen schatten mij wel vaker 70 kilo.
Ik ben niet echt iemand die aan voedingschemas doet
ik kan zoveel eten als ik wel en hoelaat dan ook maar jah
die buikspieren blijven ik weet ook niet hoe dat komt...???
Ik eet op een dag 6 maal en het is eigenlij kgewoon vaak eten tot ik bijna moet overgeven.

Denk je dat dit plateau toch echt moet 'overwinnen' door aan je voeding te sleutelen (en je trainingsschema mag ook wel eens onder de loep genomen worden).

Hiermee win je zeker op lange termijn meer dan nu al aan de AAS gaan.

trainen zei:
Ik dank jullie allemaal voor je reacties?
Ik ben niet echt iemand die aan voedingschemas doet
ik kan zoveel eten als ik wel en hoelaat dan ook maar jah
QUOTE]

Het beste resultaat zal je toch ongetwijfeld halen als je toch een voedingsschema hanteert (evt icm met een kuurtje). Idd wat de rest zegt, misschien eerst even een voedingschematje in elkaar knutselen en kijken wat je allemaal binnen krijgt.

HEb je eigenlijk al supplementen geprobeerd voor je overstapt op aas

ik heb van alles geprobeert tribulus,HMB,Creatine en ga zo maar door.
En natuurlijk altijd shakes dr ingooien.

Ik begrijp niet waarom iedereen zo heel erg doet om voedingschemas....
ik heb een broer die nu al een tijdje aan de drugs is.
Die doet nietaan voedingschemas niks maar het is echt een beest voorbeeld voor mij. Die begon al met gebruiken toen hij 7maanden trainde .
en ging maar liefst in een jaartijs door twee kuren 22kg op vooruit.(traint nu al bijna (7jaar).
Maar zoals gezegd gaat in april de spuit erin jongens wat jullie weten volgens mij dat naturel trainen niet te verdragen is.Want alle jongens in mijn sportschool gebruiken er op los.

We doen niet moeilijk over voedingsschema's, maar gezien je stats lijkt het logisch dat je nog veel meer kilo's naturel kan pakken als je beter gaat eten.

Want 63 kilo en gaan kuren is echt zonde. Zeker als je nog veel in je voedingspatroon kan veranderen.

Je weegt amper 5 kilogram meer dan mijn vriendin en die is al graatmager en mijnheer wil al gaan kuren.

trainen zei:

Die doet nietaan voedingschemas niks maar het is echt een beest voorbeeld voor mij. Die begon al met gebruiken toen hij 7maanden trainde .
en ging maar liefst in een jaartijs door twee kuren 22kg op vooruit.(traint nu al bijna (7jaar).
Maar zoals gezegd gaat in april de spuit erin jongens wat jullie weten volgens mij dat naturel trainen niet te verdragen is.Want alle jongens in mijn sportschool gebruiken er op los.
Omdat het doodzonde is als je maar een fractie uit je kuur haalt van wat het had kunnen zijn omdat je niet goed/voldoende eet. Daarom.

anabolen zonder goede voeding werken niet.
voeding is het aller-belangrijkste tijdens een kuur

Ik neem deze gast niet eens serieus. Hij wil zogenaamd gewoon gebruiken omdat andere gebruiken. Welke kloon is dit?

Als ie serieus is:
Neem eens in de 8-10 weken een rust week.
Train je spiergroepen eens 1x per week.
Stel een fatsoenlijk voedingsprogramma op.

Ik wil geen Bruce Lee genoemd worden, ongeacht mijn verleden :)
9% is niet superdroog. Is wel droog, maar is nog lang geen 4%.

trainen zei:

Dan heb je je keuze al gemaakt en sta je dus totaal niet open voor de input van anderen.

Jammer.

RichardV en Blachladder kritiek heb ik niks aan ok.!!!

Als ik in 2jaar tijd 14 kilo ben bijgekomen(van 49naar63) dan lijkt het me wel logisch dat ik toch wel redelijk goed train en eet.

RicharV een week rust kan je misschien uitleggen waarom een week rust want daar heb ik nog nooit wat over gehoord??? En al ik een spiergroep maar een keer train in de week is het zo dat me lichaam daar echt niet goed op reageerd ik val alleen af daar van???
Tenslotte reageerd lichaam van ieder persoon anders toch....??

Jongens ik weet heus wel dat anabolen je naar de t*ring werken en dat je zelfs zelfmoord(bij zwaar gebruik) neiging krijgt maar jah het is nou eenmaal aantrekkelijk.

Zelfmoorneigingen? Volgens mij bezorg jij iedereen die nu zwaar aant kuren is en dit leest zelfmoordneigingen. DIe denken nu: Oh god waar ben ik aan begonnen!!:eek:

:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven