- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag best last van mn reet, en richting mijn "stuitje" we zullen zien hoe het vandaag gaat, vandaag staan Borst, Triceps & onderarmen op het programma kijken of het bankdrukken wat wil, zitten is al pijnlijk ! we zullen zien !
vind vreemd op dit faq ik heb laatst eenzelfde kuurvoorstel gedaan alleen dan met test 250mg per week iedereen zij dat dat veel te laag was en dat het zo goed als nutteloos was....met het feit dat hij naturel nog meer kan behalen dat is misschien zo maar 99% van de jongens die hier hun 1e kuur zetten kunnen naturel nog veel behalen!zijn maar weinig die het geduld hebben!!!dus ik zeg KNALLEN!!!

5.45 2xboterham met pindakaas + 0,5l Magere Kwark + Eiwitshake (60gr) + 0,5 melk
9.30 2xboterham met pindakaas + 2x Boterham met Tonijn + 2x boterham met Kalkoenfilet +banaan +0,5l Multivitamine
12.30 idem. alleen ipv banaan 0,5l kwark
15.00 Banaan + 2 mueslirepen + 0,5l Multivitamine
18.00 Eten wat de pot schaft ! (aardappelen/pasta)+ Eiwitshake (60gr)
19.00 Trainen
21.00 Eiwit/druivensuikershake (60gr)+ appel & banaan

Beste Rebel,
Je eetschema is niet veel soeps, als jij hierop gegroeit bent, dan denk ik dat je eerst zwaar ondervoed was. No offence hoor, just my opinion.
Het hele verhaal van AAS is dat je training en voeding 100% moet zijn. Nou weet ik niet hoe je training is, maar laten we zeggen dat dat dan goed is. Je voeding is dat niet.
Als jij het maximale uit je kuur wilt halen, zorg dan ook dat je schema goed is.
Ga richting de 4500kcal, en dat haal je nu bij lange na niet.
Want een maaltijd van mueslie repen, multivitamine en een banaan is natuurlijk bagger, waar zijn je eiwitten?
'S avonds eet je pasta/aardappels, ook groenten en vlees neem ik aan? Dan is die hele eiwit shake overbodig.
En dat zijn maar 2 puntjes...
Nu hoop ik dat je nog een keer achter je oren gaat krabben, en snel gaat kijken in de voedingssectie.
Want als je hiermee gaat kuren, kun je net zo goed niet gaan kuren.....
Good luck mate!![]()