XXL Nutrition

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

zo vanmorgen stond de weekschaal op 97,5 en DAMN wat voel ik me goed! Alleen krijg het idee, dat mijn medeweggebruikers, steeds vervelender worden :P of zou dat aan mij liggen ! :D qua uiterlijk word ik ook wat groter, mijn poten en triceps nog het meest denk ik en gelukkig mijn borst word iets voller !
 
vanmorgen weegschaal op 99 kilo, en voel me nog steeds erg goed !! vandaag borst/triceps weer !
 
gaat lekker precies!
 
foto's plaats ik aan het einde van mijn kuur wel ... nog even geduld
 
Gaat goed kerel.
Nice :thumbs:
 
En de 100kg al gepasseerd?
 
was vandaag 100.2 kilo, dus jah eigenlijk ben ik hem voorbij! Maar had gedacht dat ik groter zou zijn op 100 kilo, maar ben wel als een beer zo sterk! en dat traint zoooo heerlijk! echt geweldig!
 
heb je dezelfde kuur aangehouden als in je 1e post of heb je hem nog iets veranderd?

ben benieuwd want vindt het een interessante 1e kuur.
misschien ook wat voor mij....

mzzl en succes!!
 
nee heb hem precies zo gehouden, heb heel erg getwijfeld... of ik de diana er uit zou houden ... maar was daar toen al 3 dagen mee begonnen ...en heb toen overwogen om de diana naar 30mgr toen doen, maar is ook niet gebeurd... en heb er absoluut geen spijt van ! voel me als een beer zo sterk
Bankdrukken van 102.5 (1x) ---> 115
Deadliften van 190 (1x) ---> 200 (nou was die 190 niet een wedstrijdcorrecte pull) dus laten we zeggen 185 Maar voor mijn gevoel deed ik de 190 :P
Squaten 150 (1x) ---> 160 4x (top weet ik niet, maar mijn poten zijn ook het meest gegroeid vergeleken met de rest!

Maar qua kracht traint het heerlijk dus die diana haal je mooi wat kracht uit ... nou hopen dat de test en de deca hun werk nog goed doen !
 
shit, en je bent net 5weken bezig van de tien :eek:

dan zal je nog wel flink doorgroeien!
 
ja wil wel opdaten alleen over mijn gewicht kan ik nog even niks zeggen, jah dat ik zondag 101 kilo was, ... maar heb mijn weegschaal door mijn moeder laten verstoppen, want werd knettergek van dat ding, sta er elke dag wel 5x op volgens mij, dus qua gewicht ben ik knap tevreden al... hoop heel stiekem wel over de 105 te gaan, maar we zullen zien, vanavond Borst & Triceps , zal vanavond kijken hoevaak ik de 110 van mijn borst kan stampen!
 
nou vandaag dus gebankdrukt ... 110 4x gedrukt dus erg tevreden over ! haha
 
Wijdt niet alle gewicht toename aan de kuur, je veranderde eetschema betaald zich ook uit.
 
Gister deadliften 205 1x van de grond gepakt ! best wel tevreden over! maar moet meer in zitten volgende keer met straps ... vandaag schouders getrained, net te fanatiek, schouders zijn iets gevoelig net als mijn ellebogen, dus proberen, mijn hoofd er bij te houden en niet overbodig veel trainen ...
 
Gaat wel erg goed allemaal. Verders buiten dat het goed gaat geen klachten??
 
nee klachten wil ik niet zeggen ... jah dat ik overdag iets vermoeider ben dan normaal, maar niet dat het hinderlijk is ofzo... en jah moet toch bekennen, dat ik me net iets sneller aan dingen irriteer ... verder nergens last van , ja kleinere ballen, maar dat hoort er bij ... verder bevalt het me prima !!
 
ja wil wel opdaten alleen over mijn gewicht kan ik nog even niks zeggen, jah dat ik zondag 101 kilo was, ... maar heb mijn weegschaal door mijn moeder laten verstoppen, want werd knettergek van dat ding, sta er elke dag wel 5x op volgens mij, dus qua gewicht ben ik knap tevreden al... hoop heel stiekem wel over de 105 te gaan, maar we zullen zien, vanavond Borst & Triceps , zal vanavond kijken hoevaak ik de 110 van mijn borst kan stampen!

Whaha een overduidelijk geval van bigorexia :roflol:

Gaat lekker kerel, keep on the good work:thumbup:
 
Back
Naar boven